Tải app JobsGO

Nhân Viên Sales Logistics (Logistics)

Công Ty TNHH Alps Logistics Việt Nam Công Ty TNHH Alps Logistics Việt Nam
  • Hết hạn trong 27 ngày nữa
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    JobsGo

    Tính chất công việc

    Full-time

    JobsGo

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    JobsGo

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Trung cấp - Nghề

    JobsGo

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Không yêu cầu

    JobsGo

    Ngày đăng tuyển

    16/11/2024

    JobsGo

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    JobsGo

    Địa điểm làm việc

    - Phòng 709, tầng 7 CMC Tower, Số 11, Phố Duy Tân, phường Dịch Vọng Hậu, Quận Cầu Giấy, Thành phố Hà Nội

    Việc làm Hà Nội Việc làm Quận Cầu Giấy

    jobsgo CV của bạn có phù hợp với việc làm này?

    Đang phân tích CV...

    Mô tả công việc

    To handle HCM export shipment
    A. To handle HCM BWH shipment
    B. To check H/S code
    C. To support sales approach to customers
    D. Other tasks requested by manager
    Detailed job for import:
    • Receive document from oversea;
    • Submit e-manifest to customs;
    • Receive A/N from Airline, Carrier then issue A/N, D/N to customer;
    • Make payment to Carrier;
    • Pick up D/O from Carrier (if any);
    • Receive cash from customer and release D/O to customer;
    • To handle further import handling service based on trade term;
    Detailed job for export:
    • Receive booking order from customer;
    • Get booking confirmation from carrier and release to customer;
    • Issue document (BL, Cargo manifest, D/N) to customer, etc...;
    • Submit S/I, file AFR (if any);
    • Check D/N from carrier and make payment to carrier;
    Detailed job for BWH:
    • Same as details job for import;
    • Visit BWH if needed;
    Your benefits of working at ALPS Logistics Việt Nam- HCM Branch
    - Review salary 1 time/year based on employee's performance and contribution
    - Bonus: 2 time/ year or more depending on company financial situation
    - Other benefit follows Vietnam Labor Law

    Yêu cầu công việc

    Qualification/ Sales, Marketing skills:
    - At least 2-5 years working experience at international logistics company with knowledge in import/ Export (Especially have worked for several Japanese companies is better)
    - Must be fluent in writing & speaking English. Efficient communication through phone call in English;
    - Good communication, negotiation and marketing skills;
    - Having knowledge and update new custom laws and regulations;
    Personal Requirements:
    - Age from 24-27 years old.
    - Be patient, active, responsibilities, hardworking and accurate at work
    - Having team work spirit and able to work under high pressure.
    - Aggressive, active, confident, independent.
    - Well-organized and detailed
    - Ability to work under high pressure and strict deadlines
    - Honest, passionate, cheerful.
    WORKING HOURS & WORK PLACE
    • Time of work: 08:00 AM - 17:00PM
    (1 hour break for lunch, 5 days/ week and Saturday moring)
    • Work place: ALPS LOGISTICS VIET NAM CO., LTD - HCM Branch
    Unit 0906, 9th Floor, CJ Building, 2bis-4-6 Le Thanh Ton, Ben Nghe Ward, District 1, HCMC.

    Quyền lợi được hưởng

    Thưởng
    Bonus: 2 time/ year or more depending on company financial situation
    Chăm sóc sức khoẻ
    Full and attractive welfare: social insurances, holiday, training course
    Khác
    Professional environment

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Công Ty TNHH Alps Logistics Việt Nam
    Mời bạn đến làm việc ở

    Công Ty TNHH Alps Logistics Việt Nam

    Lĩnh vực:
    Trống
    Địa chỉ:
    CJ Building, 2bis-4-6 Le Thanh Ton, Ben Nghe Ward, District 1, HCMC.

    Đối tác JobsGO

    banner-jobsgo
    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    jobsgo Tạo CV / Resume