Tải app JobsGO

Guest Experience Executive/ Customer Services

Công Ty TNHH Thương Mại Dịch Vụ Du Lịch Orchids Công Ty TNHH Thương Mại Dịch Vụ Du Lịch Orchids
  • Hết hạn trong 1 ngày nữa
  • Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    JobsGo

    Loại hình

    Full-time

    JobsGo

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    JobsGo

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Trung cấp - Nghề

    JobsGo

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Không yêu cầu

    JobsGo

    Ngày đăng tuyển

    11/02/2025

    JobsGo

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    JobsGo

    Địa điểm làm việc

    jobsgo CV của bạn có phù hợp với việc làm này?

    Đang phân tích CV...

    Mô tả công việc

    - Coordinate with relevant departments to organize activities/programs, especially during holidays, to enhance the customer experience.

    - Manage, collect, respond to, evaluate, and report customer reviews on both online and offline platforms, and propose solutions to improve customer satisfaction.

    - Propose and implement measures to improve the hotel’s rating on various platforms.

    - Respond to customer messages/emails, record special requests, and ensure they are entered into the system and forwarded to the relevant departments.

    - Maintain effective communication with other hotel departments (housekeeping, food & beverage, concierge) to fulfill guest requests.

    - Address guest complaints or concerns professionally and efficiently, escalating to management when necessary.

    - Propose ideas for programs/services/products aimed at enhancing the customer experience.

    - Conduct post-stay follow-ups to gather feedback and ensure the guest was satisfied with their visit.

    - Follow up on negative reviews, collect customer feedback, and offer appropriate benefits to encourage return visits.

    - Develop decoration ideas for major holidays based on given request and budget.

    - Provide special attention to customers’ special occasions such as honeymoons, birthdays, etc.

    - Arrange welcome letters for VIP rooms.

    - Take care of hotel’s online platforms, such as Facebook and the website. Ensure that the latest images of products, services, promotions, and seasonal programs are always up to date.

    - And perform any other tasks as assigned by the direct manager.

    Yêu cầu công việc

    Details will be discussed during the interview

    Quyền lợi được hưởng

    Details will be discussed during the interview

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    jobsgo
    JobsGo App
    JobsGO: Việc Làm Tìm Đến Bạn

    Nắm bắt cơ hội việc làm mơ ước với ứng dụng tìm việc hàng đầu ở Việt Nam!

    ★★★★★
    Tải về ứng dụng ngay!
    jobsgo
    Tạo CV / Resume