Việc làm Follow-Up Customer Service (Salary Up To $2000 / Month) - CÔNG TY TNHH AD ASTRA

Follow-Up Customer Service (Salary Up To $2000 / Month)

  • Mức lương: 20 - 40 triệu VNĐ
  • Địa điểm: Đà Nẵng
  • Kinh nghiệm: Trên 1 năm
  • Bằng cấp: Cao Đẳng trở lên

Hạn nộp hồ sơ: 23/12/2025 (Còn 12 ngày)

CÔNG TY TNHH AD ASTRA
Xem thông tin công ty
Địa điểm làm việc:
Đà Nẵng
199 Đống Đa, Thạch Thang, Đà Nẵng
(Trước sáp nhập: Hải Châu, Đà Nẵng | Sau sáp nhập: Hải Châu, Đà Nẵng)
1. 199 Đống Đa, Thạch Thang,Đà Nẵng
(Trước sáp nhập: Hải Châu, Đà Nẵng | Sau sáp nhập: Hải Châu, Đà Nẵng)

Việc Làm Tương Tự

Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Kim Cương

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Viettel Tại Cẩm Lệ , Đà Nẵng - Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm

Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Kim Cương

Đà Nẵng 6 - 9 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Gody

Trưởng Nhóm Chăm Sóc Và Phát Triển Đối Tác Du Lịch

Công Ty Cổ Phần Gody

Đà Nẵng,... 10 - 15 triệu VNĐ
 Bellsystem24 VietNam

Nhân Viên Cskh Nhà Mạng Viettel (Không Cần Kinh Nghiệm , Không Bán Hàng)

Bellsystem24 VietNam

Đà Nẵng Từ 5 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Stpower

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng ( B2B) _ Nữ

Công Ty Cổ Phần Stpower

Đà Nẵng 7 - 10 triệu VNĐ
Chi Nhánh Đà Nẵng- Công Ty TNHH Call Center Việt Nam

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Sau Vay (Đi Làm Ngay) - Đà Nẵng

Chi Nhánh Đà Nẵng- Công Ty TNHH Call Center Việt Nam

Đà Nẵng 8 - 15 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Beauty Legends

Chăm Sóc Khách Hàng

Công Ty TNHH Beauty Legends

Trà Vinh,... 9 - 15 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Và Phát Triển Bất Động Sản Cland

Nhân Viên Kinh Doanh (Có Lương Cứng , Hỗ Trợ 70% Mkt , Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm)

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Và Phát Triển Bất Động Sản Cland

Bắc Giang,... Đến 30 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Hợp Tác Quốc Tế Miền Trung

Tư Vấn Du Học & Xklđ Nhật Bản, Hàn Quốc

Công Ty TNHH Hợp Tác Quốc Tế Miền Trung

Thừa Thiên Huế,... 16 - 25 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Dịch Vụ Du Lịch Vietnam Treasure

Ca Trưởng / Captain - Nhà Hàng Ăn Thôi Hải Sản

Công Ty TNHH Dịch Vụ Du Lịch Vietnam Treasure

Đà Nẵng 8 - 10 triệu VNĐ
Ngân hàng Thương mại Cổ phần Đông Nam Á

Chuyên Viên Khách Hàng Cá Nhân - Toàn Quốc

Ngân hàng Thương mại Cổ phần Đông Nam Á

Toàn quốc Đến 20 triệu VNĐ
Aia Exchange Đà Nẵng

Chuyên Viên Tư Vấn Thu Nhập Từ 12 Triệu (Đi Làm Ngay)

Aia Exchange Đà Nẵng

Đà Nẵng 12 - 24 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Bảo Hiểm Nhân Thọ MB Ageas

Chuyên Viên Tư Vấn Bảo Hiểm - Dự Án Ngân Hàng MB [ Miền Trung]

Công Ty TNHH Bảo Hiểm Nhân Thọ MB Ageas

Thừa Thiên Huế,... Thỏa thuận
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

  • Collect documents from clients.
  • Constantly follow up with clients and lenders about the status of the loan, making sure the loan is closed properly and on time.
  • Identify any potential issues with the loan application and address them in a timely manner.
  • Working hours: 10PM - 7AM (Night shift) from Monday to Friday.
  • Follow-Up with Borrowers for Documents: This involves regularly communicating with borrowers to obtain necessary documentation required for the mortgage process. It's crucial to ensure that all documents are collected in a timely manner to avoid delays in loan processing.
  • Assist Loan Officers in Calculating Income: This task requires a good understanding of finance and accounting. The role includes helping loan officers in determining the income of borrowers, which is a critical factor in the mortgage approval process.
  • Assist Loan Officers on Their Tasks: General assistance to loan officers may include a range of tasks such as scheduling appointments, answering client queries, preparing paperwork, and ensuring that all loan officers’ tasks are carried out efficiently.
  • Follow-Up with Borrowers on Home Searching Process: In this role, you might also be involved in the home search process, keeping in touch with borrowers about their home search, and providing assistance or advice as needed.
  • Document Processing (e.g., Converting Image to PDF): This involves handling and processing various documents related to mortgage applications. Tasks may include converting images to PDFs, organizing documents for easy access, and ensuring all paperwork is completed correctly.

Yêu cầu công việc:

  • Overall, the position requires strong communication skills, attention to detail, and a good understanding of the mortgage process. Proficiency in document management and basic financial calculations is also important.
  • Other skills:
  • Must be able to work nightshift
  • Fluent in spoken and written English is a MUST. Pre-employment English test for candidates at the time of the interview.
  • University/College graduated.
  • At least 1 year of experience working in customer service.
  • Basic Microsoft Word and Excel skills.
  • Able to work under a challenging and high-pressure environment.
  • Submit thorough work that you have double-checked for quality and consistency.
  • Honest, polite, and fair to others.
Kỹ năng:
Xử Lý Khiếu Nại , Giải Quyết Vấn Đề , Sử Dụng CRM

Quyền lợi được hưởng:

  • Competitive Salary and Monthly Bonus based on performance (base salary
  • $600-800/month with a monthly bonus based on your performance) Potential $1000 - 2000 month with bonus.
  • Enroll in Health and Social insurance.
  • Year-end bonus based on performance.
  • Annual company trips.
  • 12 days paid leave per year.
Ngành nghề:
Dịch Vụ Khách Hàng

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code