Việc làm Customer Service Executive - CÔNG TY TNHH MASS WORLDWIDE LOGISTICS (VIỆT NAM) OCEAN

Customer Service Executive

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: 23/12/2025
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh
CÔNG TY TNHH MASS WORLDWIDE LOGISTICS (VIỆT NAM) OCEAN
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Đại Học
Ngày đăng tuyển:
22/11/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính:
N/A
Ngành nghề:
Dịch Vụ Khách Hàng
Chuyên môn:
Xử Lý Khiếu Nại , Giải Quyết Vấn Đề , Sử Dụng CRM
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
Unit 20.03, Tầng 20, Tòa Nhà Mb Sunny Tower, 259 Trần Hưng Đạo, Phường Cô Giang, Quận 1, Hồ Chí Minh
(Trước sáp nhập: Quận 1, Hồ Chí Minh | Sau sáp nhập: Cầu Ông Lãnh, Hồ Chí Minh)
1. Unit 20.03, Tầng 20, Tòa nhà MB Sunny Tower, 259 Trần Hưng Đạo, Phường Cô Giang, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
(Trước sáp nhập: Quận 1, Hồ Chí Minh | Sau sáp nhập: Cầu Ông Lãnh, Hồ Chí Minh)

Việc Làm Tương Tự

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

CHUYÊN VIÊN KHÁCH HÀNG DOANH NGHIỆP - TP. HỒ CHÍ MINH/ HÀ NỘI

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

Hồ Chí Minh,... Thỏa thuận
Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

CHUYÊN VIÊN DỊCH VỤ KHÁCH HÀNG - TP. HỒ CHÍ MINH/ HÀ NỘI

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

Hồ Chí Minh,... Thỏa thuận
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Chuyên Viên Dịch Vụ Khách Hàng Tại Quận 7

Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Hồ Chí Minh 12 - 15 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Đầu Tư Majestic Realty

Chuyên Viên Dịch Vụ Khách Hàng Quận Phú Nhuận

Công Ty TNHH Đầu Tư Majestic Realty

Hồ Chí Minh Từ 6 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Chuyên Viên Dịch Vụ Khách Hàng - Quận 7

Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Hồ Chí Minh 12 - 15 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Dịch Vụ Khách Hàng - Quận 7 [178]

Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Hồ Chí Minh 12 - 15 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Chuyên Viên Dịch Vụ Khách Hàng - Quận 7 [178]

Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Hồ Chí Minh 12 - 15 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Chuyên Viên Dịch Vụ Khách Hàng - Quận 7 [178]

Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Hồ Chí Minh 12 - 15 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Chuyên Viên Dịch Vụ Khách Hàng Cơ Hội Thăng Tiến - Quận 7 [178]

Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Hồ Chí Minh 12 - 15 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Nhân Lực Toàn Cầu

Nhân Viên Pool Service Attendant Trên Du Thuyền Quốc Tế 5 Sao , Hải Trình Các Nước Châu Âu Châu Á

Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Nhân Lực Toàn Cầu

Hồ Chí Minh 16 - 60 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Dịch Vụ Khách Hàng - Quận 7 [178]

Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Hồ Chí Minh 12 - 15 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Nhân Viên Dịch Vụ Khách Hàng – Giao Tiếp Tiếng Trung (Hsk 4+) Bình Tân [178]

Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Hồ Chí Minh 12 - 15 triệu VNĐ
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

• Receive requests from clients/agents.

• Check and update schedules of carriers and co-loaders as required by clients or sales; send booking confirmations upon request.

• Be responsible for accurate shipping documents and follow up on shipping schedules.

• Check and issue all related documents for shipments (Pre-alert, Bill of Lading, Air Waybill, Manifest, Credit Note, Debit Note, etc.).

• Support and handle all customer requirements (pick-up and delivery arrangements, free time, closing time, SI cut-off, customs clearance, cargo insurance, etc.).

• File AMS, AFR, ICS2 for export shipments to the USA, Japan, and EU.

• Follow up, check, and update shipment and delivery status; coordinate with clients and internal departments to resolve any arising issues.

• Input shipment data into the internal system.

• Follow up on export shipments until completion.

• Ensure all charges and related documents are collected from customers, overseas partners, and local agents; report to the Operation Manager if any charges or documents are pending.

• Ensure all tasks are completed timely and accurately.

• Perform other duties as assigned by Managers or Directors.


Yêu cầu công việc:

• Bachelor’s degree in Logistics, International Business, or a related field.

• 2–3 years of experience in customer service for export shipments.

• Strong communication skills with the ability to resolve issues quickly and effectively.

• Good command of English (both spoken and written).

• Solid knowledge of export procedures and related documents (Pre-alert, Bill of Lading, Air Waybill, Manifest, Credit Note, Debit Note, etc.).

• Detail-oriented, careful, and able to work under pressure.

• Strong teamwork and self-management skills.

• Proficient in MS Office and relevant shipping applications.

Benefits:

• Competitive salary and performance-based bonuses.

• Training and professional development opportunities.

• Professional, dynamic, and friendly working environment.

• Social and health insurance in accordance with Vietnamese labor law.

• Additional company

Quyền lợi được hưởng:

Performance-based bonuses
Social and health insurance in accordance with Vietnamese labor law
Training and professional development opportunities
Professional, dynamic, and friendly working environment
Additional company benefits (annual leave, team-building, extracurricular activities, etc.)
(annual leave, team-building, extracurricular activities, etc.).


Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code