Việc làm Customer Service (Education Sector) - Finest Future Vietnam

Customer Service (Education Sector)

  • Mức lương: Đến 18 triệu VNĐ
  • Địa điểm: Hồ Chí Minh
  • Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
  • Bằng cấp: Không yêu cầu

Hạn nộp hồ sơ: 24/12/2025 (Còn 10 ngày)

Finest Future Vietnam
Xem thông tin công ty
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
Ho Chi Minh City, Hồ Chí Minh
(Trước sáp nhập: Thủ Đức, Hồ Chí Minh | Sau sáp nhập: An Khánh, Hồ Chí Minh)
1. Ho Chi Minh City
(Trước sáp nhập: Thủ Đức, Hồ Chí Minh | Sau sáp nhập: An Khánh, Hồ Chí Minh)

Việc Làm Tương Tự

Ngân hàng TMCP Á Châu ACB

Chuyên Viên Dịch Vụ Khách Hàng Cá Nhân

Ngân hàng TMCP Á Châu ACB

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

CHUYÊN VIÊN KHÁCH HÀNG DOANH NGHIỆP - TP. HỒ CHÍ MINH/ HÀ NỘI

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

Hồ Chí Minh,... Thỏa thuận
Công Ty TNHH Essi Việt Nam

Nhân Viên Hỗ Trợ Dịch Vụ Khách Hàng (Nghỉ T7, CN)

Công Ty TNHH Essi Việt Nam

Hồ Chí Minh 8 - 12 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Dịch Vụ Khách Hàng - Lộ Trình Thăng Tiến Rõ Ràng - Quận 7 [178]

Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Hồ Chí Minh 12 - 15 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

Client Service Associate (Japanese Speaking) (24946) [Quận 1, HCM]

Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

Hồ Chí Minh 18 - 20 triệu VNĐ
Công Ty TNHH The Sentry

Customer Service

Công Ty TNHH The Sentry

Hồ Chí Minh Đến 20 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Bất Động Sản 3s Homes

Quản Lý Khách Hàng Ngành Cho Thuê Căn Hộ Dịch Vụ

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Bất Động Sản 3s Homes

Hồ Chí Minh 8 - 20 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Và Xây Dựng Phúc Khang

Chuyên Viên Dịch Vụ Khách Hàng

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Và Xây Dựng Phúc Khang

Hồ Chí Minh 12 - 20 triệu VNĐ
Công Ty TNHH LGL VN

Customer Service

Công Ty TNHH LGL VN

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
 Bellsystem24 VietNam

Customer Service Executive (Mr . D . I . Y Vietnam) [H2]

Bellsystem24 VietNam

Hồ Chí Minh 7 - 8 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Hóa Chất Minh Long

Nhân Viên Dịch Vụ Khách Hàng/ Chăm Sóc Khách Hàng - Tại Quận 7

Công Ty TNHH Hóa Chất Minh Long

Hồ Chí Minh 8 - 12 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Khải Hoàn Land

Chuyên Viên Dịch Vụ - Thủ Tục Khách Hàng

Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Khải Hoàn Land

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

  • Serve as the primary point of contact for inquiries and requests from parents or guardians of students.
  • Accompany with students throughout the study pathway and ensure students to achieve their study goals.
  • Offer support via phone, email, and in-person interactions (serving both online and onsite customers), addressing inquiries and requests from parents or guardians of students.
  • Provide 1:1 customer service via OTT platforms, ensuring timely and helpful assistance.
  • Occasionally: Support in Residence Permit processing and provide guidance on the application process.
  • Assist with administrative tasks as needed, including data entry, document preparation, and scheduling.
  • Coordinate communication efforts internally and externally to ensure clarity, consistency, and alignment with organizational goals.
  • Other tasks assigned by the direct Manager

Yêu cầu công việc:

  • At least 3-4 years of relevant experience in international Customer Support/ Service (especially from education sector will be a plus)
  • Experience with visa procedures which required excellent English reading skill.
  • Excellent communication skills both written and verbal (in English and Vietnamese); additional foreign languages such as Chinese, Thai, Burmese, etc. can be affected in the higher salary rate negotiation.
  • Strong organizational skills and the ability to prioritize tasks effectively.
  • Proficiency in Microsoft Office Suite and other relevant software.
  • Ability to work independently, pro-actively and collaboratively in a fast-paced environment.
  • Flexibility to adapt to changing priorities and responsibilities.
  • This position is ideal for candidates who value stability and are seeking a long-term career opportunity within an educational environment, particularly those mothers that have experienced with teenagers and middle-age parents.
Kỹ năng:
Xử Lý Khiếu Nại , Giải Quyết Vấn Đề , Sử Dụng CRM

Quyền lợi được hưởng:

  • Competitive Salary: Be rewarded with a fair and motivating compensation package
  • A welcoming global team to inspire you forward and challenge you to grow
  • Exciting Work Culture: Join a startup where opportunities for growth are abundant. Transformative Impact: Your work contributes to shaping a transformative future.
  • Global Environment: Dive into an international work culture, where English is spoken
Ngành nghề:
Dịch Vụ Khách Hàng

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code