Việc làm Customer Service - Clinic Assistant - Maple Healthcare

Customer Service - Clinic Assistant

  • Mức lương: 10 - 12 triệu VNĐ
  • Địa điểm: Hồ Chí Minh
  • Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
  • Bằng cấp: Cao Đẳng trở lên

Hạn nộp hồ sơ: 08/01/2026 (Còn 29 ngày)

Công Ty TNHH Lá Phong Quốc Tế
Xem thông tin công ty
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
107B Trương Định, Võ Thị Sáu, Quận 3, Hồ Chí Minh
(Trước sáp nhập: Quận 3, Hồ Chí Minh | Sau sáp nhập: Xuân Hòa, Hồ Chí Minh)
1. 107B Trương Định, Võ Thị Sáu, Quận 3, Hồ Chí Minh
(Trước sáp nhập: Quận 3, Hồ Chí Minh | Sau sáp nhập: Xuân Hòa, Hồ Chí Minh)

Việc Làm Tương Tự

Công Ty TNHH Essi Việt Nam

Nhân Viên Hỗ Trợ Dịch Vụ Khách Hàng (Nghỉ T7, CN)

Công Ty TNHH Essi Việt Nam

Hồ Chí Minh 8 - 12 triệu VNĐ
Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

CHUYÊN VIÊN KHÁCH HÀNG DOANH NGHIỆP - TP. HỒ CHÍ MINH/ HÀ NỘI

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

Hồ Chí Minh,... Thỏa thuận
Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

Client Service Associate (Japanese Speaking) (24946) [Quận 1, HCM]

Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

Hồ Chí Minh 18 - 20 triệu VNĐ
Công Ty TNHH The Sentry

Customer Service

Công Ty TNHH The Sentry

Hồ Chí Minh Đến 20 triệu VNĐ
Công Ty TNHH LGL VN

Customer Service

Công Ty TNHH LGL VN

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
Công ty Cổ Phần PMAC

Customer Service (Mức Lương 10 - 12 Triệu / Tháng)

Công ty Cổ Phần PMAC

Hồ Chí Minh 10 - 12 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Nhân Lực Toàn Cầu

Nhân Viên Pool Service Attendant Trên Du Thuyền Quốc Tế 5 Sao , Hải Trình Các Nước Châu Âu Châu Á

Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Nhân Lực Toàn Cầu

Hồ Chí Minh 16 - 60 triệu VNĐ
 Bellsystem24 VietNam

Customer Service Executive (English - Night Shift) [H2]

Bellsystem24 VietNam

Hồ Chí Minh 13 - 14 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Chuyên Viên Dịch Vụ Khách Hàng - Quận 7

Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Hồ Chí Minh 12 - 15 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Bất Động Sản 3s Homes

Quản Lý Khách Hàng Ngành Cho Thuê Căn Hộ Dịch Vụ

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Bất Động Sản 3s Homes

Hồ Chí Minh 8 - 20 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Và Xây Dựng Phúc Khang

Chuyên Viên Dịch Vụ Khách Hàng

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Và Xây Dựng Phúc Khang

Hồ Chí Minh 12 - 20 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Hóa Chất Minh Long

Nhân Viên Dịch Vụ Khách Hàng/ Chăm Sóc Khách Hàng - Tại Quận 7

Công Ty TNHH Hóa Chất Minh Long

Hồ Chí Minh 8 - 12 triệu VNĐ
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

Serve as the first point of contact for patients, ensuring a welcoming experience while managing scheduling, check-in, payment, and administrative support for Chiropractic and Wellness services.

  1. Patient Reception & Support
  • Greet patients warmly, creating a friendly and professional first impression
  • Manage appointment scheduling and guide patients through Chiropractic and Wellness services
  • Handle inquiries and provide clear, courteous responses to ensure high patient satisfaction
  1. Patient Process Coordination
  • Accurately update and maintain patient personal, medical, and financial records
  • Coordinate the patient flow between consultation rooms, therapy areas, and reception
  • Support chiropractors, therapists, and nurses as needed, including translating documents or instructions (English–Vietnamese)
  1. Billing & Insurance Support
  • Process payments (cash, card) and assist with direct and indirect insurance claims
  • Issue daily invoices and help manage cash handling procedures
  • Guide patients through insurance documentation and requirements
  1. Administrative & Event Support
  • Maintain accurate data entry in the clinic management system
  • Assist in organizing promotional events, wellness workshops, and internal meetings
  • Perform other administrative or operational tasks assigned by supervisors

This position will report to line Manager.

Yêu cầu công việc:

  • Fluency in spoken and written English.
  • Professional demeanor and the ability to exercise courtesy and maintain gracious manner with all patients.
  • Hard-working and attentive attitude.
  • Be able to multi task, willing to learn more about medical and wellness field.
  • Be positive and can-do attitude.
  • High fluency in spoken and written English.
  • Professional demeanor and the ability to exercise courtesy and maintain gracious manner with all patients.
  • Hard-working and attentive attitude.
  • Multi-tasks execution ability.
  • Willing to learn more about medical terms.

Quyền lợi được hưởng:

  • Medical benefits, annual leave.
  • Associate and Family member discount treatment at Maple Group.
  • Team-building, year-end party, and other advantages will be discussed in the interview.
  • To be working in a dynamic and professional international environment.
  • To participate in co-branding sponsored events/activities.
  • To upgrade English skills, communication skill and enhance problem solving skill in urgent situations.
Ngành nghề:
Dịch Vụ Khách Hàng

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

Công Ty TNHH Lá Phong Quốc Tế
Công Ty TNHH Lá Phong Quốc Tế
Công Ty TNHH Lá Phong Quốc Tế
Lĩnh vực: Phòng khám/ Quản lý sức khỏe/ Vật lý trị liệu/ Phục hồi chức năng/ Trị liệu thần kinh cột sống/ Chăm sóc sức khỏe
Địa chỉ: 107B Trương Định, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Thông tin chung

Loại hình: Toàn thời gian
Cấp bậc: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 09/12/2025
Số lượng tuyển: 1
Yêu cầu ngôn ngữ: Tiếng Anh Tiếng Việt
Yêu cầu giới tính: Nữ
JobsGO Banner

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code