Tải app JobsGO

Crm Executive

Công Ty TNHH Wall Street English Công Ty TNHH Wall Street English
  • Hết hạn trong 16 ngày nữa
  • Mức lương 18 - 22 triệu VNĐ
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    JobsGo

    Tính chất công việc

    Full-time

    JobsGo

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    JobsGo

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Trung cấp - Nghề

    JobsGo

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Trên 3 năm

    JobsGo

    Ngày đăng tuyển

    05/11/2024

    JobsGo

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    JobsGo

    Địa điểm làm việc

    - 21 Lê Quý Đôn, phường 6, Quận 3, Hồ Chí Minh

    Việc làm Hồ Chí Minh Việc làm Quận 3

    jobsgo CV của bạn có phù hợp với việc làm này?

    Đang phân tích CV...

    Mô tả công việc

    CRM system building and implementation:

    • Set up workflows to capture data accurately and securely.
    • Automate CRM processes to reduce manual tasks.
    • Improve CRM design by exploring and implementing new features.
    • Create clear, structured reports and dashboards that align with business goals.

    Responsible for preparing user training material and guidelines:

    • Provide support and guidance to colleagues and customers using the CRM, including assisting the training team.
    • Maintain clear and accessible configuration documentation.

    CRM Service escalation support for end-users:

    • Troubleshoot user and software errors that disrupt efficient interaction between people and the system.
    • Meet with teams to analyze business trends.
    • Collaborate with team members to address significant issues.

    Data analysis support:

    • Monitor daily data feed, and verify the accuracy of customer data.
    • Ensure consistent use of the CRM system and compliance with sales processes.
    • Communicate changes to the platform and processes.
    • Maintain CRM data integrity with attention to detail.
    • Document case resolutions for knowledge sharing.
    • Work independently while being reliable and team-oriented.
    • Knowledge of SQL, databases, and APIs for CRM data governance, including:
      • Data standards
      • Data audits
      • Data structures
      • User access rights
      • Reporting
    • Experience with HubSpot, Creatio, or similar marketing automation systems is a plus.
    • Think critically and provide data-driven recommendations.
    • Exhibit patience with difficult user cases.
    • Basic English communication skills.

    Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Giáo dục / Đào tạo, CNTT - Phần mềm

    Kinh nghiệm: 3 Năm

    Cấp bậc: Nhân viên

    Hình thức: Nhân viên chính thức

    Địa điểm: Hồ Chí Minh

    Yêu cầu công việc

    Yêu Cầu Công Việc
    • Ensure consistent use of the CRM system and compliance with sales processes.
    • Communicate changes to the platform and processes.
    • Maintain CRM data integrity with attention to detail.
    • Document case resolutions for knowledge sharing.
    • Work independently while being reliable and team-oriented.
    • Knowledge of SQL, databases, and APIs for CRM data governance, including:
      • Data standards
      • Data audits
      • Data structures
      • User access rights
      • Reporting
    • Experience with HubSpot, Creatio, or similar marketing automation systems is a plus.
    • Think critically and provide data-driven recommendations.
    • Exhibit patience with difficult user cases.
    • Basic English communication skills.

    Quyền lợi được hưởng

    - Laptop
    - Chế độ bảo hiểm
    - Du Lịch
    - Chế độ thưởng
    - Chăm sóc sức khỏe
    - Đào tạo
    - Tăng lương
    - Nghỉ phép năm

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    jobsgo Tạo CV / Resume