Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển
15/04/2024
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Trung cấp - Nghề
Yêu cầu kinh nghiệm
Không yêu cầu
Địa điểm làm việc
- Ensure the assistance is being provided at all times to customers and guests and their stays are comfortable and memorable.- Maintains and controls the use of the luggage room, ensuring that luggage is properly stored and labeled at all times.
- Arranges and prepares information on Special Events or Hotel Services to be bulletined.
- Provide services and information to guests that are most accurate and up to date possible, and are delivered to the guests in the most meaningful way.
- Handles or resolves any guest complaints and establishes good relationships with guests and clients of the Hotel.
• No specific training required.
• A first experience in a customer-service job is preferable.
• Accessible for beginners.
• Fluent in the national language and a good working level of English.
Basic salary
Service charge
Parking Free
Hotel Meal
Hotel uniform
167 Hai Bà Trưng, Phường 6, Quận 3, TP Hồ Chí Minh
Novotel Saigon Centre, managed by Accor , is the new international 4 stars hotel located in the center of Ho Chi Minh City . With 250 modern rooms & suites, an international inter... [Xem thêm]
Quận 3 09/05/2024 Thỏa thuận
Hồ Chí Minh 20/05/2024 Thỏa thuận
Hồ Chí Minh 27/05/2024 Thỏa thuận
Hồ Chí Minh 29/05/2024 Thỏa thuận
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi
Quận Tân Bình 14/05/2024 Từ 10 triệu VNĐ
Quận 12 28/05/2024 11 - 15 triệu VNĐ
Quận 1 31/05/2024 10 - 15 triệu VNĐ
Quận 1 31/05/2024 8 - 10 triệu VNĐ
Quận 8 06/05/2024 Thỏa thuận
Quận 1 09/05/2024 Thỏa thuận
Quận 2 09/05/2024 Thỏa thuận
Quận 1 09/05/2024 Thỏa thuận
Quận 3 09/05/2024 Thỏa thuận
Quận 1 23/05/2024 Thỏa thuận