Việc làm Air Customer Service Executive - Apex Logistics International (Vietnam) Co.,ltd

Air Customer Service Executive

  • Mức lương: Thỏa thuận
  • Địa điểm: Hồ Chí Minh
  • Kinh nghiệm: Không yêu cầu
  • Bằng cấp: Trung cấp - Nghề trở lên

Hạn nộp hồ sơ: 29/12/2025 (Còn 19 ngày)

Apex Logistics International (Vietnam) Co.,ltd
Xem thông tin công ty
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
6Th Floor, South Building, No. 60 Truong Son Street, Ward 2, Tan Binh District, Hcmc, Hồ Chí Minh
(Trước sáp nhập: Tân Bình, Hồ Chí Minh | Sau sáp nhập: Tân Sơn Hòa, Hồ Chí Minh)
1. 6th Floor, South Building, No. 60 Truong Son Street, Ward 2, Tan Binh District, HCMC, Vietnam
(Trước sáp nhập: Tân Bình, Hồ Chí Minh | Sau sáp nhập: Tân Sơn Hòa, Hồ Chí Minh)

Việc Làm Tương Tự

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

CHUYÊN VIÊN KHÁCH HÀNG DOANH NGHIỆP - TP. HỒ CHÍ MINH/ HÀ NỘI

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

Hồ Chí Minh,... Thỏa thuận
Công Ty TNHH Essi Việt Nam

Nhân Viên Hỗ Trợ Dịch Vụ Khách Hàng (Nghỉ T7, CN)

Công Ty TNHH Essi Việt Nam

Hồ Chí Minh 8 - 12 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Chuyên Viên Dịch Vụ Khách Hàng - Quận 7

Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Hồ Chí Minh 12 - 15 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

Client Service Associate (Japanese Speaking) (24946) [Quận 1, HCM]

Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

Hồ Chí Minh 18 - 20 triệu VNĐ
Công Ty TNHH The Sentry

Customer Service

Công Ty TNHH The Sentry

Hồ Chí Minh Đến 20 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Bất Động Sản 3s Homes

Quản Lý Khách Hàng Ngành Cho Thuê Căn Hộ Dịch Vụ

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Bất Động Sản 3s Homes

Hồ Chí Minh 8 - 20 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Và Xây Dựng Phúc Khang

Chuyên Viên Dịch Vụ Khách Hàng

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Và Xây Dựng Phúc Khang

Hồ Chí Minh 12 - 20 triệu VNĐ
Công Ty TNHH LGL VN

Customer Service

Công Ty TNHH LGL VN

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
 Bellsystem24 VietNam

Customer Service Executive (Mr . D . I . Y Vietnam) [H2]

Bellsystem24 VietNam

Hồ Chí Minh 7 - 8 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Hóa Chất Minh Long

Nhân Viên Dịch Vụ Khách Hàng/ Chăm Sóc Khách Hàng - Tại Quận 7

Công Ty TNHH Hóa Chất Minh Long

Hồ Chí Minh 8 - 12 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Khải Hoàn Land

Chuyên Viên Dịch Vụ - Thủ Tục Khách Hàng

Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Khải Hoàn Land

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
Công ty Cổ Phần PMAC

Customer Service (Mức Lương 10 - 12 Triệu / Tháng)

Công ty Cổ Phần PMAC

Hồ Chí Minh 10 - 12 triệu VNĐ
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

Tasks and Responsibilities:

• Complete daily customer service activity within respective customer servicing cluster, including standard operating procedure (SOP), shipment reports, system operation, customer requirements.

• Understand shipment process flows & systems, take corrective action to fix problems and improve continuously.

• Work closely with terminal handling team/ nominated agent/local service suppliers to ensure cargo operation and dispatch of airfreight in accordance with relevant parties.

• Play an integral part to liaise with customers and ensure the timely feedback and solution offered to customer for complaints and enquiries.

• Communicate operational and commercial needs of the branch and the branch’s clients to overseas colleagues, guaranteeing operational consistency and customer satisfaction.

• Build and maintain customer relationships and improve customer retention through daily communication.

• Data entry, documentation, EDI/milestones transmission and monitor AR, AP, month end files closing.

• Complete KPI while adhering to all processes and legal constraints.




Yêu cầu công việc:

Job Requirement:

• 1-2 years + relevant experience in freight forwarding industry.

• Must be fluent in English, Chinese is a plus.

• High quality written and verbal communication skills

• Flexibility to adapt to change and thrive in a fast-paced environment.

• Dependability.

• Ability to multitask required.

• Attention to detail.

• Accurate and able to produce quality work.

• Proficient in Microsoft Office



Kỹ năng:
Xử Lý Khiếu Nại , Giải Quyết Vấn Đề , Sử Dụng CRM

Quyền lợi được hưởng:

13th month Salary, Bonus
Full paid for Social Insurance, Health Insurance
Team activities, company outing trip


Ngành nghề:
Dịch Vụ Khách Hàng

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code