Tải app JobsGO

Sales Assistant Manager (Logistics Field)

  • Hết hạn trong 11 ngày nữa
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Trưởng nhóm/Trưởng phòng

    Ngày đăng tuyển

    09/04/2024

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Không yêu cầu

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    Địa điểm làm việc

    ⇒ HITC Building, Xuân Thủy, Dịch Vọng Hậu, Cầu Giấy, Hanoi, Vietnam

    ⇒ Sai Gon Riverside Office Building, 2A-4A Ton Duc Thang, District No.1, Ho Chi Minh city, Vietnam

    ⇒ Plot CN3.3C, Dinh Vu IZ, Hai An, Hai Phong

    Việc làm Hà Nội Việc làm Quận Cầu Giấy Việc làm Hồ Chí Minh Việc làm Hải Phòng Việc làm Quận Hải An

    Mô tả công việc

    1. BD strategy based on company business strategy:
    - Build up sales strategy for assigned customers/areas to achieve target of section.
    - Expand business scale with current customers.
    - Follow budget information announced by upper level and try to achieve budget set up. Support staffs to achieve their budget.
    2. Market research/Sale plan/marketing tools:
    - Study market, identifies trendsetter ideas by researching industry and related events and make suggestion of needful marketing tools.
    - Contact with customers/ carriers/ sub-cons (if needed) and other association to get market information and competitors' trend if required.
    - Make monthly sales plan to achieve target and make monthly report and pipeline.
    - Prepare, maintain and upgrade of all marketing tools, company profile, brochures, presentation material.
    3. Customer management:
    - Make regular visits and calls to the customers, seek customer demands, hear customer opinions and requests. Propose efficient logistics solutions/ meeting customer's need.
    - Manage and engage when there is any issue or irregularity related to customers, quotation. Get involve, report to upper manager, propose and supervise trouble solving process.
    4. Cost management.
    5. Process & KPI system build up.
    6. Handling others task as Manager assigned.
    * Working location:
    - Hanoi: 01
    - Haiphong: 01
    - Hochiminh: 01

    Yêu cầu công việc

    1. Education:
    Bachelor in Business Administration/ Economics/Foreign trade or Marketing/ Sea Transport Economics…
    2. Experience:
    At least 3- 4 years of working experience in field of business development/Economics in Logistics field.
    3. Skills:
    - Good command of English.
    - Analytical skills.
    - Good communication & negotiation skills.
    - Good at Problem Solving and Decision-making.
    - Good business sense.
    - Good at organization and supervision.
    - Deep understanding about Logistics, Economics, import & export.

    Quyền lợi được hưởng

    Bonus 2 times per year
    Health care insurance
    mobile phone allowance, transportation allowance

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume