Tải app JobsGO

Sales Administrator

  • Hết hạn trong 26 ngày nữa
  • Mức lương 11 - 12 triệu VNĐ
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    Ngày đăng tuyển

    27/06/2024

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Trung cấp - Nghề

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Trên 2 năm

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    Địa điểm làm việc

    ⇒ Phòng 1006, Tầng 10, Tòa nhà Saigon Riverside Office Center, 2A-4A Tôn Đức Thắng,, Phường Bến Nghé,Hồ Chí Minh

    Việc làm Hồ Chí Minh

    Mô tả công việc

    Position Summary:

    In this role, you will be responsible for supporting the sales team to grow the company’s revenues and profitability by achieving sales growth objectives in the set region.

    Key Responsibilities:

    • Handle all Purchase Orders from customers

    • Check data accuracy and completeness

    • Contact customers to obtain missing information or answer queries

    • Working with costing department to get the prices and prepare the quotation

    • Maintain and update sales and customer records

    • Develop monthly sales weekly & monthly reports and forecast.

    • Communicate important feedback from customers internally

    • Working with other departments to follow up the PO.

    • Working with warehouse and delivery service vendors

    • Supporting the sales department with other administrative tasks, if requested.

    Yêu cầu công việc

    • At least 2 year of administrative experience, broad knowledge of operations.

    • Bachelor’s degree in business administration or similar preferred.

    • Experience in Sales or Customer service from Consumer Appliances industry is preferred.

    • Exceptional interpersonal customer service skills, organizational and multitasking skills.

    • Excellent written and verbal communication skills.

    • Ability to work under strict deadlines.

    • Proficiency in writing in English is must. Speaking well is preferred.

    • Power user of MS Office Word, proficient in Excel.

    Quyền lợi được hưởng

    • 1 time salary review per year (the salary review is only for employees who work over 6 months after probationary period)

    • 13th month salary

    • 12 annual leave days a year

    • Health Care (applied for full-fledged employees)

    • Mandatory Insurance: based on company regulation excluded probationary period.

    • Modern office and great working environment

    • Happy Hour, Company Trip, Year End Party, Events, etc.

    Công Ty TNHH Tiger Marketing Việt Nam
    Tham gia vào đại gia đình

    Công Ty TNHH Tiger Marketing Việt Nam

    Công nghệ thông tin

    Phòng 1006, Tầng 10, Tòa nhà Saigon Riverside Office Center, 2A-4A Tôn Đức Thắng,, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

    Mã số thuế: 0316954612
    Người ĐDPL: Onari Isao
    Ngày hoạt động: 25/08/2021
    Giấy phép kinh doanh: 0316954612
    Lĩnh vực: Bán buôn tổng hợp [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume