Tải app JobsGO

Quality Assurance Specialist

  • Hết hạn trong 29 ngày nữa
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    Ngày đăng tuyển

    05/07/2024

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Trung cấp - Nghề

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Không yêu cầu

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    Địa điểm làm việc

    Mô tả công việc

    SUMMARY: This role will be responsible for the overall service quality of the team, business and physical compliance. Maintain a high and consistent level of support quality across the team
    - Regularly review the backlog of agents to find out potential compliance issues/case handling issues/process issues, report to leadership team in a timely manner.
    - Make recovery call for risky cases to minimize high-risk cases to drive CSAT.
    - Monitor, evaluate and / or audit samples of inbound and/or outbound calls and other contact methods including non-voice.
    - Maintain strong program knowledge base; basic understanding of client products, services and/or program strategies.
    - Support management focus on review of key drivers, metrics, and operational processes (including Training) that drive
    - Balanced Scorecards and count profitability goals.
    - Provides accurate and timely reports on a daily, monthly, month-to-date and year-to-date rolling basis on call quality, productivity, availability, and other key metrics as determined.
    - Be responsible for physical compliance audits and maintain zero compliance issues in the team.
    - Quality Analyses: Produce all quality analysis information required to maintain the performance at level of target required (statistical, affinity, Drivers, Attributes, etc.)

    Yêu cầu công việc

    Have at least 1-year experience in QA in BPO, Contact center industry.
    Excellent speaking and writing in English.
    Experience in managing quality performance targets desired.
    Strong determination for KPI achievement.
    Disciplined and highly motivated to motivate and encourage the team for improvement.
    Excellent oral, written, and interpersonal communication skill.
    Demonstrated problem-solving skills, strategic and analytical capabilities.
    Having experience/background in IT, Tech Support, high-tech projects is a big plus.

    Quyền lợi được hưởng

    Chăm sóc sức khoẻ
    1 lần 1 năm
    Nghỉ phép có lương
    12 ngày nghỉ phép năm, 8 ngày nghỉ ốm
    Máy tính xách tay
    Cung cấp laptop
     Công Ty TNHH Itechwx
    Chào đón bạn đến với

    Công Ty TNHH Itechwx

    Lập trình máy vi tính

    Tầng 7, Số 60 Đường Nguyễn Văn Thủ, Phường Đa Kao, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

    Mã số thuế: 0317573257
    Người ĐDPL: Hailin Jiang
    Ngày hoạt động: 18/11/2022
    Giấy phép kinh doanh: 0317573257
    Lĩnh vực: Lập trình máy vi tính
    [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume