Tải app JobsGO

Personal Assistant

CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ VÀ THƯƠNG MẠI TỔNG HỢP DOUM PALM CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ VÀ THƯƠNG MẠI TỔNG HỢP DOUM PALM
  • Hết hạn trong 31 ngày nữa
  • Mức lương 8 - 15 triệu VNĐ
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    JobsGo

    Tính chất công việc

    Full-time

    JobsGo

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    JobsGo

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Trung cấp - Nghề

    JobsGo

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Trên 1 năm

    JobsGo

    Ngày đăng tuyển

    21/11/2024

    JobsGo

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    JobsGo

    Địa điểm làm việc

    - 59 Street 28, An Phu An Khanh Urban Area, District 2, Ho Chi Minh City

    Việc làm Hồ Chí Minh Việc làm Quận 2

    jobsgo CV của bạn có phù hợp với việc làm này?

    Đang phân tích CV...

    Mô tả công việc

    1.Personal assistant to CEO at all aspects

    • Translate relevant documents into English/Vietnamese
    • Lead Recruitment Process
    • Review company emails
    • Prepare reports and presentations requested
    • OD tasks involve optimizing organizational performance and fostering a positive work culture; JD tasks include crafting and maintaining job descriptions under HR / CEO supervision
    • Facilitate relationships for CEO with third parties.1. Manage schedules, organize and attend meetings or fairs or any other CEO related activity, and prepare necessary documents for the Director to ensure efficient time management and productivity.

    2. Act as a bridge between the Director and various departments, facilitating accurate and clear communication.

    3. Develop weekly, monthly, and quarterly operational plans for departments to align with company goals.

    4. Prepare reports, analyze data, and provide critical information to assist the Director in decision-making.

    5. Coordinate and organize internal and external company events.

    6. Monitor and report the progress of projects assigned by the Director, ensuring timely and quality completion.

    7. Convey the Director's directives to relevant departments and monitor implementation to ensure compliance with company policies.

    8. Handle high-level administrative tasks, including preparing documents, drafting correspondence, and maintaining essential records.

    Yêu cầu công việc

    1. Education: Bachelor’s degree in Business Administration, Economics, Foreign Languages, or related fields.

    2. Skills:

    • Perfect English Communication Skills
    • Perfect interpersonal Skills
    • Excellent time management and organizational skills.
    • Effective communication and information delivery skills.
    • Proficiency in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint).

    3. Experience: At least 1 year of experience in a similar position.

    4. Other Requirements:

    - Ability to work independently and collaborate effectively in a team.

    - Quick, meticulous, and responsible in handling tasks.

    Quyền lợi được hưởng

    · Salary: 8 – 15 million VND/month, depending on qualifications and experience.

    · Welfare: Social insurance, 13th-month salary, holiday bonuses, and other benefits as per company policies.

    · Professional working environment: Opportunities for training and skill development.

    · Working Hours:

    • Monday to Friday: 9:00 AM - 6:00 PM
    • Saturday: 9:00 AM - 1:00 PM

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    jobsgo Tạo CV / Resume