Việc làm Customer Support Specialist - Kegmil

Customer Support Specialist

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: 22/10/2025
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh
Kegmil Việt Nam
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Đại Học
Ngày đăng tuyển:
22/09/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
1 - 4 năm
Số lượng tuyển:
1
Yêu cầu ngôn ngữ:
Tiếng Anh
Yêu cầu giới tính:
N/A
Thời gian làm việc:
Từ Thứ 2 đến Thứ 6 (08:00 - 17:00)
Chuyên môn:
Giải Quyết Vấn Đề , Jira , Onboarding Khách Hàng
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
Hồ Chí Minh
1. Hồ Chí Minh

Việc Làm Tương Tự

Ngân Hàng TMCP Hàng Hải Việt Nam - MSB

[RV3] - Chuyên Viên Quan Hệ Khách Hàng Doanh Nghiệp - RB - MSB - 1O273

Ngân Hàng TMCP Hàng Hải Việt Nam - MSB

Toàn quốc Thỏa thuận
 Bellsystem24 VietNam

Chuyên Viên Kết Nối Khách Hàng - Vinaphone - Gò Vấp - C5

Bellsystem24 VietNam

Hồ Chí Minh 6 - 8 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Đầu Tư Thương Mại Dịch Vụ Địa Ốc Đại Việt

Chăm Sóc Khách Hàng (Có Data Sẵn, Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm, Làm Tại Văn Phòng)

Công Ty TNHH Đầu Tư Thương Mại Dịch Vụ Địa Ốc Đại Việt

Hồ Chí Minh,... 8 - 20 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Fc Standard Logistics Việt Nam

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Logistics - Thành Thạo Tiếng Nhật

Công Ty TNHH Fc Standard Logistics Việt Nam

Hồ Chí Minh 15 - 25 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Enrich Management System

Technical Support/ Call Center/ Chăm Sóc Khách Hàng

Công Ty TNHH Enrich Management System

Hồ Chí Minh Từ 12 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Công Nghệ Phần Mềm Nasani

Chăm Sóc Khách Hàng Theo Data

Công Ty TNHH Công Nghệ Phần Mềm Nasani

Hồ Chí Minh 10 - 20 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Việt Mỹ SSU

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Kênh Call Inbound Shopee

Công Ty TNHH Việt Mỹ SSU

Hồ Chí Minh 7 - 8 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Công Nghệ Phần Mềm Nasani

Chăm Sóc Khách Hàng Theo Data

Công Ty TNHH Công Nghệ Phần Mềm Nasani

Hồ Chí Minh 10 - 20 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Nhà Hòa Bình

Chuyên Viên Chăm Sóc Khách Hàng Trực Thuộc Phòng Kế Toán

Công Ty Cổ Phần Nhà Hòa Bình

Hồ Chí Minh 10 - 15 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần VAKA LAND

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Theo Data Có Sẵn (LCB Từ 8TR + KYC Kinh Nghiệm) Tại Dĩ An Bình Dương

Công Ty Cổ Phần VAKA LAND

Hồ Chí Minh,... 8 - 30 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Vietnam Concentrix Services

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng & Hỗ Trợ Sau Vay - Giờ Hành Chính - Thu Nhập Đến 28 Triệu

Công Ty TNHH Vietnam Concentrix Services

Hồ Chí Minh 8 - 25 triệu VNĐ
Công Ty CP Bất Động Sản Bầu Trời Miền Nam

Telesale - Chăm Sóc Khách Hàng làm việc tại Quận 2

Công Ty CP Bất Động Sản Bầu Trời Miền Nam

Hồ Chí Minh Đến 20 triệu VNĐ
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

Location:HCMC or Remote

Job Type:Full-time

Job Description:We are looking for a dedicatedCustomer Support Specialistwho is passionate about providing solutions and enhancing user experience through expert support and proactive engagement. This role requires a keen interest in technology, a deep understanding of our products, and the ability to troubleshoot and communicate effectively across multiple platforms.

Responsibilities:

  • Customer Interaction:Provide support to users across multiple channels, ensuring high-quality assistance with a proactive approach.
  • Product Expertise:Develop a deep understanding of the product and its industry, mastering the functionalities and interconnections of all features.
  • Problem Solving:Exhibit strong problem-solving skills with the ability to find effective workarounds for user issues.
  • Issue Reproduction:Attempt to reproduce reported issues, clarify with users when incidents are not bugs, and coordinate closely with the development team to resolve production issues aggressively.
  • Customer Onboarding:Understand customer needs thoroughly, set up tenant environments, and guide new users on how to effectively utilize the platform.
  • Feedback Management:Collect and analyze customer feedback, providing detailed reports to enhance product development and support.
  • Organizational Skills:Manage multiple tasks and priorities efficiently, maintaining a high level of organization and attention to detail.
  • AI Tools:Utilize artificial intelligence tools to augment support processes and improve customer interaction.
  • Language and Communication:Demonstrate excellent command of the English language, both in writing and speaking.

Yêu cầu công việc:

Requirements:

  • Passion for technology and strong willingness to learn continuously.
  • Experience in customer support or a related field, with a track record of solving complex customer issues.
  • Excellent problem-solving skills and the ability to operate independently to find solutions.
  • Experience in managing customer interactions across various communication channels.
  • Ability to work effectively in a fast-paced, dynamic environment.
  • Open-minded and growth-oriented, with a strong desire to contribute to team and product development.
  • Proficiency in using AI tools to enhance customer support tasks is preferred.

Qualifications:

  • Bachelor’s degree in a relevant field (e.g., Business Administration, Information Technology) or equivalent practical experience.
  • Strong interpersonal and communication skills.
  • Proficient in English (English command must be good)

Quyền lợi được hưởng:

  • Competitive salary and comprehensive benefits package.
  • Dynamic and innovative work environment with opportunities for personal and professional growth.
  • Access to cutting-edge tools and technologies.

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code