Việc làm Customer Service Supervisor - Kintetsu World Express

Customer Service Supervisor

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: (Đã hết hạn)
  • place Địa điểm: Hà Nội
Công Ty TNHH Kintetsu World Express Việt Nam
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Trưởng Nhóm/Trưởng Phòng
Yêu cầu bằng cấp:
Đại Học
Ngày đăng tuyển:
04/04/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
2 - 5 năm
Số lượng tuyển:
1
Thời gian làm việc:
Từ Thứ 2 đến Thứ 6 (08:00 - 17:35)
Địa điểm làm việc:
Hà Nội
Tầng 8, tòa TTC , số 19 Duy Tân, Cầu Giấy
1. Tầng 8, tòa TTC , số 19 Duy Tân, Cầu Giấy

Việc Làm Tương Tự

Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Kim Cương

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Ngân Hàng Quân Đội MB Bank Tại Đống Đa, Hà Nội

Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Kim Cương

Hà Nội 8 - 12 triệu VNĐ
 Bellsystem24 VietNam

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Ngân Hàng Quân Đội MB - Không Áp Doanh Số

Bellsystem24 VietNam

Hà Nội 7 - 9 triệu VNĐ
 Bellsystem24 VietNam

Chăm Sóc Khách Hàng Dự Án MB Bank - Nhánh Inbound Không Gọi Ra - Không Cần Kinh Nghiệm [C1]

Bellsystem24 VietNam

Hà Nội 7 - 9 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Các Giải Pháp Softel

English Call Agent Ca Đêm Full - Time (Làm Tại Văn Phòng)

Công Ty TNHH Các Giải Pháp Softel

Hà Nội,... 15 - 17 triệu VNĐ
Mazda Láng Hạ - Công ty TNHH Thương mại và dịch vụ ô tô Viva Mazda

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Xe Ô Tô Mazda Láng Hạ

Mazda Láng Hạ - Công ty TNHH Thương mại và dịch vụ ô tô Viva Mazda

Hà Nội Thỏa thuận
Công Ty Cổ Phần Tư Vấn Và Xây Dựng Di-senses

Chăm Sóc Khách Hàng ( Mảng Cafe )

Công Ty Cổ Phần Tư Vấn Và Xây Dựng Di-senses

Hà Nội 6 - 8 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Nguyễn An Nam

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Ngân Hàng - Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm

Công Ty TNHH Nguyễn An Nam

Hà Nội 7 - 8 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Onestudy Edtech

Chuyên Viên CSKH Upsales Hợp Đồng

Công Ty TNHH Onestudy Edtech

Hà Nội 8 - 20 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Thương Mại Và Dịch Vụ Fast Logistics Việt Nam

Nhân Viên Kinh Doanh Logistics Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm Và Ngoại Ngữ _ Đi Làm Ngay

Công Ty TNHH Thương Mại Và Dịch Vụ Fast Logistics Việt Nam

Hà Nội 8 - 15 triệu VNĐ
Ngân hàng Thương mại Cổ phần Đông Nam Á

Chuyên Viên Khách Hàng Doanh Nghiệp - Toàn Quốc

Ngân hàng Thương mại Cổ phần Đông Nam Á

Toàn quốc 10 - 20 triệu VNĐ

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

The Customer Service Staff is responsible for being a bridge between existing customers for daily communication, overseas agent, and operation team. Additionally, they account for interacting with customers to provide and process information in response to inquiries, concerns, and requests about products and services and have a spirit of sales support.

► Solution :

- Consult to customer about KWE’s service, sell KWE's products, including Ocean, Air, CBT, Warehousing, and VAS Services for both inbound and outbound shipments, propose with idea/solution/countermeasures and make material for these proposals to customers.

- Set up SOP with customers and become a window connect internal team and customers. The most important is understand the desire of customers then have guideline (by email and by F2F meeting) to internal team to meet customer needs correctly with sales PIC

- Take care the quotation/RFQ/bidding request, AE/OE/OI/AI…,

- Make the QBR with VIP customers and F2F meeting with them to explain in detail.

- Have analysis market trend, refer information from product then update Market & logistics News to customers.

- Make service contracts with customers, with final responsibility belonging to the Sales and Marketing PIC

- Monitor AR with customers, with final responsibility belonging to the Sales and Marketing PIC.

- Make the reports in the end of month about performance of volume/revenue/profit, analysis the trend of customer volume in the next month.

► Operation:

- Handle and resolve customer complaints.

- Obtain and evaluate relevant information to handle product and service inquiries.

- Verify customers and manage their accounts.

- Keep records of customer interactions and transactions.

Customer satisfaction:

- Analyze result of customer satisfaction surveys, review and discuss with related parties to improve not good points for the next terms

Others:

- Perform other tasks as assigned by the superiors.

- Regularly monitor emails and respond promptly to messages with the necessary information within 24 hours of receiving the initial inquiry.

- Report to direct superiors as requested.

Yêu cầu công việc:

Education and experience:

- Bachelor or higher education degree in a relevant field.

- Training or certifications with demonstrated experience or expertise in the forwarding and logistics industry processes and practices.

- Hands-on experience in executing all aspects of operational procedures efficiently.

Required skills and abilities:

- Summary issue and report

- Supervise team members under instruction of direct manager

- Good at MS Office (Word, Excel, PowerPoint).

- Fluency in English. Excellent verbal and written communication skills, with an emphasis on active listening.

- Presentation skill

- Ability to work well under pressure and manage multiple tasks simultaneously.

- High attention to detail, accuracy, and the ability to proofread and edit work.

- Customer-focused with a strong customer service orientation.

- Flexibility and adaptability to change.

- Proactive and self-starter with initiative and problem-solving skills.

Quyền lợi được hưởng:

- Working Place: TTC Building, No. 19, Duy Tan Street, Cau Giay Dist, Hanoi City

- Working time: Monday to Friday, from 8:00 AM to 5:35 PM

- Annual Leave: 12 days/year (after probation time)

- Net salary: Negotiable (13 months a year plus Tet bonus & Annual performance bonus)

- Annual Salary Increase: once per year

- Performance Assessment: twice per year (fixed in April and October)

- Insurance: 24 hours’ Accident Insurance, 100% Social Insurance, Health Care Insurance

- Others: International working environment with many opportunities for learning and development, training courses, company trip, etc.

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code