Việc làm Customer Service Specialist (English/ Japanese/ Korean/ Mandarin/ Cantonese) - Tek Experts Co., Ltd

Customer Service Specialist (English/ Japanese/ Korean/ Mandarin/ Cantonese)

  • Mức lương: Thỏa thuận
  • Địa điểm: Hà Nội
  • Kinh nghiệm: Không yêu cầu
  • Bằng cấp: Đại Học trở lên

Hạn nộp hồ sơ: 25/12/2025 (Còn 15 ngày)

Tek Experts Co., Ltd
Xem thông tin công ty
Địa điểm làm việc:
Hà Nội
Lotte Building, 16Th Floor, 54 Lieu Giai Street, Doi Can Ward, Ba Dinh District, Ha Noi, Hà Nội
(Trước sáp nhập: Ba Đình, Hà Nội | Sau sáp nhập: Ngọc Hà, Hà Nội)
1. Lotte Building, 16th Floor, 54 Lieu Giai street, Doi Can Ward, Ba Dinh District, Ha Noi
(Trước sáp nhập: Ba Đình, Hà Nội | Sau sáp nhập: Ngọc Hà, Hà Nội)

Việc Làm Tương Tự

Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng (Hà Nội / Cntt / N2 & Eng / Ứng Viên Trưởng Nhóm) - 27032

Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

Hà Nội 20 - 35 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Primeassist

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Tiếng Anh - Tuyển Nữ - Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm (Thu Nhập 14 - 22 Triệu) - Tại Hà Nội

Công Ty TNHH Primeassist

Hà Nội 14 - 22 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Kim Cương

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Ngân Hàng Quân Đội Mb Tại Đống Đa , Hà Nội

Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Kim Cương

Hà Nội 8 - 12 triệu VNĐ
Aeon Delight (Vietnam) Co., Ltd.

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng - [Aeon Mall Long Biên Hà Nội] (Ưu Tiên Sinh Viên)

Aeon Delight (Vietnam) Co., Ltd.

Hà Nội Thỏa thuận
Công Ty TNHH Dịch Vụ Logitem Việt Nam Miền Bắc

Lái Xe Biết Tiếng Anh Hoặc Tiếng Nhật - Số Lượng 05

Công Ty TNHH Dịch Vụ Logitem Việt Nam Miền Bắc

Hà Nội 9 - 14 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Quick Việt Nam

Luật Sư/Paralegal (Tiếng Nhật N1 Hoặc Tiếng Anh Business) - Mscv 47 - 1

Công Ty TNHH Quick Việt Nam

Hồ Chí Minh,... Thỏa thuận
Công Ty TNHH Một Thành Viên Wacontre

Customer Success Staff - N2 + English

Công Ty TNHH Một Thành Viên Wacontre

Hà Nội Từ 20 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Hand & Hand

HOTGẤP Nhân Viên Chăm Sóc Cửa Hàng Thu Nhập Từ 9 - 12 Triệu

Công Ty TNHH Hand & Hand

Hồ Chí Minh,... 9 - 12 triệu VNĐ
 Bellsystem24 VietNam

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Ngân Hàng Lộc Phát - Xã Đàn (7 - 8M) [C8]

Bellsystem24 VietNam

Hà Nội 7 - 8 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Bellsystem24 Việt Nam

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Ngân Hàng Lộc Phát (Lpbank) - Xã Đàn

Công Ty Cổ Phần Bellsystem24 Việt Nam

Hà Nội 6 - 7 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Quốc Tế Homefarm

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng - Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm (Hai Bà Trưng , Hà Nội)

Công Ty Cổ Phần Quốc Tế Homefarm

Hà Nội 7 - 9 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Nguyễn An Nam

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng (Ngân Hàng Mb Bank) - Không Cần Kinh Nghiệm

Công Ty TNHH Nguyễn An Nam

Hà Nội 7 - 8 triệu VNĐ
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

We’re looking for a customer-oriented Customer Service Specialist (English/Japanese/Korean/Mandarin/Cantonese) to support our clients with excellent customer service while managing high-severity issues. You’ll be proactive in communicating with our customers and ensuring a positive support experience at all levels of the support structure. In this role, you’ll act as liaison between end-user customers and our client’s representatives to ensure quality resolutions are achieved.

Accelerating Progress. Securing Futures.

At TeKnowledge we help governments, businesses, and technology providers not only navigate but thrive in today’s complex technology landscape. Our services provide unparalleled value and impact to our clients across cybersecurity, advanced technical skilling, and enterprise technical support. We are committed to enabling technology, AI, CX, and security, uniquely positioning us in the market, and ensuring our customers are equipped to achieve their strategic goals.


RESPONSIBILITIES:

Resolution Customer

• Acts as a primary contact for moderate to highly complex issues for customers. Communicates with customers to understand their issues and improve their experience.

• Effective end-to-end escalation management, driving fast and accurate resolutions for our customers.

• Leads strategic projects designed to improve resolution times, customer satisfaction and increase efficiency.

• Set and manage support expectations with customers.


Escalation Handling

• Drive high-risk issues to resolution by establishing clear communication channels, documenting, and tracking agreed actions, and maintaining an orchestration role across multiple stakeholders.

• Understand the cause of the issue, its business impact, and level of urgency from Customer and other stakeholders.

Process Improvement

• Identifies systematic issues and process breakdowns. Pushes creative thinking beyond closed boundaries to come up with process improvements and new ways to delight customers.

• Creates an executive summary detailing the customer issue, impact on the business, and status of the resolution. Identifies patterns in customer issues and identifies strategies to resolve reoccurring issues.



Yêu cầu công việc:

QUALIFICATIONS

• Bachelor's degree in technology, business, or equivalent field.

• 2+ years of customer service, technology industry, or related experience is preferred

• Excellent relationship management, customer service and communication skills in variety

of forms (written, live chat, conference calls, in-person.)

• Strong written and verbal communication skills in English or bilingual in English and one of the following languages Japanese/Korean/Mandarin/Cantonese

• Understanding of reactive case lifecycle and troubleshooting methodology.

• Strong judgment, decision making skills, and ability to work under continual deadline pressure.

• Excellent at multi-tasking, task prioritization and time management.

• Collaborative team player with strong stakeholder management skills.


BENEFITS

• Competitive salary package

• Full salary provided during the 3-months OJT period

• Full salary coverage for social insurance and premium PTI health insurance

• Immersive global environment with daily English practice

• Flexible working hours, focus on performance & work efficiency

• Top-notch office space meeting international standards, featuring a Sky Garden for internal events, complimentary tea and coffee in the pantry, and leisure sports options like table tennis and foosball


Contacts:

• Location: Lotte Center, Ba Dinh, Hanoi

• Website: Homepage - TeKnowledge

• Linkedin: TeKnowledge: Posts
LinkedIn






Kỹ năng:
Xử Lý Khiếu Nại , Giải Quyết Vấn Đề , Sử Dụng CRM

Quyền lợi được hưởng:

Excellent insurance package
Top office in a central location, Sky Garden area
Excellent working conditions, casual atmosphere, and state-of-the-art hardware


Ngành nghề:
Dịch Vụ Khách Hàng

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code