Việc làm Customer Service Executive - BIODERMA (Minthacare Vietnam)

Customer Service Executive

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: (Đã hết hạn)
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh
Công Ty TNHH Minthacare
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Trung cấp - Nghề
Ngày đăng tuyển:
14/03/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Trên 2 năm
Yêu cầu giới tính:
N/A
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
Hồ Chí Minh
1. Hồ Chí Minh

Việc Làm Tương Tự

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

CHUYÊN VIÊN KHÁCH HÀNG DOANH NGHIỆP - TP. HỒ CHÍ MINH/ HÀ NỘI

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

Hồ Chí Minh,... Thỏa thuận
Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

CHUYÊN VIÊN DỊCH VỤ KHÁCH HÀNG - TP. HỒ CHÍ MINH/ HÀ NỘI

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

Hồ Chí Minh,... Thỏa thuận
Công Ty TNHH Sản Phẩm Agrislink Việt Nam

Chuyên Viên Vận Hành Dự Án Và Quan Hệ Khách Hàng

Công Ty TNHH Sản Phẩm Agrislink Việt Nam

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
Công Ty TNHH Thương Mại Dịch Vụ Liên Minh Quốc Tế Diamond-G

Nhân Viên Tư Vấn/Cskh Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm - Làm Việc Online Tại Văn Phòng Thu Nhập Từ 15 - 20M

Công Ty TNHH Thương Mại Dịch Vụ Liên Minh Quốc Tế Diamond-G

Hồ Chí Minh 9 - 20 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Tiếp Vận Quốc Tế Rồng Xanh

Trưởng Nhóm Chứng Từ Giao Nhận

Công Ty Cổ Phần Tiếp Vận Quốc Tế Rồng Xanh

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
Công Ty TNHH Việt Mỹ SSU

Chăm Sóc Khách Hàng Kênh Call - Dự Án Shopee

Công Ty TNHH Việt Mỹ SSU

Hồ Chí Minh 7 - 8 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Altius Link Việt Nam

Nhân Viên Xử Lý Khiếu Nại Trả Hàng/Hoàn Tiền Sàn Thương Mại Điện Tử

Công Ty Cổ Phần Altius Link Việt Nam

Hồ Chí Minh 6 - 8 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Đầu Tư Thương Mại Dịch Vụ Địa Ốc Đại Việt

Chăm Sóc Khách Hàng (Có Data Sẵn, Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm, Làm Tại Văn Phòng)

Công Ty TNHH Đầu Tư Thương Mại Dịch Vụ Địa Ốc Đại Việt

Hồ Chí Minh,... 8 - 20 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Fc Standard Logistics Việt Nam

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Logistics - Thành Thạo Tiếng Nhật

Công Ty TNHH Fc Standard Logistics Việt Nam

Hồ Chí Minh 15 - 25 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Enrich Management System

Technical Support/ Call Center/ Chăm Sóc Khách Hàng

Công Ty TNHH Enrich Management System

Hồ Chí Minh Từ 12 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Mua Bán Nợ Galaxy

Nhân Viên Hỗ Trợ Khách Hàng (Thu Nhập 25 - 30TR)

Công Ty TNHH Mua Bán Nợ Galaxy

Hồ Chí Minh 25 - 30 triệu VNĐ
 Bellsystem24 VietNam

Chuyên Viên Xử Lý Khiếu Nại - [H5]

Bellsystem24 VietNam

Hồ Chí Minh Thỏa thuận

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

The Customer Service Executive is responsible for ensuring smooth order processing, accurate data entry, and effective coordination with logistics partners (Việt Nữ). This role plays a critical part in ensuring timely and efficient delivery of products to customers while maintaining strong internal and external stakeholder communication.

1. Order Processing & Management

· Accurately key in customer orders into the system, ensuring all details (product codes, quantities, pricing, delivery dates, FOC, etc.) are correct.

· Validate orders and stock availability.

· Ensure timely order confirmation and proactively communicate any discrepancies or issues with the sales team.

· Track order status and ensure updates are reflected in the system with logistic partners

2. Logistics Coordination & Follow-up

· Work closely with logistics partners to ensure orders are picked, packed, and shipped on time.

· Coordinate with warehouses and transport providers to monitor delivery timelines and resolve any issues.

· Proactively follow up on shipments, addressing delays and escalating issues where necessary.

· Ensure proper documentation (delivery notes, invoices, shipping documents) is prepared and shared with relevant stakeholders.

3. Customer & Stakeholder Communication

· Serve as the primary point of contact for customers regarding order status, delivery schedules, and any related inquiries.

· Work closely with sales, logistic partner and supply chain teams to resolve order-related issues efficiently.

· Handle complaints related to order fulfillment and provide timely resolutions.

· Maintain and update customer records in the system, ensuring accuracy of contact details and order history.

Qualifications

· Bachelor’s degree in Business Administration, Supply Chain, or a related field preferred

Experience

· 2+ years of experience in customer service, order management, or logistics coordination

· Proficiency in ERP/order management systems (SAP, Oracle, or similar) is an advantage.

Skills & Competencies

· Strong attention to detail with a high level of accuracy in data entry.

· Excellent communication and problem-solving skills.

· Ability to multitask and work in a fast-paced environment.

· Strong team player with a proactive and customer-centric mindset.

BENEFITS

  • Private Health Insurance
  • Full SHUI of Basic salary
  • 13th-month salary
  • Yearlybonus
  • Discount code for employee
  • Happy hour party, team building party, company trip, ...
  • Professional working environment

Ngành nghề: Bán hàng / Kinh doanh, Tư vấn, Dịch vụ khách hàng

Kinh nghiệm: 2 Năm

Cấp bậc: Nhân viên

Hình thức: Nhân viên chính thức

Địa điểm: Hồ Chí Minh

Yêu cầu công việc:

Yêu Cầu Công Việc

Qualifications

· Bachelor’s degree in Business Administration, Supply Chain, or a related field preferred

Experience

· 2+ years of experience in customer service, order management, or logistics coordination

· Proficiency in ERP/order management systems (SAP, Oracle, or similar) is an advantage.

Skills & Competencies

· Strong attention to detail with a high level of accuracy in data entry.

· Excellent communication and problem-solving skills.

· Ability to multitask and work in a fast-paced environment.

· Strong team player with a proactive and customer-centric mindset.

BENEFITS

  • Private Health Insurance
  • Full SHUI of Basic salary
  • 13th-month salary
  • Yearlybonus
  • Discount code for employee
  • Happy hour party, team building party, company trip, ...
  • Professional working environment

Quyền lợi được hưởng:

- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code