Việc làm Client Service Manager (Chinese Speaking) (26917) [Quận 1, HCM] - Reeracoen Vietnam

Client Service Manager (Chinese Speaking) (26917) [Quận 1, HCM]

  • salary Mức lương: 40 - 50 triệu VNĐ
  • date Hạn nộp: 15/11/2025
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh
Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Trưởng Nhóm/Trưởng Phòng
Yêu cầu bằng cấp:
Đại Học
Ngày đăng tuyển:
16/10/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
5 - 5 năm
Số lượng tuyển:
1
Yêu cầu ngôn ngữ:
Tiếng Anh Tiếng Trung
Yêu cầu giới tính:
Nữ
Thời gian làm việc:
Từ Thứ 2 đến Thứ 6 (08:30 - 17:30)
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
Le Thanh Ton Street, Ben Nghe Ward, District 1, Hcmc, Hồ Chí Minh
1. Le Thanh Ton street, Ben Nghe ward, district 1, HCMC

Việc Làm Tương Tự

Công Ty TNHH Kinh Doanh Tư Vấn Đầu Tư Xây Dựng Central Park

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng (Không Y/C Kinh Nghiệm)

Công Ty TNHH Kinh Doanh Tư Vấn Đầu Tư Xây Dựng Central Park

Hồ Chí Minh 8 - 10 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

Client Service Manager (Japanese Speaking) (25082) [Quận 1, HCM]

Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

Hồ Chí Minh 40 - 50 triệu VNĐ
Ngân Hàng TMCP Hàng Hải Việt Nam - MSB

Chuyên Viên Quan Hệ Khách Hàng Doanh Nghiệp - RB - MSB - 1O273

Ngân Hàng TMCP Hàng Hải Việt Nam - MSB

Toàn quốc Thỏa thuận
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Chuyên Viên Dịch Vụ Khách Hàng - Binh Tân - 196

Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Hồ Chí Minh 20 - 25 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Enrich Management System

Technical Support/ Call Center/ Chăm Sóc Khách Hàng

Công Ty TNHH Enrich Management System

Hồ Chí Minh Từ 12 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Nhà Hòa Bình

Chuyên Viên Chăm Sóc Khách Hàng Trực Thuộc Phòng Kế Toán

Công Ty Cổ Phần Nhà Hòa Bình

Hồ Chí Minh 10 - 15 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Gody

Nhân Viên Chăm Sóc Và Phát Triển Khách Hàng

Công Ty Cổ Phần Gody

Hồ Chí Minh 7 - 9 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần VAKA LAND

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Theo Data Có Sẵn (LCB Từ 8TR + KYC Kinh Nghiệm) Tại Dĩ An Bình Dương

Công Ty Cổ Phần VAKA LAND

Hồ Chí Minh,... 8 - 30 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Kikoi

Chăm Sóc Khách Hàng–Ngành Rượu Vang (LCB 7 - 15TR + Thưởng)

Công Ty Cổ Phần Kikoi

Hồ Chí Minh 7 - 15 triệu VNĐ
Kegmil Việt Nam

Customer Support Specialist

Kegmil Việt Nam

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
Công Ty TNHH Vietnam Concentrix Services

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng & Hỗ Trợ Sau Vay - Giờ Hành Chính - Thu Nhập Đến 28 Triệu

Công Ty TNHH Vietnam Concentrix Services

Hồ Chí Minh 8 - 25 triệu VNĐ
 Bellsystem24 VietNam

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng (Thuần CSKH) - Viễn Thông Viettel - No Sale [G2] [HCM]

Bellsystem24 VietNam

Hồ Chí Minh 6 - 10 triệu VNĐ
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

【Job Summary】
- Responsible for being a knowledge broker between our clients and industry experts. Your role is to partner with our clients to understand their knowledge gaps, identify experts with the most relevant experience and knowledge that can address them, and lead a team of associates and senior associates.

【Main responsibilities】
- Foster the development of Associate's core research skills by imparting commercial acumen, sales techniques, and effective time management strategies while reinforcing custom recruitment methodologies
- Provide opportunities for project management skill enhancement to Associates involved in custom recruitment research
- Offer mentoring opportunities to Associates capable of custom recruitment research and project management, aiming to cultivate multi-disciplinary skills and prepare them for advancement
- Analyze client project briefs to identify knowledge gaps and conduct comprehensive industry and company research to pinpoint the most relevant experts
- Regularly engage with experts to screen and validate their expertise and suitability for specific projects
- Demonstrate critical thinking and agility in conducting high-level research on industries and companies, ensuring the selection of experts with the most relevant experience and knowledge to address clients' inquiries
- Uphold clients' best interests throughout the collaboration, ensuring the confidentiality and security of their data and information

Yêu cầu công việc:

- Bachelor's degree in a related field.
- From 5 years of sales experience in the information service industry, as a senior or similar industry
- Skilled in Client management, Partnership & growth, Team management & exp in building high-performing teams
- A client service mentality, which means you are committed to going beyond your client's needs to deliver true value
- Fluent English is a must (Advanced Level)
- Fluent Chinese is highly essential (From HSK5)
- Sharp communication, direct & transparent

Quyền lợi được hưởng:

【Company/Job Attraction】
- The opportunity to gain transferable skills including research, sales, negotiation, commercial awareness, professional communication, time, and project management.
- Learning and Development programs including but not limited to our onboarding boot camp, Mini-MBA program, and step-up programs.
- Be part of a creative, entrepreneurial, and fast-paced, workplace guided by the values of transparency, diversity, quality, caring, teamwork, ownership, leadership, and constant improvement.

- Social/ Health Insurance according to Law.
- Private medical insurance and competitive savings plan
- Sponsored health and wellbeing and team bonding activities
- Bonus/ Salary review per year
- 13-month salary
- Having Incentive for sales position
- Other allowance/ benefit as company policies

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code