Tải app JobsGO

Chuyên Viên Kỹ Thuật Bảo Hành

Công Ty TNHH Garmin Việt Nam Công Ty TNHH Garmin Việt Nam
  • Hết hạn trong 23 ngày nữa
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    JobsGo

    Tính chất công việc

    Full-time

    JobsGo

    Vị trí/chức vụ

    Nhân Viên/Chuyên Viên

    JobsGo

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Trung cấp - Nghề

    JobsGo

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Không yêu cầu

    JobsGo

    Ngày đăng tuyển

    09/01/2025

    JobsGo

    Yêu cầu ngôn ngữ

    Tiếng Anh
    JobsGo

    Địa điểm làm việc

    jobsgo CV của bạn có phù hợp với việc làm này?

    Đang phân tích CV...

    Mô tả công việc

    1. RMA process

    • Inspect returned products to identify defects or issues.

    • Diagnose the root cause of problems and determine whether repair is feasible.

    • Provide prompt and effective responses to B2B, B2B customers regarding product technical support, warranty inquiries, among other matters.

    • Coordinate with warehouse and logistics teams to manage the return and replacement of products.

    • Prepare and process the replacement of products for shipment to customers.

    • Communicate with customers to provide updates on the status of their returns and replacements.

    • Maintain accurate records of all RMA transactions and customer interactions.

    • Ensure compliance with company policies and procedures for handling returns and RMAs.

    2. Inventory management

    • Monitor buffer supplement and assist with the RMA and reverse logistic.

    • Maintain accurate inventory records using our inventory management system.

    • Conduct regular stock audits and reconcile discrepancies between physical and system records.

    • Implement and maintain inventory control procedures to minimize loss and maximize efficiency.

    • Return faulty units to the main office warehouse.

    Yêu cầu công việc

    - High school diploma or equivalent; college degree preferred.

    - Understanding and having experience with electronics devices.

    - Previous experience in customer service, preferably in a returns or RMA role.

    - Knowledge of inventory management systems

    - Ability to handle customer complaints and resolve issues effectively

    - Ability to work independently and as part of a team.

    - Proactive attitude and willingness to learn and contribute to a dynamic team environment.

    - Strong attention to detail and accuracy.

    Skill:

    - Excellent customer service

    - Strong problem-solving abilities

    - Effective time management and multitasking skills

    - Good at Microsoft Office

    - English is a must

    Quyền lợi được hưởng

    - Having chances to get attractive company bonus every month/year

    - Company trip once a year + Joining party

    - Salary and position is reviewed 1 time a year

    - Bonus by individual ability and company’s performance.

    - Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits

    - Dynamic and sociable working environment.

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    jobsgo
    JobsGo App
    JobsGO: Việc Làm Tìm Đến Bạn

    Nắm bắt cơ hội việc làm mơ ước với ứng dụng tìm việc hàng đầu ở Việt Nam!

    ★★★★★
    Tải về ứng dụng ngay!
    jobsgo
    Tạo CV / Resume