Việc làm Associate/Representative, Customer Service and Support - APL Logistics Vietnam Company Limited

Associate/Representative, Customer Service and Support

  • Mức lương: Thỏa thuận
  • Địa điểm: Hồ Chí Minh
  • Kinh nghiệm: Không yêu cầu
  • Bằng cấp: Đại Học trở lên

Hạn nộp hồ sơ: 24/12/2025 (Còn 9 ngày)

APL Logistics Vietnam Company Limited
Xem thông tin công ty
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
Viettel Tower B, No. 285, Cach Mang Thang Tam Street, Ward 12, District 10, Ho Chi Minh City, Hồ Chí Minh
(Trước sáp nhập: Quận 10, Hồ Chí Minh | Sau sáp nhập: Hòa Hưng, Hồ Chí Minh)
1. Viettel Tower B, No. 285, Cach Mang Thang Tam Street, Ward 12, District 10, Ho Chi Minh City
(Trước sáp nhập: Quận 10, Hồ Chí Minh | Sau sáp nhập: Hòa Hưng, Hồ Chí Minh)

Việc Làm Tương Tự

Công Ty TNHH Dịch Vụ SRVC Freight Việt Nam

HOTGẤP Pricing Staff

Công Ty TNHH Dịch Vụ SRVC Freight Việt Nam

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
Công Ty TNHH Vietnam Concentrix Services

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng - Tiếng Anh (Thu Nhập 10 - 12 Triệu)

Công Ty TNHH Vietnam Concentrix Services

Hồ Chí Minh 10 - 12 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Việt Mỹ SSU

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Ví Điện Tử Shopeepay

Công Ty TNHH Việt Mỹ SSU

Hồ Chí Minh,... 7 - 9 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Bất Động Sản Nava Holdings

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng / Cskh (Không Cần Kinh Nghiệm)

Công Ty TNHH Bất Động Sản Nava Holdings

Hồ Chí Minh 7 - 50 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần SSQC

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng - Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm - Thu Nhập Upto 10 , 5 Triệu (Quận 2)

Công Ty Cổ Phần SSQC

Hồ Chí Minh 10 - 15 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Và Phát Triển Địa Ốc Phát Đạt

Chăm Sóc Khách Hàng (Làm Tại Văn Phòng, Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm) Tại Dĩ An, Bình Dương

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Và Phát Triển Địa Ốc Phát Đạt

Bình Dương,... 10 - 50 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Kikoi

Chăm Sóc Khách Hàng–Ngành Rượu Vang

Công Ty Cổ Phần Kikoi

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
Công Ty TNHH Dịch Vụ Renrui Việt Nam

Chăm Sóc Khách Hàng - Ứng Dụng Du Lịch - Vé Máy Bay - Thu Nhập Đến 13 Triệu

Công Ty TNHH Dịch Vụ Renrui Việt Nam

Hồ Chí Minh 11 - 13 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Altius Link Việt Nam

Tổng Đài Viên Chăm Sóc Khách Hàng Sàn Thương Mại Điện Tử _ Thuần Cskh

Công Ty Cổ Phần Altius Link Việt Nam

Hồ Chí Minh 7 - 9 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Tab Beauty

Trưởng Nhóm Chăm Sóc Khách Hàng (Thu Nhập 20 - 50 Triệu)

Công Ty TNHH Tab Beauty

Hồ Chí Minh 20 - 50 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Xéxé Surprise E-Commerce

Nhân Viên CSKH/ Kinh Doanh (LCB 10 - 12 Triệu)

Công Ty TNHH Xéxé Surprise E-Commerce

Hồ Chí Minh 10 - 12 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Kinh Doanh Tư Vấn Đầu Tư Xây Dựng Central Park

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng (Không Y/C Kinh Nghiệm)

Công Ty TNHH Kinh Doanh Tư Vấn Đầu Tư Xây Dựng Central Park

Hồ Chí Minh 8 - 10 triệu VNĐ
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

• Execute established processes and audit measures to support and meet customers’ requirements at agreed level.

• Execute and adhere to customer service requirements from LPs/FAPs to Bookings, Cargo movement, Data Transmission, Invoicing.

• Problem Resolution – ensure issues are tackled immediately and escalate to Customer Service Team Lead / Supervisor when there is potential cost impact.

• Streamline processes to achieve cost savings and ensure profitability.

• Ensure periodic variances explanations for KPI performance measurement are provided in timely and accurate manner.

• Periodic review of costs and revenue, and ensure APLL continues to make money in all service provided.

• Continuously identify service gaps, make recommendations and implement solutions to enhance greater customers’ satisfaction.

• Continuously intensify relationship with vendors and customers in order to maintain and protect company business.

• Support and develop Vendor Logistics Program with the aim of deepening business relationship and securing new businesses.


Yêu cầu công việc:

• Experience:

o Associate: 1-2 years of relevant work experience

o Representative: 2-4 years of relevant work experience

• University Degree, preferably majoring in Economic, Foreign Trade, Supply Chain / Logistics or related majors.

• Knowledge and / or experience in foreign trade, logistics management, warehousing and distribution and other supply chain-related services.

• Customer oriented with the ability to establish strong relationships and interact effectively with customers at various levels and various characteristic.

• Good analytical problem solving

• Strong spoken and written communication skills

• Team player with the ability to work independently under pressure and within deadlines.

• Knowledge of Vietnam Landscapes is an advantage.


Kỹ năng:
Xử Lý Khiếu Nại , Giải Quyết Vấn Đề , Sử Dụng CRM

Quyền lợi được hưởng:

Lunch allowance, 13th month salary, bonus, lucky money, etc.
Extra insurance for yourself & direct dependents
16 days of annual leave + 1 Personal Holiday
Varied kinds of training, from functional technical - soft skills; Career Opportunities


Ngành nghề:
Dịch Vụ Khách Hàng

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code