Việc làm Vip Services Executive - The Grand Ho Tram

Vip Services Executive

The Grand Ho Tram
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Trung cấp - Nghề
Ngày đăng tuyển:
16/04/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Trên 1 năm
Yêu cầu giới tính:
N/A
Ngành nghề:
Chăm Sóc Khách Hàng
Địa điểm làm việc:
Bà Rịa – Vũng Tàu
- Vũng Tàu, Bà Rịa, Bà Rịa – Vũng Tàu
1. Bà Rịa - Vũng Tàu

Việc Làm Tương Tự

Chi Nhánh Vũng Tàu- Công Ty Cổ Phần Viễn Thông Fpt

Nhân Viên Kỹ Thuật - Vũng Tàu (Không Cần Kinh Nghiệm)

Chi Nhánh Vũng Tàu- Công Ty Cổ Phần Viễn Thông Fpt

Bà Rịa - Vũng Tàu Đến 20 triệu VNĐ
Công Ty TNHH E-Top Việt Nam

Nhân Viên Sinh Quản Biết Tiếng Trung

Công Ty TNHH E-Top Việt Nam

Bà Rịa - Vũng Tàu 15 - 25 triệu VNĐ
The Grand Ho Tram

Grand Service Agent/ Nhân Viên Tổng Đài

The Grand Ho Tram

Bà Rịa - Vũng Tàu Đến 20 triệu VNĐ
JobsGO

Bác Sĩ Nha Khoa (Nha Khoa Tổng Quát)

JobsGO

Hồ Chí Minh,... 12 - 20 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Nguyễn An Nam

Nhân Viên Thu Phí Khách Hàng Thị Trường (Thu Nhập 15 - 20 Triệu)

Công Ty TNHH Nguyễn An Nam

An Giang,... Đến 20 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Kim Cương

Nhân Viên Tư Vấn Chăm Sóc Khách Hàng Qua Tổng Đài Viettel Làm Việc Tại Hòa Lạc - Thôn 2 - Thạch Hòa - Hà Nội

Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Kim Cương

Toàn quốc 6 - 9 triệu VNĐ
Công Ty Tài Chính TNHH MTV Shinhan Việt Nam - Shinhan Finance

Nhân Viên Văn Phòng/Cskh Làm Tại Vũng Tàu

Công Ty Tài Chính TNHH MTV Shinhan Việt Nam - Shinhan Finance

Bà Rịa - Vũng Tàu 8 - 20 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Kim Cương

Nhân Viên Tư Vấn Chăm Sóc Khách Hàng Qua Tổng Đài Viettel Làm Việc Tại Hòa Lạc - Thôn 2 - Thạch Hòa - Hà Nội

Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Kim Cương

Toàn quốc 6 - 9 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Kim Cương

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Qua Tổng Đài Viettel Làm Việc Tại Hòa Lạc Hà Nội ( Xoay Ca)

Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Kim Cương

Toàn quốc 6 - 9 triệu VNĐ
Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Quốc Tế Việt Nam VIB

Cộng Tác Viên Thẻ Tín Dụng Online Toàn Quốc

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Quốc Tế Việt Nam VIB

Hồ Chí Minh,... 18 - 70 triệu VNĐ

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

  • Support International Marketing Team in hosting VIP Patrons & Casino guests.
  • Meet & greet, host & provide exceptional customer service to VIP Guests.
  • Arrange hotel, transportation, F&B and golf reservations when needed.
  • Assist with hotel room check-in/out during VIP guest arrival & departure.
  • Provides guest assistance with Casino membership enrollment and account maintenance, ensuring that all information is accurate and updated.
  • Promotes Casino amenities by educating qualified guests on special events and services available within the property.
  • Answer & make all inbound/outbound calls via hotline or duty phone to all guest professionally.
  • Ensures any guest complimentary issuance are in accordance with Casino marketing promotion & campaign guidelines.
  • Possess the ability to understand, analyze and evaluate customer play information & history to make sound business decisions.
  • Assists in handling all guest issues/problems and reports all incidents to Casino Management in accordance with policy and procedures.
  • Follow Standard Operating Procedure with regards to all VIP services & Casino guidelines. To report or escalate urgent matters requiring Casino Management’s approval.
  • Responds to all guest’s inquiries, requests or complaints in a professional and timely manner.
  • Possess a good knowledge & updated information of hotel availability, qualifying criteria, room rates, room types, events & promotions, operating hours of F&B outlets, monthly Casino & VIP events event taking place at The Grand.
  • Accountable for the thoroughness and accuracy of departmental records and providing daily reports.
  • Attend and contribute to all departmental staff meetings / training sessions when necessary.
  • Perform all other job-related duties as required.
  • University graduate
  • Speaks/writes/reads Chinese and English on top of Vietnamese
  • Experience of hotel or gaming industry is a plus
  • Able to work overtime if needed
  • The ability to think quick, remain calm and react to resolve problems with good judgment & accumulated experience.
  • MUST maintain confidentiality with regards to customer information and pertinent TGHTS data.
  • MUST be able to multi-task, work in a fast-paced environment, host Casino guests in at a professional level.
  • A team player able to work cohesively with colleagues & other departments.
  • Ability to perform job functions with attention to detail, speed and accuracy.
  • Excellent customer service skills.
  • Able to effectively communicate in English, both written and verbal.
  • Fluency in Mandarin / Cantonese / Korean language will be an added advantage.
  • Comfortable working on shifts, on holidays and weekends to support Casino operations.
  • Ability to prioritize tasks while working under pressure and meeting deadlines.
  • Must have University degree or equivalent.
  • Must maintain punctuality and professional appearance.
  • Minimum 1 year working experience with 4 or 5 star hotel/resort properties would be an advantage.
  • Possess good interpersonal skills to communicate effectively internally and with external guests.
  • Ability to learn and use effectively utilize Casino & Gaming systems to perform daily job scope.
  • Must be at least 18 years old.

Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Tiếp thị / Marketing

Kinh nghiệm: 1 Năm

Cấp bậc: Nhân viên

Hình thức: Nhân viên chính thức

Địa điểm: Bà Rịa - Vũng Tàu

Yêu cầu công việc:

  • University graduate
  • Speaks/writes/reads Chinese and English on top of Vietnamese
  • Experience of hotel or gaming industry is a plus
  • Able to work overtime if needed

  • The ability to think quick, remain calm and react to resolve problems with good judgment & accumulated experience.
  • MUST maintain confidentiality with regards to customer information and pertinent TGHTS data.
  • MUST be able to multi-task, work in a fast-paced environment, host Casino guests in at a professional level.
  • A team player able to work cohesively with colleagues & other departments.
  • Ability to perform job functions with attention to detail, speed and accuracy.
  • Excellent customer service skills.
  • Able to effectively communicate in English, both written and verbal.
  • Fluency in Mandarin / Cantonese / Korean language will be an added advantage.
  • Comfortable working on shifts, on holidays and weekends to support Casino operations.
  • Ability to prioritize tasks while working under pressure and meeting deadlines.
  • Must have University degree or equivalent.
  • Must maintain punctuality and professional appearance.
  • Minimum 1 year working experience with 4 or 5 star hotel/resort properties would be an advantage.
  • Possess good interpersonal skills to communicate effectively internally and with external guests.
  • Ability to learn and use effectively utilize Casino & Gaming systems to perform daily job scope.
  • Must be at least 18 years old.

Quyền lợi được hưởng:

- Chế độ bảo hiểm
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chăm sóc sức khỏe
- Nghỉ phép năm

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code