Tải app JobsGO

Software Product Executive (Crm System)

Công Ty TNHH Wall Street English Công Ty TNHH Wall Street English
  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Software Product Executive (Crm System) đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.
    JobsGo

    Tính chất công việc

    Full-time

    JobsGo

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    JobsGo

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Trung cấp - Nghề

    JobsGo

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Trên 2 năm

    JobsGo

    Ngày đăng tuyển

    05/11/2024

    JobsGo

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    JobsGo

    Địa điểm làm việc

    - 21 Lê Quý Đôn, Vo Thi Sau Ward, Quận 3, Thành phố Hồ Chí Minh

    Việc làm Hồ Chí Minh Việc làm Quận 3

    jobsgo CV của bạn có phù hợp với việc làm này?

    Đang phân tích CV...

    Mô tả công việc

    CRM system building and implementation.

    • Establish workflows for data capture while always ensuring data integrity.
    • Enable CRM workflow automation and minimize basic transactional tasks.
    • Drive CRM configuration design innovation by exploring, understanding, explaining, and implementing the CRM functional potential.
    • Understand business dynamics and set-up insightful and structured reporting dashboards within the CRM functionalities in alignment with the management guidelines.

    Responsible for preparing user training material and guidelines.

    • Provide support & guidance to colleagues and customers that use the CRM software, including support to the training team.
    • Ensure clear and referenceable configuration documentation.

    CRM Service escalation support for end-users

    • Troubleshooting user or software errors that inhibit the efficiency of the interaction between people and technology in deeply technical issues.
    • Meeting with teams to help them analyze business trends.
    • Work with team members to solve the big impact issues.

    Data analysis support.

    • Monitor daily data feed, and verify the accuracy of customer data.
    • Drive consistent usage of CRM system and adherence to sales processes.
    • Lead communication for platform and process changes.
    • Attention to detail, to manage the integrity of the CRM data.
    • Create documentation on case resolution in order to facilitate knowledge sharing with team members.
    • Must be able to work independently and be team-oriented, reliable, and dependable.
    • Knowledge of SQL/ Database/ API to 'Oversee CRM data governance” which will include:

    - Data standards

    -Data audit

    -Data structures

    -User access rights

    -Reporting

    • Experience with HubSpot/ Creatio or similar marketing automation system is plus.
    • Ability to think critically, identify solutions and deliver recommendations based on data and analysis.
    • Patience when handling difficult user cases.
    • Basic English communication skills. (TOEIC 500, WSE level 9/20 or equivalent English levels)

    Ngành nghề: CNTT - Phần mềm, Giáo dục / Đào tạo

    Kinh nghiệm: 2 Năm

    Cấp bậc: Nhân viên

    Hình thức: Nhân viên chính thức

    Địa điểm: Hồ Chí Minh

    Yêu cầu công việc

    Yêu Cầu Công Việc
    • Drive consistent usage of CRM system and adherence to sales processes.
    • Lead communication for platform and process changes.
    • Attention to detail, to manage the integrity of the CRM data.
    • Create documentation on case resolution in order to facilitate knowledge sharing with team members.
    • Must be able to work independently and be team-oriented, reliable, and dependable.
    • Knowledge of SQL/ Database/ API to "Oversee CRM data governance” which will include:

    - Data standards

    -Data audit

    -Data structures

    -User access rights

    -Reporting

    • Experience with HubSpot/ Creatio or similar marketing automation system is plus.
    • Ability to think critically, identify solutions and deliver recommendations based on data and analysis.
    • Patience when handling difficult user cases.
    • Basic English communication skills. (TOEIC 500, WSE level 9/20 or equivalent English levels)

    Quyền lợi được hưởng

    - Laptop
    - Chế độ bảo hiểm
    - Du Lịch
    - Phụ cấp
    - Đồng phục
    - Chế độ thưởng
    - Chăm sóc sức khỏe
    - Đào tạo
    - Tăng lương
    - Công tác phí
    - Nghỉ phép năm

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    jobsgo
    JobsGo App
    JobsGO: Việc Làm Tìm Đến Bạn

    Nắm bắt cơ hội việc làm mơ ước với ứng dụng tìm việc hàng đầu ở Việt Nam!

    ★★★★★
    Tải về ứng dụng ngay!
    jobsgo
    Tạo CV / Resume