Tải app JobsGO

Receptionist

VPĐD Doo Holding Group Limited Tại Thành phố Hồ Chí Minh VPĐD Doo Holding Group Limited Tại Thành phố Hồ Chí Minh
  • Hết hạn trong 14 ngày nữa
  • Mức lương 8 - 12 triệu VNĐ
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    JobsGo

    Tính chất công việc

    Full-time

    JobsGo

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    JobsGo

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    JobsGo

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Không yêu cầu

    JobsGo

    Ngày đăng tuyển

    02/01/2025

    JobsGo

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    JobsGo

    Địa điểm làm việc

    - Pearl Plaza, Điện Biên Phủ, Phường 25, Bình Thạnh, Ho Chi Minh City, Vietnam

    Việc làm Hồ Chí Minh Việc làm Quận Bình Thạnh

    jobsgo CV của bạn có phù hợp với việc làm này?

    Đang phân tích CV...

    Mô tả công việc

    Key Roles and Responsibilities

    • Serve visitors by greeting, welcoming, directing, and announcing them appropriately.

    • Perform receptionist tasks, including answering and directing calls, managing meeting room bookings, and ensuring the reception area is organized, presentable, and well-stocked with necessary supplies.

    • Handle incoming and outgoing mail and courier services efficiently.

    • Manage and assist with day-to-day general office administration, operations, and coordination.

    • Replenish snacks daily, monitor supply levels, reorder when appropriate, and update purchase records.

    • Distribute stationery to new joiners and maintain stock inventory.

    • Assist in online sourcing for office purchases, including compiling quotations.

    • Assist with office asset labeling and tagging.

    • Collaborate with team members on Wednesday tea break planning and arrangements.

    • Provide administrative and secretarial support, including Vietnamese/English translation, logistics arrangement for business trips, and organizing Company/department events.

    • Manage office premises, including utilities, broadband, meeting rooms, and vendor management.

    • Manage office supplies such as stationery, furniture, and pantry items.

    • Prepare workstations and supplies for new hires.

    • Manage rental plants to ensure they are in good condition.

    • Update the internal contact list as needed.

    • Assist in establishing a standardized administrative management system and optimizing work processes.

    • Coordinate events, including agenda development, venue reservation, preparation, and distribution of supporting materials.

    • Undertake special assignments and ad-hoc tasks assigned by management.

    Yêu cầu công việc

    • Minimum Bachelor’s Degree in any field, with at least 1 year of relevant experience in administration.

    • Well presented. Good interpersonal skills and proficient in English and Vietnamese (both written and oral) for communication with expatriates and external guests.

    • Demonstrate ability to manage complex schedules, requests, and environments, with a high degree of multi-tasking and time management capability.

    Quyền lợi được hưởng

    Laptops are equipped to all employees
    Mobile phone and phone package is provided and covered by company
    As an international group, we have the opportunity to travel to other offices in other countries
    Weekly tea time, quarterly team building, annual events are held

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Lĩnh vực:
    Tài chính/Kế toán/Kiểm toán
    Địa chỉ:
    Tầng 7, Số 60 Đường Nguyễn Đình Chiểu, - Phường Đa Kao - Quận 1 - Thành phố Hồ Chí Minh

    Đối tác JobsGO

    banner-jobsgo
    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    jobsgo
    JobsGo App
    JobsGO: Việc Làm Tìm Đến Bạn

    Nắm bắt cơ hội việc làm mơ ước với ứng dụng tìm việc hàng đầu ở Việt Nam!

    ★★★★★
    Tải về ứng dụng ngay!
    jobsgo
    Tạo CV / Resume