Tải app JobsGO

Quản Lý Cửa Hàng (New Luxury Store)

  • Hết hạn trong 25 ngày nữa
  • Mức lương 18 - 22 triệu VNĐ
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Trưởng nhóm/Trưởng phòng

    Ngày đăng tuyển

    21/06/2024

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Trung cấp - Nghề

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Trên 5 năm

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    Địa điểm làm việc

    ⇒ 138B Giảng Võ, Phường Kim Mã, Quận Ba Đình, Thành phố Hà Nội

    Việc làm Hà Nội Việc làm Quận Ba Đình

    Mô tả công việc

    Job Duties:

    1.Operation Management Manager:

    • Support direct manager to achieve the sales target.
    • Manage Staff working at store effectively.
    • Daily report to direct manager as per request.
    • Ensure the staff follow Sequence of service as per standard.
    • Responsibility and ensure to inform all the promotion and right information to all staff.
    • Responsibilty of preserving store assets.
    • Checking opening and closing check list to ensure following store policy.
    • Ensure all necessary items are sufficient for operation (Sale & Service).

    2. Product Management:

    • Responsibilty all the sale items stock are always sufficient for operation.
    • Responsibilty for daily inventory and send the request to sale admin to ensure the quantity of good are prescribed.
    • Responsibilty and ensure all goods are displayed as per standard.
    • Report to Direct Manager about bestselling items and slow items.

    3. Personnel Management:

    • Manage all shifts for Store operations and schedule all processes and maintain cleanliness at all times.
    • Provide training to all employees and maintain all work according to required policies and procedures.
    • Ensure high employee retention.

    4. Administration:

    • Development and maintenance of all department control procedures.
    • In cooperation with the Sales & Marketing Dept, co-ordinate with all large groups, meeting with the services and facilities offered.
    • Menu planning and upselling plan.
    • Control of goods, tools, procurement and maintenance activities related.

    Yêu cầu công việc

    QUALIFICATION

    • Bachelor College in Business administration or equivalent relevance.
    • Have 5+ years related experience/same position.
    • Strong knowledge of retail service and training skill is a must.
    • Knowledge of POS system.
    • Well organization skills & management skills are required to track staff movements, activities, reports.
    • Fluently English &Good looking.

    Quyền lợi được hưởng

    - Laptop
    - Chế độ bảo hiểm
    - Du Lịch
    - Phụ cấp
    - Đồng phục
    - Chế độ thưởng
    - Đào tạo
    - Tăng lương
    - Công tác phí
    - Nghỉ phép năm

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume