Tải app JobsGO

Operation Assistant Manager (Sop)

  • Hết hạn trong 4 ngày nữa
  • Mức lương 25 - 30 triệu VNĐ
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    Ngày đăng tuyển

    03/04/2024

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Không yêu cầu

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    Địa điểm làm việc

    ⇒ Phòng 20-02, tầng 20F, Cao ốc Bảo Gia, số 182 Lê Đại Hành, Phường 15, Quận 11, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

    Việc làm Hồ Chí Minh Việc làm Quận 11

    Mô tả công việc

    Mô tả Công việc
    SOP Management
    Build up SOPs, Manual to assure for smoothly operation and manage all practices.
    Implement new ideas, subject, standard from HQ and assure it's properly launching as requirement of Managements.
    Build up Store Checklist so that Supervisor team can fulfill their responsibilities in monitoring activities, assure the standard & regulations are properly maintained and complied by Store's staff.
    Support the communication and training of SOPs to operational teams.
    Review, suggest, revise, consult, and re-write existing SOPs.
    Develop and define the terminology used in SOP documents so they are clearly understood by all audiences that read and/or use them.
    Review regulatory, SOP and other process documents for clarity and consistency.
    Apply established procedures and guidelines to the keeping of records and the preparation of standardized reports.
    Understand and execute oral and written instructions, policies, and procedures.
    Business Analysis & Report
    Analyze numerical data to identify the nature and trend of Sales, including gross profit, inventory, stock, loss, basket size, items,....
    Evaluate (operational) risk performance and making report about warning of risk and forecast for new trends of market and product.
    Discuss and coordinate with the Store Manager of each store to improve the situations or solve the problems for adjustment
    Review monthly P&L, expenses breakdown of each Store to identify cost items need to be improved in term of expense control.

    Yêu cầu công việc

    Yêu Cầu Công Việc
    Bachelor/College degree in Economic, business administration or equivalent qualifications
    At least 3 years of experience in retail business
    Good experience in SOPs
    English/Japanese: good (work directly with foreign Manager)
    New Design thinking & Creative thinking
    Ability to collect, organize, analyze, distill and document significant amounts of information and process steps
    Ability to interact with stakeholder and team-members in a professional manner using tact, courtesy and good judgment to provide timely inquiry response and other routine customer support
    Strong analytical, written, and verbal communication abilities with the capacity to establish connections quickly with people at all levels
    Excellent data review and analysis skills
    Excellent Excel Skill.
    Creativity, resourcefulness, flexibility, and motivation.

    Quyền lợi được hưởng

    Laptop
    Chế độ bảo hiểm
    Du Lịch
    Phụ cấp
    Đồng phục
    Chế độ thưởng
    Chăm sóc sức khỏe
    Đào tạo
    Tăng lương
    Công tác phí
    Nghỉ phép năm
    Công Ty TNHH Kohnan Việt Nam
    Mời bạn đến làm việc ở

    Công Ty TNHH Kohnan Việt Nam

    Kinh doanh

    Phòng 20-02, tầng 20F, Cao ốc Bảo Gia, số 182 Lê Đại Hành, Phường 15, Quận 11, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

    Kohnan chúng tôi là doanh nghiệp hoạt động về lĩnh vực Home center với quy mô hơn 300 cửa hàng tại Nhật Bản.
    Home Center là cửa hàng bày bán những mặt hàng nhằm mục đích cải thiện... [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume