Việc làm Nhân Viên Quan Hệ Khách Hàng (CRM Executive) - Annam Gourmet Market

Nhân Viên Quan Hệ Khách Hàng (CRM Executive)

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: (Đã hết hạn)
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh
Annam Gourmet- Công Ty TNHH Phân Phối Sành Điệu
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Đại Học
Ngày đăng tuyển:
15/08/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng tuyển:
2
Yêu cầu độ tuổi:
22-35
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
16 Hai Bà Trưng, Bến Nghé, Quận 1, Hồ Chí Minh
1. 16 Hai Bà Trưng, Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh

Việc Làm Tương Tự

Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Nhân Viên Livestream Bán Hàng – Bình Tân - 185

Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Hồ Chí Minh 15 - 25 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần BPO Mắt Bão

Nhân Viên Bán Hàng

Công Ty Cổ Phần BPO Mắt Bão

Hồ Chí Minh Từ 15 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Lemon Digital

Key Account - Tiktok Ads

Công Ty TNHH Lemon Digital

Hồ Chí Minh 10 - 12 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

Sales/Marketing Staff - Tiếng Nhật - Hồ Chí Minh - 26641

Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

Hồ Chí Minh 20 - 25 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

Sales/Marketing Staff - Tiếng Nhật - Hồ Chí Minh - 26641

Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

Hồ Chí Minh 20 - 25 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Một Thành Viên Wacontre

Nhân Viên Sale Marketing (Tiếng Anh Tốt) Up To 20TR Gross

Công Ty TNHH Một Thành Viên Wacontre

Hồ Chí Minh Đến 20 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Cookmix

Nhân Viên Kinh Doanh Khu Vực Quận 8

Công Ty TNHH Cookmix

Hồ Chí Minh 7 - 20 triệu VNĐ
Chi Nhánh Thành Phố Hồ Chí Minh - Công Ty Tnhh Giao Nhận Vận Tải Hàng Hóa Quốc Tế Vina

Pricing Executive (Air Freight)

Chi Nhánh Thành Phố Hồ Chí Minh - Công Ty Tnhh Giao Nhận Vận Tải Hàng Hóa Quốc Tế Vina

Hồ Chí Minh 15 - 20 triệu VNĐ
Ngân Hàng TMCP Hàng Hải Việt Nam - MSB

Chuyên Viên Chính Quan Hệ Khách Hàng Ưu Tiên (SRM) - RB - MSB - 1O270

Ngân Hàng TMCP Hàng Hải Việt Nam - MSB

Toàn quốc Thỏa thuận
Ngân Hàng TNHH MTV Woori Việt Nam

Nhân Viên Quan Hệ Khách Hàng Cá Nhân (Retail Rm)

Ngân Hàng TNHH MTV Woori Việt Nam

Hà Nội,... Đến 100 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Công Nghệ Một Giải Pháp

Sales Thị Trường - Bán Hàng (Không Yêu Cầu Bằng Cấp, Khu Vực Hồ Chí Minh)

Công Ty Cổ Phần Công Nghệ Một Giải Pháp

Hồ Chí Minh 12 - 18 triệu VNĐ
Công Ty Điện Máy Gia Dụng Diamond G

Nhân Viên Tư Vấn/Sale – Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm | Lương Cứng + Hỗ Trợ Data | Thu Nhập Đến 20M Làm Việc Q12

Công Ty Điện Máy Gia Dụng Diamond G

Hồ Chí Minh 9 - 20 triệu VNĐ

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

1. Customer Relationship Management (CRM) Focus:
• Develop and execute CRM strategies and programs.
• Build and develop customer journey based on segmentations
• Develop and implement communication strategies through CRM channels (e.g., email, Zalo OA,
targeted promotions) to build relationships and drive loyalty.
• Collaborate with the Retail team to ensure integration of CRM initiatives with sales activities.
• Identify opportunities to leverage CRM data to gain insights into trade partner behavior and
preferences.

2. In-depth analysis of customers:
• Perform in-depth analysis of behaviours and segments to gain insights into customer touchpoints
and opportunities for performance optimisation.
• Prepare and co-ordinate the completion of various data and analytics reports to support decision
making, strategic planning and track KPI performance to track the effectiveness of initiatives.
• Develop dashboards and carry out communication of key findings, actionable insights and
recommendations to stakeholders
• Manage, build and maintain reports and dashboards that are created for marketing ensuring
automation avoiding manual reports
• Cut through large data sets and multiple analysis options to provide intelligible, actionable
reports and analysis

3. Cross-functional Collaboration:
• Work closely with sales, marketing, and other relevant departments to ensure alignment and
effective execution of CRM initiatives.
• Liaise with external agencies and vendors as needed.

4. Customer Service:
• Work closely with CS team to support and deliver the solution for customers complaints (via
Email, Zalo, Faceboook)
• Build and develop Zalo OA to connect API to enhance customer experience.

Yêu cầu công việc:

  • Bachelor's degree in Marketing, Business Administration, or a related field.
  • Experience at the same position for above 1 year.
  • Strong analytical skills and experience using various data analysis tools and
    techniques (e.g., SQL, BI platforms, data visualisation tools).
  • Fluency in English & effective communication skills to present findings clearly
  • Proven experience in developing and implementing CRM strategies and
    managing CRM systems.
  • Excellent analytical and problem-solving skills with the ability to interpret data
    and generate insights.
  • Proficiency in Microsoft Office Suite (Excel, PowerPoint, Word).
  • Experience with CRM software (e.g., Microsoft Customer Insight, Mailchimp,
    Zalo OA,...) is highly desirable.

Quyền lợi được hưởng:

  • 13th-month salary and performance-based bonuses.
  • Gifts on special occasions such as public holidays, Lunar New Year, and employee birthdays.
  • Full employment benefits including labor contract, social insurance, and health insurance in accordance with labor laws.
  • Regular training programs to enhance professional knowledge and skills.
  • Annual salary review and promotion opportunities based on performance and capability.

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code