Công Ty TNHH Cookmix
Chi Nhánh Thành Phố Hồ Chí Minh - Công Ty Tnhh Giao Nhận Vận Tải Hàng Hóa Quốc Tế Vina
Ngân Hàng TMCP Hàng Hải Việt Nam - MSB
Ngân Hàng TNHH MTV Woori Việt Nam
Công Ty Cổ Phần Công Nghệ Một Giải Pháp
Công Ty Điện Máy Gia Dụng Diamond G
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying
Công Ty Cổ Phần BPO Mắt Bão
Công Ty TNHH Lemon Digital
Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam
Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam
Công Ty TNHH Một Thành Viên Wacontre
Công Ty TNHH Cookmix
Chi Nhánh Thành Phố Hồ Chí Minh - Công Ty Tnhh Giao Nhận Vận Tải Hàng Hóa Quốc Tế Vina
Ngân Hàng TMCP Hàng Hải Việt Nam - MSB
Ngân Hàng TNHH MTV Woori Việt Nam
Công Ty Cổ Phần Công Nghệ Một Giải Pháp
Công Ty Điện Máy Gia Dụng Diamond G
1. Customer Relationship Management (CRM) Focus:
• Develop and execute CRM strategies and programs.
• Build and develop customer journey based on segmentations
• Develop and implement communication strategies through CRM channels (e.g., email, Zalo OA,
targeted promotions) to build relationships and drive loyalty.
• Collaborate with the Retail team to ensure integration of CRM initiatives with sales activities.
• Identify opportunities to leverage CRM data to gain insights into trade partner behavior and
preferences.
2. In-depth analysis of customers:
• Perform in-depth analysis of behaviours and segments to gain insights into customer touchpoints
and opportunities for performance optimisation.
• Prepare and co-ordinate the completion of various data and analytics reports to support decision
making, strategic planning and track KPI performance to track the effectiveness of initiatives.
• Develop dashboards and carry out communication of key findings, actionable insights and
recommendations to stakeholders
• Manage, build and maintain reports and dashboards that are created for marketing ensuring
automation avoiding manual reports
• Cut through large data sets and multiple analysis options to provide intelligible, actionable
reports and analysis
3. Cross-functional Collaboration:
• Work closely with sales, marketing, and other relevant departments to ensure alignment and
effective execution of CRM initiatives.
• Liaise with external agencies and vendors as needed.
4. Customer Service:
• Work closely with CS team to support and deliver the solution for customers complaints (via
Email, Zalo, Faceboook)
• Build and develop Zalo OA to connect API to enhance customer experience.
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying
Công Ty Cổ Phần BPO Mắt Bão
Công Ty TNHH Lemon Digital
Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam
Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam
Công Ty TNHH Một Thành Viên Wacontre