Tải app JobsGO

IT Helpdesk Lead/ IT Support Lead/ Công Nghệ Thông Tin CNTT

Công Ty TNHH Thương Mại Công Nghệ Thái Bình Công Ty TNHH Thương Mại Công Nghệ Thái Bình
  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm IT Helpdesk Lead/ IT Support Lead/ Công Nghệ Thông Tin CNTT đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.
    JobsGo

    Loại hình

    Full-time

    JobsGo

    Vị trí/chức vụ

    Trưởng nhóm/Trưởng phòng

    JobsGo

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Trung cấp - Nghề

    JobsGo

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Trên 1 năm

    JobsGo

    Ngày đăng tuyển

    06/02/2025

    JobsGo

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    JobsGo

    Địa điểm làm việc

    - 06 Thăng Long, Phường 4,Hồ Chí Minh

    Việc làm Hồ Chí Minh

    Mô tả công việc

    • Manage and coordinate the Helpdesk team to support users effectively.
    • Be responsible for the monthly, quarterly, and annual performance of the Helpdesk.
    • Receive and complete assigned project tasks accurately and on time.
    • Manage work-related documents and maintain them periodically.
    • Perform tasks according to established procedures and checklists, noting any new or unsuitable points in the processes to advise management on updates.
    • Manage periodic maintenance tasks according to principles, task assignment charts, and maintenance procedures.
    • Report on IT personnel performance, progress on upskilling, and provide appropriate recommendations for human resource development.
    • Handle other tasks as assigned.

    Yêu cầu công việc

    Leadership

    • Proactively manage and oversee the IT Helpdesk operations, ensuring all tasks are completed efficiently and effectively.
    • Implement and adhere to principles and guidelines for each task, ensuring consistent and fair management practices.
    • Demonstrate open-mindedness and flexibility, adapting to the evolving nature of work or projects.
    • Plan and allocate work for the Helpdesk team, ensuring optimal productivity and resource utilization.
    • Foster a team-oriented environment, prioritizing the overall success of the team over individual tasks.
    • Listen actively and communicate messages clearly and accurately.
    • Translate technical jargon into business language and vice versa, ensuring clear understanding among all stakeholders.
    • Identify and communicate essential information within and outside the team, avoiding unnecessary details.

    Technical Expertise

    • Possess strong knowledge in Networking, Windows, SQL, Application support, and BI reporting.
    • Experience with ServiceNow or similar platforms is a plus.
    • Familiarity with ITIL practices or process concepts is a plus.

    Personal Attributes

    • Maintain a friendly and approachable demeanor while adhering to principles and guidelines.
    • Exhibit a professional and organized work style.
    • Actively participate in team activities and initiatives, demonstrating strong teamwork skills.
    • Display honesty and integrity in all interactions.

    Education

    • Bachelor's degree in Information Technology, Computer Science, or a related field.
    • Certification in ITIL or relevant IT service management framework is a plus

    Experience

    • Proven experience in a leadership role within an IT Helpdesk or similar environment.
    • Experience with advanced networking concepts and troubleshooting.

    Technical Skills

    • Strong problem-solving skills and the ability to manage multiple tasks simultaneously.
    • Proficiency in SQL and BI reporting tools.

    Soft Skills

    • Excellent communication skills, both written and verbal.
    • Ability to work under pressure and handle challenging situations with a calm and composed manner.

    Quyền lợi được hưởng

    • Môi trường làm việc trẻ trung, năng động, hoạt động văn hóa phong phú, điều kiện làm việc hiện đại, văn minh.

    • Xét duyệt thăng cấp và lương, thưởng hàng năm.

    • Được tham gia các khóa đào tạo nâng cao chuyên môn và kỹ năng.

    • Cơ hội để phát triển nghề nghiệp với công ty.

    • Hưởng đầy đủ các chế độ BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của nhà nước.

    • Ứng viên được chọn sẽ có những cơ hội tuyệt vời để làm việc cho DHL Express là một trong những môi trường doanh nghiệp quốc tế tốt nhất, là một phần của cộng đồng DHL Global IT không giới hạn ở cấp quốc gia, thường xuyên tương tác với các nhóm và cá nhân khác nhau của DHL IT là các chuyên gia toàn cầu và khu vực . .

    • Kế hoạch phát triển sự nghiệp tương lai và hướng tới sự nghiệp ổn định, chuyên sâu trong việc tích hợp hệ thống CNTT hiện đại hóa và các giải pháp cung cấp trong ngành Logistics và Vận tải.

    • Thời gian làm việc: 5 ngày/tuần (nghỉ T7, CN)

    • Địa điểm: làm việc tại Văn phòng Công ty DHL – VNPT (HCM)

    • Lương cao, thỏa thuận

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Lĩnh vực:
    Kinh doanh
    Địa chỉ:
    41 Bàn Cờ, Phường 3, Quận 3,Tp. Hồ Chí Minh
    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    jobsgo
    JobsGo App
    JobsGO: Việc Làm Tìm Đến Bạn

    Nắm bắt cơ hội việc làm mơ ước với ứng dụng tìm việc hàng đầu ở Việt Nam!

    ★★★★★
    Tải về ứng dụng ngay!
    jobsgo
    Tạo CV / Resume