Tải app JobsGO

Human Resource (Expats)

  • Hết hạn trong 31 ngày nữa
  • Mức lương Từ 15 triệu VNĐ
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    Ngày đăng tuyển

    04/05/2024

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Trung cấp - Nghề

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Trên 3 năm

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    Địa điểm làm việc

    ⇒ Số 16 Đường số 12, Khu dân cư 13C, Xã Phong Phú, Huyện Bình Chánh, Tp.Hồ Chí Minh

    Việc làm Hồ Chí Minh Việc làm Huyện Bình Chánh

    Mô tả công việc

    • In charge of recruitment & paperwork ( work permits, visas, temporary residence cards,..) activities for expats.
    • Manage the end-to-end recruitment process for all levels.
    • Liaise with hiring manager needs and expectations; consult job requirements and policy for hiring manager.
    • Conduct candidate search based on hiring manager’s requirements includes using relevant websites, Linkedin and/or advertising, headhunting.
    • Conduct initial in-depth interview (phone interview/ in-person meeting).
    • Maintain tracking of candidates/vacancies.
    • Manage supplier terms ensuring best rates are negotiated.
    • Take up references; verbal and written.
    • Buildup, regularly review and recommend changes to recruitment processes & procedures.
    • Revise job descriptions to provide relevant information to candidates.
    • Be responsible for management and maintenance of internal recruitment database (records of candidates and outcomes throughout the process).
    • Create strategic talent pipelines for future on-boarding.
    • Induction for new comer, including initial training and company tour.
    • Follow up new comers after recruitment to make sure they adapt fluently to the new team and environment.
    • Promote and be responsible for company image on recruitment channels including: company websites, job posting sites and other social channels.

    Yêu cầu công việc

    • Bachelor's degree in Human Resources, Business Administration, or a related field. HR certification is a plus.
    • Proven experience in talent acquisition, recruitment, onboarding, HRBP, training, and internal branding.
    • Strong knowledge of recruitment strategies, sourcing techniques, and selection processes.
    • Familiarity with HR practices, labor laws, and compliance regulations.
    • High level of organization, multitasking, and prioritization abilities.
    • Exceptional professionalism with excellent written and verbal communication skills, and a commitment to collaboration.
    • Advanced proficiency in Microsoft Office Suite including Word, Excel, PowerPoint, Google Documents Outlook and Windows
    • Fluency in English

    Quyền lợi được hưởng

    • Free luches;
    • Multiple training oppotunities.
    • Career development.
    Trường Tiểu học, THCS, THPT Albert Einstein
    Mời bạn đến làm việc ở

    Trường Tiểu học, THCS, THPT Albert Einstein

    Giáo dục/Đào tạo

    Khu dân cư 13C, Đại lộ Nguyễn Văn Linh, xã Phong Phú, huyện Bình Chánh, Hồ Chí Minh

    Trường Tiểu học, THCS & THPT Albert Einstein là cơ sở giáo dục tư thục nhiều cấp học đóng trên địa bàn TP Hà Tĩnh. Trường được xây dựng và đi vào hoạt động từ năm 2018. Sau 4 năm h... [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume