Tải app JobsGO

Front Office And Administrative Assistant

  • Hết hạn trong 6 ngày nữa
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    JobsGo

    Tính chất công việc

    Full-time

    JobsGo

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    JobsGo

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Cao Đẳng

    JobsGo

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Không yêu cầu

    JobsGo

    Ngày đăng tuyển

    22/08/2024

    JobsGo

    Số lượng tuyển

    Không giới hạn

    JobsGo

    Yêu cầu ngôn ngữ

    Không
    JobsGo

    Yêu cầu độ tuổi

    Không

    JobsGo

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    JobsGo

    Địa điểm làm việc

    KCN Cái Mép, Tân Thành, Bà Rịa-Vũng Tàu

    Mô tả công việc

    Mô tả Công việc
    Reception and Administration tasks
    Maintain / control office machines
    Operate telephone switchboard to answer and forward calls
    Maintain Company contact list, email, phone and update monthly
    Monitor phone and hand-phone expenses monthly
    Monitor, control Admin cost and prepare related reports monthly
    Guest welcoming, meeting arrangement, and accommodation
    Be in charged of receiving, distributing & controlling correspondence
    Control, order office facilities, stationeries as request
    Process payment related to admin costs
    Transportation, Taxi and house usage coordination
    Car/ shuttle buses contract handling.
    "Car request" processing and coordinate and arrange car usage effectively
    Check transport route/distance, toll fee and petrol
    Manage shuttle buses, process transportation expenses payment procedure
    Canteen management
    Supervise, check canteen operation (Menu, hygience, operation,...)
    Process the canteen payment
    Support HR functional task
    Hotel / Accommodation (staff, guest)
    Order and allocate uniform to employees
    Support on organizing all company activities/ events (Year End Party, Company trip,...), office decoration
    Other tasks as assigned
    Maintain / control office machines
    Operate telephone switchboard to answer and forward calls
    Maintain Company contact list, email, phone and update monthly
    Monitor phone and hand-phone expenses monthly
    Monitor, control Admin cost and prepare related reports monthly
    Guest welcoming, meeting arrangement, and accommodation
    Be in charged of receiving, distributing & controlling correspondence
    Control, order office facilities, stationeries as request
    Process payment related to admin costs
    Car/ shuttle buses contract handling.
    "Car request" processing and coordinate and arrange car usage effectively
    Check transport route/distance, toll fee and petrol
    Manage shuttle buses, process transportation expenses payment procedure
    Supervise, check canteen operation (Menu, hygience, operation,...)
    Process the canteen payment
    Hotel / Accommodation (staff, guest)
    Order and allocate uniform to employees
    Support on organizing all company activities/ events (Year End Party, Company trip,...), office decoration

    Yêu cầu công việc

    Yêu Cầu Công Việc
    College/ University degree
    Have over 2 years of experience in Admin at foreign company
    Must be Fluent in English
    Able to work under high pressure
    Functional skills:
    Writing skills and excellent in time management
    Administration Skill & Interpersonal Skill
    Very good communication skill (both Vietnamese and English)
    Behavioural Competencies:
    Well organised and a problem solver
    Excellent interpersonal and communication skills, a team player
    Ability to work under pressure as well as multi-task

    Quyền lợi được hưởng

    Chế độ bảo hiểm
    Du Lịch
    Phụ cấp
    Xe đưa đón
    Đồng phục
    Chế độ thưởng
    Chăm sóc sức khỏe
    Đào tạo
    Tăng lương
    Nghỉ phép năm

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Công ty TNHH Interflour Việt Nam
    Tham gia vào đại gia đình

    Công ty TNHH Interflour Việt Nam

    Lĩnh vực:
    Kinh doanh, Sản xuất/Vận hành sản xuất
    Quy mô:
    200-500 nhân viên
    Địa chỉ:
    SFC Building, 11th Floor, 9 Dinh Tien Hoang, Da Kao Ward, District 1, HCMC
    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    jobsgo Tạo CV / Resume