Việc làm Director Of Rooms (Open For Local Candidate) - Sheraton Grand Danang Beach Resort & SPA

Director Of Rooms (Open For Local Candidate)

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: 20/12/2025
  • place Địa điểm: Đà Nẵng
Sheraton Grand Danang Beach Resort & SPA
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Trưởng Nhóm/Trưởng Phòng
Yêu cầu bằng cấp:
Đại Học
Ngày đăng tuyển:
19/11/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính:
N/A
Chuyên môn:
Quy Trình Check-in / Check-out , Quản Lý Đặt Phòng (Reservation) , Quản Lý Tài Sản Khách Sạn (PMS)
Địa điểm làm việc:
Đà Nẵng
Đà Nẵng
1. ,Đà Nẵng

Việc Làm Tương Tự

Ngân hàng Thương mại Cổ phần Đông Nam Á

Chuyên Viên Khách Hàng Doanh Nghiệp - Toàn Quốc

Ngân hàng Thương mại Cổ phần Đông Nam Á

Toàn quốc 10 - 20 triệu VNĐ
Ngân Hàng Vib

Cộng Tác Viên Mở Thẻ Ngân Hàng (Toàn Quốc - Làm Việc Online)

Ngân Hàng Vib

Hồ Chí Minh,... 8 - 15 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Bizman

Nhân Viên Tư Vấn Thu Tại Đà Nẵng Nhập Từ 10 - 20 Triệu ( Bao Gồm Lương CB 7 - 10 Triệu + % Hoa Hồng )

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Bizman

Đà Nẵng 10 - 20 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Và Phát Triển Bất Động Sản Cland

Nhân Viên Kinh Doanh (Có Lương Cứng, Hỗ Trợ 70% MKT, Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm)

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Và Phát Triển Bất Động Sản Cland

Hà Nội,... Đến 30 triệu VNĐ
Công Ty TNHH XNK Và Thương Mại HHG Đà Nẵng

Chuyên Viên Thị Trường Ngành Dầu Nhớt [Đà Nẵng]

Công Ty TNHH XNK Và Thương Mại HHG Đà Nẵng

Đà Nẵng Từ 6 triệu VNĐ
Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Quốc Tế Việt Nam

Cộng Tác Viên Mở Thẻ - Toàn Quốc

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Quốc Tế Việt Nam

Toàn quốc,... Thỏa thuận
Công Ty Cổ Phần Kinh Doanh Địa Ốc Trường Phát

Nhân Viên Kinh Doanh - Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm

Công Ty Cổ Phần Kinh Doanh Địa Ốc Trường Phát

Hà Nội,... 6 - 20 triệu VNĐ
Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Quốc Tế Việt Nam VIB

Cộng Tác Viên Thẻ Atm (Debit) Vib – Làm Việc Online Toàn Quốc

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Quốc Tế Việt Nam VIB

Toàn quốc,... 20 - 80 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Ô Tô Hải Âu

Nhân Viên Kinh Doanh - Tư Vấn Bán Hàng (Xe Ô Tô) - Có Lương Cứng, Hỗ Trợ Đào Tạo

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Ô Tô Hải Âu

Hà Nội,... 15 - 30 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Bất Động Sản Nam Miền Trung

Chuyên Viên Kinh Doanh Bất Động Sản (Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm + Thu Nhập Không Giới Hạn)

Công Ty Cổ Phần Bất Động Sản Nam Miền Trung

Đà Nẵng,... 8 - 18 triệu VNĐ
Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Quốc Tế Việt Nam VIB

Cộng Tác Viên Thẻ Tín Dụng Online Toàn Quốc

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Quốc Tế Việt Nam VIB

Hà Nội,... 20 - 80 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Cvtot

Trưởng Nhóm Kinh Doanh (Đà Nẵng)

Công Ty Cổ Phần Cvtot

Đà Nẵng Thỏa thuận
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

JOB SUMMARY

Functions as the strategic business leader of the property's Rooms department. Responsible for planning, developing, implementing and evaluating the quality of property’s rooms. Position works with direct reports to develop and implement departmental strategies and ensures implementation of the brand service strategy and brand initiatives. The position ensures Rooms operations meet the brand’s standards, targets customer needs, ensures employee satisfaction, focuses on growing revenues and maximizes the financial performance of the department. Develops and implements property-wide strategies that deliver products and services to meet or exceed the needs and expectations of the brand’s target customer and employees and provides a return on investment to the owner and company.

CORE WORK ACTIVITIES

Leading Rooms Team

• Champions the brand’s service vision for product and service delivery.

• Communicates a clear and consistent message regarding departmental goals to produce desired results.

• Makes and executes the necessary decisions to keep property moving forward toward achievement of goals.

• Monitors and promotes room rates, specials, and promotions at the residence.

Managing Profitability

• Analyzes service issues and identifies trends.

• Works with Rooms team to develop an operational strategy that is aligned with the brand’s business strategy and leads its execution.

• Reviews and audits expenses.

Managing Revenue Goals

• Monitors Rooms operations sales performance against budget.

• Reviews reports and financial statements to determine Rooms operations performance against budget.

• Coaches and supports operations team to effectively manage occupancy and rate, wages and controllable expenses.

• Compares budgeted wages to actual wages, coaching direct reports to address problem areas and holding team accountable for results.

Ensuring and Providing Exceptional Customer Service

• Demonstrates and communicates key drivers of guest satisfaction for the brand’s target customer.

• Delivers excellent customer service throughout the customer experience and encourages the same from other employees.

• Reviews guest feedback with leadership team and ensures appropriate corrective action is taken.

• Coordinates and communicates event details both verbally and in writing to the customer and property operations.

• Creates an atmosphere in all Rooms areas that meets or exceeds guest expectations.

• Responds to and handles guest problems and complaints.

• Uses personal judgment and expertise to enhance the customer experience.

• Stays available to solve problems and/or suggest alternatives to previous arrangements.

• Interacts with guests to obtain feedback on product quality and service levels.

• Stays visible and interfaces with customers on a regular basis to obtain feedback on quality of product, service levels and overall satisfaction.

• Works to continually improve customer service by integrating obtained feedback and personal judgment into action plans.

• Emphasizes guest satisfaction during all departmental meetings and focuses on continuous improvement.

• Ensures that employees understand expectations and parameters for Room duties.

• Facilitates the development of creative solutions to overcome obstacles and ensures implementation to continually improve guest satisfaction results.

Managing and Conducting Human Resources Activities

• Interviews and hires employees.

• Ensures employees are treated fairly and equitably.

• Ensures that regular, ongoing communication is happening in Rooms (e.g., pre-shift briefings, staff meetings).

• Fosters employee commitment to providing excellent service, participates in daily stand-up meetings and models desired service behaviors in all interactions with guests and employees.

• Incorporates guest satisfaction as a component of staff/operations meetings with an emphasis on generating innovative ways to continually improve results.

• Sets goals and expectations for direct reports using the performance review process and holds staff accountable for successful performance.

• Solicits employee feedback, utilizes an “open door policy” and reviews employee satisfaction results to identify and address employee problems or concerns.

• Ensures property policies are administered fairly and consistently, disciplinary procedures and documentation are completed according to Standard and Local Operating Procedures (SOPs and LSOPs) and supports the Peer Review Process.

• Conducts annual performance appraisal with direct reports according to Standard Operating Procedures.

• Champions change, ensures brand and regional business initiatives are implemented and communicates follow-up actions to team as necessary.

• Identifies talents of direct reports and their teams, and assists with their growth and development plans.

Yêu cầu công việc:

  • 2-year degree from an accredited university in Business Administration, Hotel and Restaurant Management, or related major
  • 10 years experience in the guest services, front desk, housekeeping, sales and marketing, management operations, or related professional area
  • Good at English and Vietnamese (Writing and speaking)
  • Good planning skills
  • Good organising skills
  • Computational ability
  • Guest-oriented
  • Ability to pay attention to details
  • Ability to take initiative and be proactive

Quyền lợi được hưởng:

  • Full salary and service charge in probation time, 24 hours insurance
  • A lot of opportunities for training, development and internal promotion
  • Great discount on room rate and F&B for associates, family and friends

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code