Việc làm Director Of Rooms (Open For Local Candidate) - Sheraton Grand Danang Beach Resort & SPA

Director Of Rooms (Open For Local Candidate)

  • Mức lương: Thỏa thuận
  • Địa điểm: Đà Nẵng
  • Kinh nghiệm: Không yêu cầu
  • Bằng cấp: Đại Học trở lên

Hạn nộp hồ sơ: 30/12/2025 (Còn 20 ngày)

Sheraton Grand Danang Beach Resort & SPA
Xem thông tin công ty
Địa điểm làm việc:
Đà Nẵng
Đà Nẵng
1. ,Đà Nẵng

Việc Làm Tương Tự

Công Ty Cổ Phần Đất Sài

Nhân Viên Kinh Doanh / CTV Kinh Doanh Mua Bán Nhà Phố Riêng Lẻ (Toàn Quốc)

Công Ty Cổ Phần Đất Sài

Toàn quốc,... 12 - 38 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Và Phát Triển Bất Động Sản Cland

Nhân Viên Kinh Doanh (Có Lương Cứng , Hỗ Trợ 70% Mkt , Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm)

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Và Phát Triển Bất Động Sản Cland

Bắc Giang,... Đến 30 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Hợp Tác Quốc Tế Miền Trung

Tư Vấn Du Học & Xklđ Nhật Bản, Hàn Quốc

Công Ty TNHH Hợp Tác Quốc Tế Miền Trung

Thừa Thiên Huế,... 16 - 25 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Dịch Vụ Du Lịch Vietnam Treasure

Ca Trưởng / Captain - Nhà Hàng Ăn Thôi Hải Sản

Công Ty TNHH Dịch Vụ Du Lịch Vietnam Treasure

Đà Nẵng 8 - 10 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Công Nghiệp Và Thiết Bị Chiếu Sáng Duhal

Nhân Viên Kinh Doanh Thị Trường - Lương Cơ Bản Từ 10 Triệu + Hoa Hồng

Công Ty Cổ Phần Công Nghiệp Và Thiết Bị Chiếu Sáng Duhal

Toàn quốc 10 - 20 triệu VNĐ
 Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Quốc Tế Việt Nam

Cộng Tác Viên Tư Vấn Tín Dụng Ngân Hàng Vib – Làm Việc Online Toàn Quốc (Part - Time , Thu Nhập Hấp Dẫn)

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Quốc Tế Việt Nam

Toàn quốc,... Đến 100 triệu VNĐ
Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Quốc Tế Việt Nam

Cộng Tác Viên Mở Thẻ Tín Dụng - Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Quốc Tế Việt Nam

Miền Trung,... Thỏa thuận
Công ty TNHH XNK Bạc Hà Xanh

Nhân Viên Kinh Doanh – Sales (Đà Nẵng)

Công ty TNHH XNK Bạc Hà Xanh

Đà Nẵng 10 - 15 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Bảo Hiểm Nhân Thọ MB Ageas

Chuyên Viên Tư Vấn Bảo Hiểm - Dự Án Ngân Hàng MB [ Miền Trung]

Công Ty TNHH Bảo Hiểm Nhân Thọ MB Ageas

Thừa Thiên Huế,... Thỏa thuận
Công Ty TNHH XNK Và Thương Mại HHG Đà Nẵng

Chuyên Viên Thị Trường Ngành Dầu Nhớt [Đà Nẵng]

Công Ty TNHH XNK Và Thương Mại HHG Đà Nẵng

Đà Nẵng Từ 6 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Ô Tô Hải Âu

Nhân Viên Kinh Doanh - Tư Vấn Bán Hàng (Xe Ô Tô) - Có Lương Cứng, Hỗ Trợ Đào Tạo

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Ô Tô Hải Âu

Vĩnh Phúc,... 15 - 30 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Bất Động Sản Nam Miền Trung

Chuyên Viên Kinh Doanh Bất Động Sản (Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm + Thu Nhập Không Giới Hạn)

Công Ty Cổ Phần Bất Động Sản Nam Miền Trung

Đà Nẵng 8 - 18 triệu VNĐ
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

JOB SUMMARY

Functions as the strategic business leader of the property's Rooms department. Responsible for planning, developing, implementing and evaluating the quality of property’s rooms. Position works with direct reports to develop and implement departmental strategies and ensures implementation of the brand service strategy and brand initiatives. The position ensures Rooms operations meet the brand’s standards, targets customer needs, ensures employee satisfaction, focuses on growing revenues and maximizes the financial performance of the department. Develops and implements property-wide strategies that deliver products and services to meet or exceed the needs and expectations of the brand’s target customer and employees and provides a return on investment to the owner and company.

CORE WORK ACTIVITIES

Leading Rooms Team

• Champions the brand’s service vision for product and service delivery.

• Communicates a clear and consistent message regarding departmental goals to produce desired results.

• Makes and executes the necessary decisions to keep property moving forward toward achievement of goals.

• Monitors and promotes room rates, specials, and promotions at the residence.

Managing Profitability

• Analyzes service issues and identifies trends.

• Works with Rooms team to develop an operational strategy that is aligned with the brand’s business strategy and leads its execution.

• Reviews and audits expenses.

Managing Revenue Goals

• Monitors Rooms operations sales performance against budget.

• Reviews reports and financial statements to determine Rooms operations performance against budget.

• Coaches and supports operations team to effectively manage occupancy and rate, wages and controllable expenses.

• Compares budgeted wages to actual wages, coaching direct reports to address problem areas and holding team accountable for results.

Ensuring and Providing Exceptional Customer Service

• Demonstrates and communicates key drivers of guest satisfaction for the brand’s target customer.

• Delivers excellent customer service throughout the customer experience and encourages the same from other employees.

• Reviews guest feedback with leadership team and ensures appropriate corrective action is taken.

• Coordinates and communicates event details both verbally and in writing to the customer and property operations.

• Creates an atmosphere in all Rooms areas that meets or exceeds guest expectations.

• Responds to and handles guest problems and complaints.

• Uses personal judgment and expertise to enhance the customer experience.

• Stays available to solve problems and/or suggest alternatives to previous arrangements.

• Interacts with guests to obtain feedback on product quality and service levels.

• Stays visible and interfaces with customers on a regular basis to obtain feedback on quality of product, service levels and overall satisfaction.

• Works to continually improve customer service by integrating obtained feedback and personal judgment into action plans.

• Emphasizes guest satisfaction during all departmental meetings and focuses on continuous improvement.

• Ensures that employees understand expectations and parameters for Room duties.

• Facilitates the development of creative solutions to overcome obstacles and ensures implementation to continually improve guest satisfaction results.

Managing and Conducting Human Resources Activities

• Interviews and hires employees.

• Ensures employees are treated fairly and equitably.

• Ensures that regular, ongoing communication is happening in Rooms (e.g., pre-shift briefings, staff meetings).

• Fosters employee commitment to providing excellent service, participates in daily stand-up meetings and models desired service behaviors in all interactions with guests and employees.

• Incorporates guest satisfaction as a component of staff/operations meetings with an emphasis on generating innovative ways to continually improve results.

• Sets goals and expectations for direct reports using the performance review process and holds staff accountable for successful performance.

• Solicits employee feedback, utilizes an “open door policy” and reviews employee satisfaction results to identify and address employee problems or concerns.

• Ensures property policies are administered fairly and consistently, disciplinary procedures and documentation are completed according to Standard and Local Operating Procedures (SOPs and LSOPs) and supports the Peer Review Process.

• Conducts annual performance appraisal with direct reports according to Standard Operating Procedures.

• Champions change, ensures brand and regional business initiatives are implemented and communicates follow-up actions to team as necessary.

• Identifies talents of direct reports and their teams, and assists with their growth and development plans.

Yêu cầu công việc:

  • 2-year degree from an accredited university in Business Administration, Hotel and Restaurant Management, or related major
  • 10 years experience in the guest services, front desk, housekeeping, sales and marketing, management operations, or related professional area
  • Good at English and Vietnamese (Writing and speaking)
  • Good planning skills
  • Good organising skills
  • Computational ability
  • Guest-oriented
  • Ability to pay attention to details
  • Ability to take initiative and be proactive
Kỹ năng:
Quy Trình Check-in / Check-out , Quản Lý Đặt Phòng (Reservation) , Quản Lý Tài Sản Khách Sạn (PMS)

Quyền lợi được hưởng:

  • Full salary and service charge in probation time, 24 hours insurance
  • A lot of opportunities for training, development and internal promotion
  • Great discount on room rate and F&B for associates, family and friends

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code