Việc làm Customer Service Team Leader (Team Hotel) - Contact Center - Transcosmos Vietnam

Customer Service Team Leader (Team Hotel) - Contact Center

  • salary Mức lương: 18 - 20 triệu VNĐ
  • date Hạn nộp: 12/10/2025
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh
Chi Nhánh Công Ty TNHH transcosmos Việt Nam Tại Thành Phố Hồ Chí Minh
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Trưởng Nhóm/Trưởng Phòng
Yêu cầu bằng cấp:
Cao Đẳng
Ngày đăng tuyển:
12/09/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
1 - 2 năm
Số lượng tuyển:
2
Yêu cầu ngôn ngữ:
Tiếng Anh
Thời gian làm việc:
Từ Thứ 2 đến Thứ 7 (08:00 - 17:00)
Chuyên môn:
Giải Quyết Vấn Đề , Sử Dụng CRM , Giữ Chân Khách Hàng
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
Toà nhà Scetpa - 19A Cộng Hòa, Phường Bảy Hiền
1. Toà nhà Scetpa - 19A Cộng Hòa, Phường Bảy Hiền
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

  • Ensure all agents are achieving their daily KPI’s in qualitative metrics;
  • Monitor scoring KPI statistics;
  • Isolate and identify areas of improvement on members performance;
  • Monitor daily reports from the supervisor
  • Provide leadership, guidance, and support to the team members
  • Manage refreshment & training to agents
  • Handle major incidents that cannot be resolved by agents
  • Identify & escalate issues to the related teams when out of the scope of this department;
  • Find issues among members related to productivity and problem-solving;
  • Accept and process special requests from customers as per SOPs;
  • Interface with customers on refunds, providing explanations and processing;
  • Manage recurring meetings with team(s) to review performance;
  • Manage routing and payment method enablement as per available inventory defined by SOPs;
  • Ensure all cases are solved within required timeframe following the company’s SOPs;
  • Report fraud to the company’s risk team;
  • Report any product error findings to related product/engineering teams.

Yêu cầu công việc:

  • University required.
  • Good at English both written and spoken
  • Have 1+ year experienced as Customer Service Team Lead position
  • Have knowledge of KPIs metric in CS Contact Center
  • Demonstrated problem-solving skills, strategic and analytical capabilities
  • Result-oriented, problem solver, analytical skill, and customer-focused
  • Disciplined and high motivated to motivate and encourage team for improvement

Quyền lợi được hưởng:

  • Engagement activities (Birthday party, town hall,...).
  • Annual leave according to Labor Law.
  • Salary review once a year
  • Promotion once a year
  • 13th month salary
  • Participate in social insurance, health insurance, and unemployment insurance.
  • Bonus + gifts on holidays and New Year

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code