Việc làm Customer Service Supervisor - Westcoast International

Customer Service Supervisor

  • salary Mức lương: 10 - 20 triệu VNĐ
  • date Hạn nộp: 02/11/2025
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh
Westcoast International Healthcare Group
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Cao Đẳng
Ngày đăng tuyển:
03/10/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
4 - 10 năm
Số lượng tuyển:
1
Yêu cầu ngôn ngữ:
Tiếng Anh
Yêu cầu độ tuổi:
30
Yêu cầu giới tính:
Nam
Ngành nghề:
Dịch Vụ Khách Hàng
Chuyên môn:
Xử Lý Khiếu Nại , Giải Quyết Vấn Đề
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
Westcoast International Dental Clinic (Norfolk Mansion), Lý Tự Trọng, Bến Nghé, Quận 1, Hồ Chí Minh
1. Westcoast International Dental Clinic (Norfolk Mansion), Lý Tự Trọng, Bến Nghé, Quận 1, Hồ Chí Minh

Việc Làm Tương Tự

Công Ty Cổ Phần Lyn Property

Chuyên Viên Chăm Sóc Khách Hàng (CTy Bđs)

Công Ty Cổ Phần Lyn Property

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
Công Ty TNHH Kinh Doanh Tư Vấn Đầu Tư Xây Dựng Central Park

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng (Không Y/C Kinh Nghiệm)

Công Ty TNHH Kinh Doanh Tư Vấn Đầu Tư Xây Dựng Central Park

Hồ Chí Minh 8 - 10 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Các Giải Pháp Softel

English Call Agent Ca Đêm Full - Time (Làm Tại Văn Phòng)

Công Ty TNHH Các Giải Pháp Softel

Hà Nội,... 15 - 17 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Enrich Management System

Technical Support/ Call Center/ Chăm Sóc Khách Hàng

Công Ty TNHH Enrich Management System

Hồ Chí Minh Từ 12 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần VAKA LAND

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Theo Data Có Sẵn (LCB Từ 8TR + KYC Kinh Nghiệm) Tại Dĩ An Bình Dương

Công Ty Cổ Phần VAKA LAND

Hồ Chí Minh,... 8 - 30 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Kikoi

Chăm Sóc Khách Hàng–Ngành Rượu Vang (LCB 7 - 15TR + Thưởng)

Công Ty Cổ Phần Kikoi

Hồ Chí Minh 7 - 15 triệu VNĐ
 Bellsystem24 VietNam

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng (Thuần CSKH) - Viễn Thông Viettel - No Sale [G2] [HCM]

Bellsystem24 VietNam

Hồ Chí Minh 6 - 10 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Dapdance

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng (Part-time / Full-time)

Công Ty Cổ Phần Dapdance

Hồ Chí Minh 4 - 7 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Altius Link Việt Nam

Nhân Viên CSKH Về Vận Chuyển Sàn Tmđt Kênh Call / Chat - (Tân Phú)

Công Ty Cổ Phần Altius Link Việt Nam

Hồ Chí Minh 7 - 8 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Đầu Tư Thương Mại Dịch Vụ Địa Ốc Đại Việt

Chăm Sóc Khách Hàng (Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm)

Công Ty TNHH Đầu Tư Thương Mại Dịch Vụ Địa Ốc Đại Việt

Hồ Chí Minh,... 8 - 20 triệu VNĐ
 Bellsystem24 VietNam

Tổng Đài Chăm Sóc Khách Hàng Hãng Điện Tử Midea - Xoay Ca Linh Hoạt [H4] [BSV]

Bellsystem24 VietNam

Hồ Chí Minh 6 - 7 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Videmed

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng - Ngành Nha Khoa

Công Ty TNHH Videmed

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

Lead and support the Front Office team to ensure smooth patient experience, front desk operations, and coordination between reception, administrative processes. The CS Supervisor also ensures service quality, team performance, and consistent implementation of clinic procedures.

  1. Team Leadership & Coordination
  • Supervise daily FO operations to ensure smooth patient flow and front desk service
  • Assign tasks, manage shift schedules, and monitor team attendance/performance
  • Serve as the escalation point for complex patient issues or complaints
  • Train new FO team members and provide ongoing coaching on service standards and procedures
  1. Patient Service Excellence
  • Ensure all patients are greeted professionally and guided clearly through each step of the clinic visit
  • Oversee appointment management, rescheduling, and patient reminders
  • Support team in resolving inquiries and maintaining a high level of patient satisfaction
  1. Data & Process Oversight
  • Ensure accuracy in patient information (personal, medical, financial) entered into the clinic system
  • Oversee coordination between reception, consultation rooms, and therapy areas
  • Support internal documentation consistency (consent forms, treatment records, insurance docs)
  1. Billing & Insurance Monitoring
  • Supervise payment processing (cash, card, direct/indirect insurance) and daily invoice tracking
  • Support FO team in clarifying insurance claim processes for patients
  • Ensure daily reconciliation of payment records and report to accounting if required
  1. Operational & Event Support
  • Monitor and report front office supplies and station readiness
  • Support planning and logistics for patient events, wellness talks, and internal training
  • Collaborate with other departments to improve patient flow, space usage, and service delivery

This position will report to line Manager.

Yêu cầu công việc:

Skills and Qualifications:

  • Fluency in spoken and written English.
  • Professional demeanor and the ability to exercise courtesy and maintain gracious manner with all patients.
  • Hard-working and attentive attitude.
  • Be able to multi task, willing to learn more about medical and wellness field.
  • Be positive and can-do attitude.
  • High fluency in spoken and written English.
  • Professional demeanor and the ability to exercise courtesy and maintain gracious manner with all patients.
  • Hard-working and attentive attitude.
  • Multi-tasks execution ability.

Willing to learn more about medical terms

Quyền lợi được hưởng:

Benefits:

  • Medical benefits, paid annual leave.
  • Associate and Family member discount treatment at WCI.
  • Team-building, year-end party, and other advantages will be discussed in the interview.
  • To be working in a dynamic and professional international environment.

To upgrade English skills, communication skill and enhance problem solving skill in urgent situations.

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code