Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân viên/Chuyên viên
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Trung cấp - Nghề
Yêu cầu kinh nghiệm
Trên 1 năm
Ngày đăng tuyển
26/12/2024
Yêu cầu giới tính
N/A
Kỹ năng
Địa điểm làm việc
- Phú Nhuận, Thành phố Hồ Chí Minh
Đang phân tích CV...
1. Manage the team of CS ICs and establish SOPs.
2. Responsible for the live chat communication (pre-sales & after-sales) of customers.
3. Responsible for the maintenance of private messages and comments on the brand's official social media.
4. Respond to customer needs in a timely manner, guide purchases, and improve customer retention and conversion of consultation.
5. Help customers deal with after-sales problems according to the SOP process and improve customer satisfaction.
6. Accurately fill in the customer service work tickets as required to ensure the completeness and accuracy of the work tickets.
7. Participate in cross-department/cross-team communication, and promote the rapid resolution of various pre-sales and after-sales problems.
8. Closely coordinate with the international team, maintain consistency, and continuously improve customer satisfaction.
1. Has the ability to create and/or produce documents.
2. Have 1-3 years experience in a similar position.
3. Being fluent (listening, speaking, reading, writing) in English.
4. Good learning ability, communication skills, execution ability, and comprehension ability.
5. Experience working in customer service teams, particularly for e-commerce platforms.
6. Reliable and pays close attention to detail.
Age preference: 22 - 25 years old
6 working days per week: 5 night shifts + 1 morning or day shift
- Morning shift: 7am - 4pm
- Day shift: 10am - 7pm
- Night shift: 4pm - 1am
Ngành nghề: Tiếp thị trực tuyến, Tư vấn, Dịch vụ khách hàng
Kinh nghiệm: 1 Năm
Cấp bậc: Nhân viên
Hình thức: Nhân viên chính thức
Địa điểm: Hồ Chí Minh
1. Has the ability to create and/or produce documents.
2. Have 1-3 years experience in a similar position.
3. Being fluent (listening, speaking, reading, writing) in English.
4. Good learning ability, communication skills, execution ability, and comprehension ability.
5. Experience working in customer service teams, particularly for e-commerce platforms.
6. Reliable and pays close attention to detail.
Age preference: 22 - 25 years old
6 working days per week: 5 night shifts + 1 morning or day shift
- Morning shift: 7am - 4pm
- Day shift: 10am - 7pm
- Night shift: 4pm - 1am
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi
12 - 20 triệu VNĐ
7 - 10 triệu VNĐ
7 - 10 triệu VNĐ
Thỏa thuận
7 - 12 triệu VNĐ
7 - 10 triệu VNĐ
Thỏa thuận
7 - 25 triệu VNĐ
Thỏa thuận
Từ 10 triệu VNĐ
Nắm bắt cơ hội việc làm mơ ước với ứng dụng tìm việc hàng đầu ở Việt Nam!