Việc làm Customer Service & Pricing Staff (Logistics & Forwarding) - Công Ty TNHH Tiếp Vận & Thương Mại Quốc Tế Delta

Customer Service & Pricing Staff (Logistics & Forwarding)

  • salary Mức lương: 15 - 25 triệu VNĐ
  • date Hạn nộp: 25/10/2025
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh
Công Ty TNHH Tiếp Vận & Thương Mại Quốc Tế Delta
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Trung cấp - Nghề
Ngày đăng tuyển:
24/09/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Trên 2 năm
Yêu cầu giới tính:
N/A
Chuyên môn:
Thẩm Định Tín Dụng , Quản Lý Tín Dụng , Xử Lý & Thu Hồi Nợ
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
Số 25, Đường Số 55, Phường Thạnh Mỹ Lợi, Hồ Chí Minh
1. Số 25, Đường số 55, Phường Thạnh Mỹ Lợi,Hồ Chí Minh

Việc Làm Tương Tự

Ngân Hàng TMCP Hàng Hải Việt Nam - MSB

[RV3] - Chuyên Viên Quan Hệ Khách Hàng Doanh Nghiệp - RB - MSB - 1O273

Ngân Hàng TMCP Hàng Hải Việt Nam - MSB

Toàn quốc Thỏa thuận
Công Ty TNHH Nguyễn An Nam

Nhân Viên Nhắc Phí/Thu Hồi Nợ/Nhắc Nợ (Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm) - Thu Nhập 13 - 25 Triệu/Tháng

Công Ty TNHH Nguyễn An Nam

Hồ Chí Minh 13 - 25 triệu VNĐ
Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

CHUYÊN VIÊN KHÁCH HÀNG DOANH NGHIỆP - TP. HỒ CHÍ MINH/ HÀ NỘI

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Sài Gòn Thương Tín ( Sacombank)

Hồ Chí Minh,... Thỏa thuận
Ngân Hàng TMCP Hàng Hải Việt Nam - MSB

[RV3] - Chuyên Viên Chính Quan Hệ Khách Hàng Ưu Tiên (SRM) - RB - MSB - 1O270

Ngân Hàng TMCP Hàng Hải Việt Nam - MSB

Toàn quốc Thỏa thuận
 Bellsystem24 VietNam

Chuyên Viên Kết Nối Khách Hàng - Vinaphone - Gò Vấp - C5

Bellsystem24 VietNam

Hồ Chí Minh 6 - 8 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Đầu Tư Thương Mại Dịch Vụ Địa Ốc Đại Việt

Chăm Sóc Khách Hàng (Có Data Sẵn, Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm, Làm Tại Văn Phòng)

Công Ty TNHH Đầu Tư Thương Mại Dịch Vụ Địa Ốc Đại Việt

Hồ Chí Minh,... 8 - 20 triệu VNĐ
Công Ty Tài chính TNHH HD SAISON

Trưởng Nhóm Nhắc Phí Qua Tổng Đài - MRS - HCM

Công Ty Tài chính TNHH HD SAISON

Hồ Chí Minh 20 - 30 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Chứng Khoán MB

Chuyên Viên Chăm Sóc Khách Hàng Cá Nhân Cao Cấp (PCS)

Công Ty Cổ Phần Chứng Khoán MB

Hà Nội,... Thỏa thuận
Công Ty TNHH Fc Standard Logistics Việt Nam

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Logistics - Thành Thạo Tiếng Nhật

Công Ty TNHH Fc Standard Logistics Việt Nam

Hồ Chí Minh 15 - 25 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Enrich Management System

Technical Support/ Call Center/ Chăm Sóc Khách Hàng

Công Ty TNHH Enrich Management System

Hồ Chí Minh Từ 12 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Công Nghệ Phần Mềm Nasani

Chăm Sóc Khách Hàng Theo Data

Công Ty TNHH Công Nghệ Phần Mềm Nasani

Hồ Chí Minh 10 - 20 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Dịch Vụ Renrui Việt Nam

Nhân Viên Cskh/Nhắc Phí Ngân Hàng ( Lương Lên Tới 25 Triệu )

Công Ty TNHH Dịch Vụ Renrui Việt Nam

Hồ Chí Minh 8 - 25 triệu VNĐ
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

1. Quotation & Pricing (40%) Receive inquiry from Sales team or overseas agents.Contact carriers/co-loaders to obtain competitive rates and check suitable schedules.Analyze optimal transportation solutions based on price, transit time, and service conditions.Prepare and send quotations using the company template, ensuring deadlines are met.Regularly update rate sheets from carriers, co-loaders, and domestic transport providers. 2. Customer Service (40%)Receive bookings from clients/agents and verify key information (POL, POD, ETD/ETA, cut-off, etc.).Send bookings to carriers/co-loaders and follow up for confirmation.Coordinate with Documentation (Docs) and Operations (OPS) teams to ensure timely cargo handling.Proactively update clients on cargo status (delays, rollovers, missing documents, etc.).Act as the main contact for resolving issues such as lost documents, late deliveries, B/L problems, additional charges…Maintain regular communication with clients to ensure service satisfaction and strengthen relationships. 3. Shipment Monitoring & Internal Coordination (15%)Collaborate with relevant departments (Sales, Docs, OPS, Accounting) to manage shipment progress, documentation, and cost control.Update customer data management system (CRM) and booking tracking files.Support the team in achieving overall KPI targets. 4. Agency & Client Development (5%) Assist Sales and Business Development teams in customer consultation.Communicate with international agency network to send/receive RFQs and process bilateral pricing.Contribute to the development of new trade lanes and services as directed by management.

Yêu cầu công việc:

• Education: Bachelor’s Degree in Foreign Trade, International Business, Import-Export, or Logistics, Maritime University• Experience:▫️ At least 3 years of experience in Customer Service or Pricing in a logistics/forwarding company.▫️ Preference for candidates with hands-on experience working with carriers, overseas agents, or logistics pricing.• English Proficiency:▫️ TOEIC 700+ or IELTS 6.0+ is required.▫️ Must be capable of professional business email writing and fluent in English listening and speaking for meetings with global partners.• Professional Skills:▫️ Proficient in MS Office (Word, Excel, Outlook).▫️ Solid understanding of Incoterms, international transport modes, and commercial conditions.▫️ Analytical thinking in comparing freight rates and proposing optimal logistics solutions.• Soft Skills:▫️ Excellent communication and flexible problem-solving skills.▫️ Meticulous, proactive, and highly responsible.▫️ Eager to learn, team-oriented, and able to work under high pressure, hard active.

Quyền lợi được hưởng:

• Competitive salary with performance-based bonuses. 13th payment & Year Incentive if achieving target• Full social insurance, company trips, and benefits in accordance with labor laws.• Extra insurance & Annual Health check• Supportive and professional working environment with friendly and collaborative colleagues.• Birthday gift (0.5 – 1 Mil)• Woman’s Day gift (0.5 – 1 Mil)• Laptop for working• Well training & Support for learning professional business• Attractive outing trip every year

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code