Việc làm Customer Service & Operations Supervisor - Consol LCL Logistics (Đà Nẵng Branch) - Công ty TNHH Charter Link Logictics Việt Nam

Customer Service & Operations Supervisor - Consol LCL Logistics (Đà Nẵng Branch)

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: 23/12/2025
  • place Địa điểm: Đà Nẵng
Công ty TNHH Charter Link Logictics Việt Nam
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Trung cấp - Nghề
Ngày đăng tuyển:
22/11/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính:
N/A
Ngành nghề:
Dịch Vụ Khách Hàng
Chuyên môn:
Xử Lý Khiếu Nại , Giải Quyết Vấn Đề , Sử Dụng CRM
Địa điểm làm việc:
Đà Nẵng
Tòa Nhà Summit Building, 350 Nguyễn Văn Linh, Phường Thanh Khê, Đà Nẵng
(Trước sáp nhập: Thanh Khê, Đà Nẵng | Sau sáp nhập: Thanh Khê, Đà Nẵng)
1. Tòa nhà Summit Building, 350 Nguyễn Văn Linh, Phường Thanh Khê, Thành phố Đà Nẵng
(Trước sáp nhập: Thanh Khê, Đà Nẵng | Sau sáp nhập: Thanh Khê, Đà Nẵng)

Việc Làm Tương Tự

Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Kim Cương

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Viettel Tại Cẩm Lệ , Đà Nẵng - Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm

Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Kim Cương

Đà Nẵng 6 - 9 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Thương Mại & Vận Chuyển Bnn

Nhân Viên Tư Vấn / Chăm Sóc Khách Hàng

Công Ty TNHH Thương Mại & Vận Chuyển Bnn

Đà Nẵng 8 - 11 triệu VNĐ
 Bellsystem24 VietNam

Nhân Viên Cskh Nhà Mạng Viettel , Không Cần Kinh Nghiệm , Không Bán Hàng[L3]

Bellsystem24 VietNam

Đà Nẵng Từ 5 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Kim Cương

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Viettel Tại Cẩm Lệ, Đà Nẵng

Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Kim Cương

Đà Nẵng 6 - 9 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Gody

Trưởng Nhóm Chăm Sóc Và Phát Triển Đối Tác Du Lịch

Công Ty Cổ Phần Gody

Hà Nội,... 10 - 15 triệu VNĐ
 Bellsystem24 VietNam

Nhân Viên Cskh Nhà Mạng Viettel (Không Cần Kinh Nghiệm , Không Bán Hàng)

Bellsystem24 VietNam

Đà Nẵng Từ 5 triệu VNĐ
 Bellsystem24 VietNam

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Viettel Đà Nẵng[L3]

Bellsystem24 VietNam

Đà Nẵng Từ 5 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Gody

Nhân Viên Phát Triển Đối Tác Du Lịch - Đà Nẵng/Huế

Công Ty Cổ Phần Gody

Đà Nẵng 10 - 15 triệu VNĐ
 Bellsystem24 VietNam

Nhân Viên Cskh Nhà Mạng Viettel , Không Cần Kinh Nghiệm , Không Bán Hàng[L3]

Bellsystem24 VietNam

Đà Nẵng Từ 5 triệu VNĐ
Chi Nhánh Đà Nẵng- Công Ty TNHH Call Center Việt Nam

Đà Nẵng - Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Sau Vay (Đi Làm Ngay)

Chi Nhánh Đà Nẵng- Công Ty TNHH Call Center Việt Nam

Đà Nẵng 8 - 15 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Và Phát Triển Bất Động Sản Cland

Nhân Viên Kinh Doanh (Có Lương Cứng , Hỗ Trợ 70% Mkt , Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm)

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Và Phát Triển Bất Động Sản Cland

Hà Nội,... Đến 30 triệu VNĐ
Vn Bike Tour

Sales Inbound Lương Cơ Bản 7 - 15Tr + Chia Lời 50% Hàng Tháng

Vn Bike Tour

Hồ Chí Minh,... 7 - 15 triệu VNĐ
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

Locations: Da Nang City, Vietnam


* Customer Service:

• Prepare the tariff, sailing schedule, local charge, support sales and follow up with customer to increase winning ratio.

• Provide quotation to agents, partners, customers.

• Build relationship with carrier/ airline.

• Create and manage daily booking.

• Planning cargo loading.

• Update shipping details to agents and closely monitor shipments until cargo arrive destination safely.

• Capturing customers/agents requirements and provide fast response.

• Complete KPI goals set by BOD, performs all other duties as assigned and requested by BOD.


* Operations:

• Responsible for the Branch Manager of the Import-Export and Logistics Department.

• Coordinating the daily operations, ensuring efficient implementation of all operational processes.

• Responsible for handling customers/agent’s freight needs by capturing customers/agent’s requirements and providing fast response, providing value added service: customs declaration, cargo inspection, etc.

• Responsible for maintaining and developing positive relationships and cooperation with shipping lines, airlines, seaports, vendors for all source out services relating, ensuring goods transportation takes place favorable & safe, follow company rules.

• Improve competitiveness through cost management, purchasing and vendors management, and tariff building according to work assignment.

• Responsible for managing and training the Operations team, improving the team’s work performance and service quality.

• Responsible for handling customer complaints and resolving problems, improving customer satisfaction index.

• Responsible for managing the Operations team to key in all revenue/cost into Company’s system correctly. Check file & closed file ending month.

• Monthly volume report sends to BOD.

• Complete KPI goals set by the Boards of Directors.


Yêu cầu công việc:

• Have +3 years of experience in Customer Service and Operations/Documentation, especially LCL experience.

• Proficient in English.

• Ability to adapt and work effectively within a variety of situations.

• Customer and service oriented.

• Background in Freight Forwarding/Shipping and Logistics.

• Hard working and able to work under pressure.


Quyền lợi được hưởng:

13th month Salary and monthly KPI Bonus.
Annual leave/Health care
Laptop and necessary tools/equipment provided for the role
Full salary insurance, other attractive welfare. Working in a dynamic, friendly and professional environment and world’s biggest FCL/LCL network.


Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code