Việc làm Customer Service Executive - VINAWOOD LTD

Customer Service Executive

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: (Đã hết hạn)
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh
Công Ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Vinawood
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Trung cấp - Nghề
Ngày đăng tuyển:
24/05/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Trên 2 năm
Yêu cầu giới tính:
N/A
Ngành nghề:
Chăm Sóc Khách Hàng
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
KCX Linh Trung II, Đường số 2, Bình Chiểu, Thủ Đức,Hồ Chí Minh
1. KCX Linh Trung II, Đường số 2, Bình Chiểu, Thủ Đức,Hồ Chí Minh

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

Customer Care for Existing Clients

  • Repeat regular orders and products based on customer demand.
  • Proactively contact customers to confirm orders, models, quantities, and production schedules.
  • Timely update customers on order status and delivery times.

Coordinate Production to Ensure Timeliness

  • Collaborate with the production, QA, warehouse, and logistics departments to ensure products are manufactured and delivered on time and meet quality standards.
  • Participate in internal meetings (if any) to update production plans and relay information to customers.

Handle Complaints and Feedback

  • Receive and resolve customer complaints.
  • Coordinate with related departments (production, QA, planning, etc.) to provide solutions and respond to customers as soon as possible.
  • Prepare ICAR (Internal Corrective Action Report) if necessary.

Introduce and Advise on New Products

  • Update information on new products from the company.
  • Consult and introduce new models, designs, and product lines that suit customer preferences and needs.
  • Monitor the effectiveness of suggestions and collect customer feedback.

Data Management and Reporting

  • Update customer database, transaction history, quotations, feedback, etc.
  • Prepare periodic reports on order status, revenue, arising issues, and suggest service improvements.

Yêu cầu công việc:

  • College/University degree in Economics, Business Administration, Foreign Trade, Marketing, or related fields.
  • Good command of English.
  • At least 2 years of experience in customer service within a manufacturing company, preferably in the wood/furniture industry.
  • Excellent communication, negotiation, and problem-solving skills.
  • Understanding of production processes and wood products is an advantage.
  • Proficient in Microsoft Office (Excel, Word, Outlook, etc.).
  • High sense of responsibility, proactive and well-organized.

Quyền lợi được hưởng:

  • Negotiable salary from 15–20 million VND + KPI-based bonus
  • Participation in full insurance packages: Social insurance, accident insurance, and health insurance
  • Annual health check-ups
  • 13th-month salary bonus

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code