Việc làm Customer Service - WANEK FURNITURE CO., LTD (MY PHUOC 3 BRANCH)

Customer Service

Chi Nhánh Công Ty TNHH Kỹ Nghệ Gỗ Hoa Nét - Mỹ Phước 3
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Trung cấp - Nghề
Ngày đăng tuyển:
15/04/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Trên 2 năm
Yêu cầu giới tính:
N/A
Địa điểm làm việc:
Bà Rịa – Vũng Tàu
Khu Công Nghiệp Phú Mỹ 3, Phước Hòa, Tân Thành, Bà Rịa - Vũng Tàu
1. Khu Công Nghiệp Phú Mỹ 3, Phước Hòa, Tân Thành, Bà Rịa - Vũng Tàu

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

1. Attracts potential customers by answering product and service questions; suggesting information about other products and services.

2. Opens customer accounts by recording account information.

3. Maintains customer records by updating account information.

4. Resolves product or service problems by clarifying the customer's complaint; determining the cause of the problem; selecting and explaining the best solution to solve the problem; expediting correction or adjustment; following up to ensure resolution.

5. Receives customer order and work with relating Department to confirm Pro forma invoice to customers.

6. Ensures customer order to be shipped timely as ETD commitment.

7. Communicates with customers for shipping document, payment.

8. Maintains relationship with key customers

9. Completes other assignments and special projects as requested by the Customer Service Supervisor/Supply Chain Manager.

** Working Location: Phu My 3 Industrial Zone, Ba Ria - Vung Tau

1. Education

Required – University graduate, major in Business Administration or English

2. Experience

As least 1years experienced in customer service/merchandiser

Proven track record of success measured by increased responsibility and attainment of prescribed objectives.

3. Knowledge of:

Customer Management

Knowledgeable about furniture product

4. Skills and Abilities

Strong interpersonal & multi-tasking skills

Strong problem solving skill

Familiar with maintaining customer database

Excellent communication skills, ability to communicate with all organizational levels

Goodin written and spoken English.

Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Dệt may / Da giày / Thời trang, Sản xuất / Vận hành sản xuất

Kinh nghiệm: 2 Năm

Cấp bậc: Nhân viên

Hình thức: Nhân viên chính thức

Địa điểm: Bà Rịa - Vũng Tàu

Yêu cầu công việc:

Yêu Cầu Công Việc

1. Education

Required – University graduate, major in Business Administration or English

2. Experience

As least 1years experienced in customer service/merchandiser

Proven track record of success measured by increased responsibility and attainment of prescribed objectives.

3. Knowledge of:

Customer Management

Knowledgeable about furniture product

4. Skills and Abilities

Strong interpersonal & multi-tasking skills

Strong problem solving skill

Familiar with maintaining customer database

Excellent communication skills, ability to communicate with all organizational levels

Goodin written and spoken English.

Quyền lợi được hưởng:

- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

Chi Nhánh Công Ty TNHH Kỹ Nghệ Gỗ Hoa Nét - Mỹ Phước 3
Chi Nhánh Công Ty TNHH Kỹ Nghệ Gỗ Hoa Nét - Mỹ Phước 3
Chi Nhánh Công Ty TNHH Kỹ Nghệ Gỗ Hoa Nét - Mỹ Phước 3
Lĩnh vực: Sản xuất
Địa chỉ: Lô D_5A_CN, D_5C_CN, D_5E_CN, Khu công nghiệp Mỹ Phước 3, Phường Thới Hòa, Thị xã Bến Cát, Tỉnh Bình Dương, Việt Nam
JobsGO Banner

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code