Chi Nhánh Công Ty TNHH Kỹ Nghệ Gỗ Hoa Nét - Mỹ Phước 3
Chi Nhánh Công Ty TNHH Kỹ Nghệ Gỗ Hoa Nét - Mỹ Phước 3
Chi Nhánh Công Ty TNHH Kỹ Nghệ Gỗ Hoa Nét - Mỹ Phước 3
Ngân hàng Thương mại Cổ phần Đông Nam Á
Công Ty Cổ Phần PropertyGuru Việt Nam
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Hoa Sen
Công Ty TNHH MTV Đầu Tư, Thương Mại Và Dịch Vụ Nhân Định
Công Ty Tài Chính TNHH MTV Shinhan Việt Nam - Shinhan Finance
1. Attracts potential customers by answering product and service questions; suggesting information about other products and services.
2. Opens customer accounts by recording account information.
3. Maintains customer records by updating account information.
4. Resolves product or service problems by clarifying the customer's complaint; determining the cause of the problem; selecting and explaining the best solution to solve the problem; expediting correction or adjustment; following up to ensure resolution.
5. Receives customer order and work with relating Department to confirm Pro forma invoice to customers.
6. Ensures customer order to be shipped timely as ETD commitment.
7. Communicates with customers for shipping document, payment.
8. Maintains relationship with key customers
9. Completes other assignments and special projects as requested by the Customer Service Supervisor/Supply Chain Manager.
** Working Location: Phu My 3 Industrial Zone, Ba Ria - Vung Tau
1. Education
Required – University graduate, major in Business Administration or English
2. Experience
As least 1years experienced in customer service/merchandiser
Proven track record of success measured by increased responsibility and attainment of prescribed objectives.
3. Knowledge of:
Customer Management
Knowledgeable about furniture product
4. Skills and Abilities
Strong interpersonal & multi-tasking skills
Strong problem solving skill
Familiar with maintaining customer database
Excellent communication skills, ability to communicate with all organizational levels
Goodin written and spoken English.
Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Dệt may / Da giày / Thời trang, Sản xuất / Vận hành sản xuất
Kinh nghiệm: 2 Năm
Cấp bậc: Nhân viên
Hình thức: Nhân viên chính thức
Địa điểm: Bà Rịa - Vũng Tàu
1. Education
Required – University graduate, major in Business Administration or English
2. Experience
As least 1years experienced in customer service/merchandiser
Proven track record of success measured by increased responsibility and attainment of prescribed objectives.
3. Knowledge of:
Customer Management
Knowledgeable about furniture product
4. Skills and Abilities
Strong interpersonal & multi-tasking skills
Strong problem solving skill
Familiar with maintaining customer database
Excellent communication skills, ability to communicate with all organizational levels
Goodin written and spoken English.
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.
Chi Nhánh Công Ty TNHH Kỹ Nghệ Gỗ Hoa Nét - Mỹ Phước 3
Chi Nhánh Công Ty TNHH Kỹ Nghệ Gỗ Hoa Nét - Mỹ Phước 3
Chi Nhánh Công Ty TNHH Kỹ Nghệ Gỗ Hoa Nét - Mỹ Phước 3
Ngân hàng Thương mại Cổ phần Đông Nam Á
Công Ty Cổ Phần PropertyGuru Việt Nam
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Hoa Sen
Công Ty TNHH MTV Đầu Tư, Thương Mại Và Dịch Vụ Nhân Định
Công Ty Tài Chính TNHH MTV Shinhan Việt Nam - Shinhan Finance