Tải app JobsGO

Project Administrator

  • Hết hạn trong 10 ngày nữa
  • Mức lương Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    Ngày đăng tuyển

    29/04/2024

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Cao Đẳng

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Trên 2 năm

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    Địa điểm làm việc

    ⇒ 117-119-121 Nguyễn Du, Phường Bến Thành, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

    Việc làm Hồ Chí Minh Việc làm Quận 1

    Mô tả công việc

    • Provide full secretarial and admin support to the project team and department
    • Develop and maintain a proper and user-friendly file and document control system for recording and tracking of all related documents as well as for the efficient management
    • Perform data-entry, recording, printing and filing duties
    • Attend meeting, take minutes of meeting and maintain records for the operations and project team
    • Follow up project schedule & collect questions, complaints, feedback from clients and give solutions
    • Follow up payment term, claims process of assigned projects
    • For some specific big projects: follow up all documents requested, double check on claims from local suppliers, follow up payment from customers, provide support if needed/ required.
    • Follow up project logs updated by each division, to proactively prepare: resource, equipment, time management for project team
    • Assist to collect, check staff claims and invoices; to prepare, submit and follow-up the various order (if any); to keep stock of material supplies for the department
    • Assist to monitor payment schedule and status, cooperate with division admin & accountant team.
    • Double check all expenses raised for Project Manager to approve and undertake any ad-hoc admin duties as required

    Yêu cầu công việc

    * Requirements:

    • Proficient in MS Office applications (Excel, Words & Power Point) and in four skills of English communication.
    • Professional and pleasant personality with good written and verbal communication interpersonal skills (will interact with many parties: sub con, divisions, site sup team, local suppliers, clients, accountant, managers…)
    • Proactive, well organized, detail-oriented, highly resourceful and follow up skills.
    • Willing to learn, multiple tasks and be able to work in a fast – paced environment.
    • Good at time management and planning skills.
    • Work independently as well as in a team.

    * What we offer:

    • Competitive base salary + monthly bonus + 13th salary
    • Social Insurance is fully covered after probation
    • An open and dynamic English working environment & promotion opportunities
    • Great chance to develop through on-the-job training methods

    * Working location: 117 Nguyen Du, Ben Thanh Ward, District 1, Ho Chi Minh City

    * Working time: 8:00 – 17:30; Monday – Friday

    Quyền lợi được hưởng

    - Laptop
    - Chế độ bảo hiểm
    - Du Lịch
    - Phụ cấp
    - Chế độ thưởng
    - Chăm sóc sức khỏe
    - Đào tạo
    - Tăng lương
    - Công tác phí
    - Nghỉ phép năm

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume