Tải app JobsGO

Marketing Admin Assistant (6 Month Temp Contract)

Công ty TNHH United International Pharma Công ty TNHH United International Pharma
  • Thời hạn Đã hết hạn
  • Thỏa thuận
  • Ứng tuyển ngay
  • Lưu lại
  • Chia sẻ

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây
    Việc làm Marketing Admin Assistant (6 Month Temp Contract) đã tạm dừng.
    Bạn có thể xem thêm các việc tương tự (đang tuyển) dưới đây.
    Việc làm tương tự
    JobsGo

    Loại hình

    Full-time

    JobsGo

    Vị trí/chức vụ

    Nhân viên/Chuyên viên

    JobsGo

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Trung cấp - Nghề

    JobsGo

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Trên 1 năm

    JobsGo

    Ngày đăng tuyển

    10/01/2025

    JobsGo

    Yêu cầu giới tính

    N/A

    JobsGo

    Địa điểm làm việc

    Mô tả công việc

    Report to: OTC Marketing Director

    The Marketing Administrative Assistant provides comprehensive administrative and office support to the Marketing team in a pharmaceutical company. This role ensures the smooth operation of marketing activities, including support for brand activities, and contributes to the efficient execution of marketing plans and strategies.

    • Assist with daily administrative tasks including data collection and entry, filing, and organizing documents.
    • Process supplier contracts, payments, invoices, project briefs, and other relevant documents for approval.
    • Prepare work-related reimbursements and liquidation forms with supporting documents and receipts.
    • Route documents within marketing and sales to other departments.
    • Arrange meetings and conferences, schedule appointments, and make travel arrangements.
    • Assist in logistics planning and setting up for BTL activations, Continuing Medical Education (CME) Programs, conferences, and other special events.
    • Make necessary room rental, reservation, or catering arrangements.
    • Coordinate and execute tasks related to marketing campaigns and product launches.
    • Order and monitor Point of Sale Materials (POSMs) related to category activities, ensuring they are used efficiently and not wasted.
    • Ensure proper management and use of office supplies.
    • Prepare and process requests for office supplies and equipment as needed.
    • Process product returns.
    • Work on ad hoc marketing projects assigned for training purposes.

    Yêu cầu công việc

    Professional Background

    • Degree in Business, Marketing, or equivalent experience required.

    Competency Requirements

    • High degree of initiative, proactivity, and attention to detail.
    • Excellent time management, multitasking, organization, communication, and interpersonal skills.
    • Resourceful problem-solving abilities.
    • Strong forward planning and ability to anticipate issues.
    • Focused, determined, agile, able to work independently and in a team.
    • Ability to maintain confidentiality.
    • Experience in project coordination and working with all levels of internal management and external third parties.
    • Proficient in Windows-based software and other relevant computer applications.
    • Fluent in spoken and written English.
    • Willingness and ability to occasionally travel.

    Quyền lợi được hưởng

    • Laptop
    • Chế độ bảo hiểm
    • Du Lịch
    • Phụ cấp
    • Đồng phục
    • Chế độ thưởng
    • Chăm sóc sức khỏe
    • Đào tạo
    • Tăng lương
    • Công tác phí
    • Nghỉ phép năm

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    jobsgo
    JobsGo App
    JobsGO: Việc Làm Tìm Đến Bạn

    Nắm bắt cơ hội việc làm mơ ước với ứng dụng tìm việc hàng đầu ở Việt Nam!

    ★★★★★
    Tải về ứng dụng ngay!
    jobsgo
    Tạo CV / Resume