Việc làm Logistics and Customer Service Executive - Rudolf Chemicals Vietnam Company Limited

Logistics and Customer Service Executive

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: 21/11/2025
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh
Rudolf Chemicals Vietnam Company Limited
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Đại Học
Ngày đăng tuyển:
21/10/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính:
N/A
Ngành nghề:
Dịch Vụ Khách Hàng
Chuyên môn:
Xử Lý Khiếu Nại , Giải Quyết Vấn Đề , Sử Dụng CRM
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
<P>Pearl Plaza, 561A Dien Bien Phu, Ward 25, Binh Thanh District, Hcmc</P> , Hồ Chí Minh
1. <p>Pearl Plaza, 561A Dien Bien Phu, Ward 25, Binh Thanh District, HCMC</p>

Việc Làm Tương Tự

Công Ty TNHH Kinh Doanh Tư Vấn Đầu Tư Xây Dựng Central Park

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng (Không Y/C Kinh Nghiệm)

Công Ty TNHH Kinh Doanh Tư Vấn Đầu Tư Xây Dựng Central Park

Hồ Chí Minh 8 - 10 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Enrich Management System

Technical Support/ Call Center/ Chăm Sóc Khách Hàng

Công Ty TNHH Enrich Management System

Hồ Chí Minh Từ 12 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần VAKA LAND

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Theo Data Có Sẵn (LCB Từ 8TR + KYC Kinh Nghiệm) Tại Dĩ An Bình Dương

Công Ty Cổ Phần VAKA LAND

Hồ Chí Minh,... 8 - 30 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Kikoi

Chăm Sóc Khách Hàng–Ngành Rượu Vang (LCB 7 - 15TR + Thưởng)

Công Ty Cổ Phần Kikoi

Hồ Chí Minh 7 - 15 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Vietnam Concentrix Services

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng & Hỗ Trợ Sau Vay - Giờ Hành Chính - Thu Nhập Đến 28 Triệu

Công Ty TNHH Vietnam Concentrix Services

Hồ Chí Minh 8 - 25 triệu VNĐ
 Bellsystem24 VietNam

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng (Thuần CSKH) - Viễn Thông Viettel - No Sale [G2] [HCM]

Bellsystem24 VietNam

Hồ Chí Minh 6 - 10 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Dapdance

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng (Part-time / Full-time)

Công Ty Cổ Phần Dapdance

Hồ Chí Minh 4 - 7 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Altius Link Việt Nam

Nhân Viên CSKH Về Vận Chuyển Sàn Tmđt Kênh Call / Chat - (Tân Phú)

Công Ty Cổ Phần Altius Link Việt Nam

Hồ Chí Minh 7 - 8 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Đầu Tư Thương Mại Dịch Vụ Địa Ốc Đại Việt

Chăm Sóc Khách Hàng (Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm)

Công Ty TNHH Đầu Tư Thương Mại Dịch Vụ Địa Ốc Đại Việt

Hồ Chí Minh,... 8 - 20 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Lyn Property

Chuyên Viên Chăm Sóc Khách Hàng (CTy Bđs)

Công Ty Cổ Phần Lyn Property

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
 Bellsystem24 VietNam

Tổng Đài Chăm Sóc Khách Hàng Hãng Điện Tử Midea - Xoay Ca Linh Hoạt [H4] [BSV]

Bellsystem24 VietNam

Hồ Chí Minh 6 - 7 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Videmed

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng - Ngành Nha Khoa

Công Ty TNHH Videmed

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

This Job Brief is to clarify the actual scope of work at RUDOLF CHEMICALS VIETNAM (RCV), in addition to the official Job Description (JD).


Main Responsibilities: Logistics and customer service

• Coordinate with suppliers and internal departments to ensure product item registration and order accuracy.

• Working closely with Salesperson to collect monthly or annual sales forecast for planning supply chain.

• Placing orders with suppliers abroad

• Liaise with freight forwarders and logistics partners to arrange customs clearance, inland transportation, and timely delivery.

• Manage shipment documents (invoice, packing list, COA, C/O, B/L, COO, etc.).

•Track and update shipment status; inform sales, accounting, and customers about confirmed schedules.

• Sending quotation and manage customer’s purchase orders (POs), sales contract, VAT invoice issuance.

• Managing the delivery time to customer on schedule.

• Handle import samples and arrange delivery to customers.

• Monitor and reconcile logistics expenses

• Support implementation of logistics processes for new business lines

• Support team/company activities as needed


Note: This role requires flexibility. There will be ad-hoc tasks outside of the above, as team members need to collaborate closely and contribute to building company’s processes together. This offers opportunities to gain hands-on experience in multiple areas.


Yêu cầu công việc:

Job requirements

• Gender: Female or Male

• Graduated University (Bachelors);

• At least 4 years of experience in logistics, especially in customer service or sales support is a plus.

• Proficient in inventory management and logistics

• Ability to analyze data and make informed decisions..

• Strong communication, organizational, and problem-solving skills.

• Good command of English .

• Skilled in office software (Word, Excel).

• Energetic, detail-oriented, and able to work under pressure.


Quyền lợi được hưởng:

13th month salary and KPI bonus
Full statutory insurances payment based on your actual earnings
Other benefits e.g. annual leave, company mobile phone, car/motorbike parking at office building.

• Social insurance, health insurance, unemployment insurance as Vietnam Law regulation

• 13th month salary

• Annual healthcheck and teambuilding

• Working hours from Monday – Friday

• Other benefits will be discussed during the interview

• Salary to be discussed as per skill set


Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code