Việc làm Key Account Management - Vietnamworks' Client

Key Account Management

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: 02/11/2025
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh
Vietnamworks' Client
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Đại Học
Ngày đăng tuyển:
02/10/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính:
N/A
Chuyên môn:
Bán Hàng Dự Án , Quản Lý Khách Hàng Trọng Điểm , Tìm Kiếm & Tiếp Cận Khách Hàng
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
<P>Ho Chi Minh City, Hồ Chí Minh
1. <p>Ho Chi Minh City
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

Key Account Management

• Customer Advocacy: Serve as point of contact for key accounts, follow up contracts to deliver target

• Relationship Building: Foster strong relationships with distributors and trade partners to boost market position

• Cross-functional Collaboration: Work closely with internal teams such as marketing, commercial and distributor to align strategies and deliver comprehensive solutions to key accounts.

• Account Planning and Management: Follow up account plans & product listing, prepare deck for regular business reviews, and implement strategies to address challenges and capitalize on opportunities within key accounts.

• Sale achievement: PO follow ups & delivery monitoring, tacking pending issue (credit, OOS,…) & to ensure hit target monthly of sell in & sell out of chains

• Regular field visit to ensure in-store visibility & sale out program executed correctly according to JBP

Sale Business Operation

• Data analysis: design & execute performance tracking template & other requirement from National Sale Manager & Key Account Manager.

• Business operation: paperwork support, handle admin tasks such as rebate tracking, marketing activities auditing, merchandise payment, loyalty program cascade.


Yêu cầu công việc:

• Bachelor’s degree in Business, Marketing, Pharmaceutical will be preferred

• FMCG or Pharmaceutical experience is preferred

• Proven experience in account management or sale

• Strong communication and interpersonal skills

• Ability to build and maintain client relationships

• Strong organizational and time-management abilities

• Analytical mindset with problem-solving skills

• Proficiency in CRM software and Microsoft Office, especially Excel

• Ability to work independently and as part of a team


Quyền lợi được hưởng:

Competitive (to be discussed more in interview)
Social Insurance, Health Insurance and Unemployment Insurance according Labour Law
Professional and dynamic working


Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code