Công Ty TNHH Thiết Bị Công Nghiệp Và Tự Động Hóa Hoàng Thiên
Client Of JobsGO
Công Ty TNHH Vẹn Toàn Phát
Công Ty TNHH Lemon Digital
Công Ty TNHH Tết Homes
Công Ty TNHH Vận Tải Trans Van Links Việt Nam
Công Ty Cổ Phần Phát Triển Khoa Học Công Nghệ Vi Na
Công Ty TNHH Vận Tải Hậu Cần Hàng Không Việt
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Động Lực Phương Đông
Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam
Công Ty TNHH Kinh Doanh Tư Vấn Đầu Tư Xây Dựng Central Park
- Receive new requests from customers and submit competitive quotations (pricing & services, inquiries for Ocean/Air freights, Import/Export customs prices, Warehousing, Trucking, and other Logistics services)- Analyze and identify the evolving needs of existing customers to expand business opportunities.- Negotiate with shipping lines and obtain competitive freight rates.- Handle quotation requests or RFQs from the Board of Directors or overseas partners and propose competitive solutions.- Manage the list of assigned key accounts.- Regularly update customer information, understand their needs, and propose suitable solutions to expand services with assigned customers.- Coordinate with relevant departments in business planning, contract implementation, quotations, and term renewal/adjustments.- Prepare periodic reports on customer care, sales performance, and related KPIs.- Support timely debt collection from assigned customers.- Participate in resolving incidents, complaints, or special requests from customers, ensuring the highest level of satisfaction. Propose initiatives to improve service quality and key customer satisfaction.- To visit the customer’s factory site or pickup/delivery place whenever needed to ensure our services are provided smoothly- Managing budgets and costs effectively in respect of the planning process.- To cooperate with middle office teams (CS, OPS, WH) to ensure bookings/docs/debit notes are sent on time.
- College/University degree in Foreign Trade, Business Administration, or related fields- Proficient in MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)- English is good at communication. Japanese language skills are a plus- At least 1 year of experience in import-export operations- Knowledge of the forwarding and logistics industry is an advantageKey Skills- Teamwork & Communication- Adaptability & Initiative- Customer-oriented mindset- Problem-solving & Planning- Attention to detail, patience, and ability to work under pressure- High sense of responsibilityCore Competencies- Business Acumen- Leadership- Cross-functional Integration- Customer Centricity- Integrity
· Probation: 2 months receive 100% salary· Yearly salary review, 13th Salary, Performance Bonus· Bao Viet health insurance, Social insurance 100% salary· Official working hours are Monday to Friday (8h00 – 17h30)
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.
Công Ty Cổ Phần Phát Triển Khoa Học Công Nghệ Vi Na
Công Ty TNHH Vận Tải Hậu Cần Hàng Không Việt
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Động Lực Phương Đông
Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam
Công Ty TNHH Kinh Doanh Tư Vấn Đầu Tư Xây Dựng Central Park
Công Ty TNHH Thiết Bị Công Nghiệp Và Tự Động Hóa Hoàng Thiên
Client Of JobsGO
Công Ty TNHH Vẹn Toàn Phát
Công Ty TNHH Lemon Digital
Công Ty TNHH Tết Homes
Công Ty TNHH Vận Tải Trans Van Links Việt Nam