Việc làm Key Account Executive / Ka Support (Logistics) - MLC ITL

Key Account Executive / Ka Support (Logistics)

  • salary Mức lương: 10 - 13 triệu VNĐ
  • date Hạn nộp: 03/11/2025
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh
Công Ty TNHH Logistics Mlc Itl
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Trung cấp - Nghề
Ngày đăng tuyển:
03/10/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Trên 1 năm
Yêu cầu giới tính:
N/A
Chuyên môn:
Bán Hàng Dự Án , Quản Lý Khách Hàng Trọng Điểm , Xử Lý Khiếu Nại
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
Etown 1 , 364 Cộng Hòa, Phường 13, Hồ Chí Minh
1. Etown 1 , 364 Cộng Hòa, Phường 13,Hồ Chí Minh

Việc Làm Tương Tự

Công Ty TNHH Thiết Bị Công Nghiệp Và Tự Động Hóa Hoàng Thiên

Nhân Viên Kinh Doanh - Có Kinh Nghiệm

Công Ty TNHH Thiết Bị Công Nghiệp Và Tự Động Hóa Hoàng Thiên

Hồ Chí Minh 8 - 20 triệu VNĐ
Client Of JobsGO

Sales Expert In Forex

Client Of JobsGO

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
Công Ty TNHH Vẹn Toàn Phát

Nhân Viên Kinh Doanh [Vận Tải]

Công Ty TNHH Vẹn Toàn Phát

Hồ Chí Minh 8 - 20 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Lemon Digital

Key Account - Tiktok Ads

Công Ty TNHH Lemon Digital

Hồ Chí Minh 10 - 12 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Tết Homes

Sales Executive

Công Ty TNHH Tết Homes

Hồ Chí Minh 6 - 8 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Vận Tải Trans Van Links Việt Nam

Nhân Viên Kinh Doanh Logistics

Công Ty TNHH Vận Tải Trans Van Links Việt Nam

Hồ Chí Minh 8 - 15 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Phát Triển Khoa Học Công Nghệ Vi Na

Nhân Viên Kinh Doanh/Sales B2B - Nhận Việc Ngay

Công Ty Cổ Phần Phát Triển Khoa Học Công Nghệ Vi Na

Hồ Chí Minh Từ 10 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Vận Tải Hậu Cần Hàng Không Việt

Nhân Viên Sale Logistics

Công Ty TNHH Vận Tải Hậu Cần Hàng Không Việt

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Booking KOL/KOC Thu nhập cạnh tranh, đãi ngộ tốt – Bình Thạnh - 126

Công Ty TNHH Dịch Vụ Tài Nguyên Nhân Sự Yi Qi Ying

Hồ Chí Minh 10 - 20 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Động Lực Phương Đông

Nhân Viên Kinh Doanh Tại HCM Không YC Kinh Nghiệm - Nhận Việc Ngay

Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Động Lực Phương Đông

Hồ Chí Minh 8 - 39 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

SALES ASSISTANT MANAGER (26856), Tiếng Nhật N2 hoặc Tiếng Anh tốt [Quận 2 - HCM]

Công Ty TNHH Reeracoen Việt Nam

Hồ Chí Minh 25 - 30 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Kinh Doanh Tư Vấn Đầu Tư Xây Dựng Central Park

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng (Không Y/C Kinh Nghiệm)

Công Ty TNHH Kinh Doanh Tư Vấn Đầu Tư Xây Dựng Central Park

Hồ Chí Minh 8 - 10 triệu VNĐ
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

- Receive new requests from customers and submit competitive quotations (pricing & services, inquiries for Ocean/Air freights, Import/Export customs prices, Warehousing, Trucking, and other Logistics services)- Analyze and identify the evolving needs of existing customers to expand business opportunities.- Negotiate with shipping lines and obtain competitive freight rates.- Handle quotation requests or RFQs from the Board of Directors or overseas partners and propose competitive solutions.- Manage the list of assigned key accounts.- Regularly update customer information, understand their needs, and propose suitable solutions to expand services with assigned customers.- Coordinate with relevant departments in business planning, contract implementation, quotations, and term renewal/adjustments.- Prepare periodic reports on customer care, sales performance, and related KPIs.- Support timely debt collection from assigned customers.- Participate in resolving incidents, complaints, or special requests from customers, ensuring the highest level of satisfaction. Propose initiatives to improve service quality and key customer satisfaction.- To visit the customer’s factory site or pickup/delivery place whenever needed to ensure our services are provided smoothly- Managing budgets and costs effectively in respect of the planning process.- To cooperate with middle office teams (CS, OPS, WH) to ensure bookings/docs/debit notes are sent on time.

Yêu cầu công việc:

- College/University degree in Foreign Trade, Business Administration, or related fields- Proficient in MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)- English is good at communication. Japanese language skills are a plus- At least 1 year of experience in import-export operations- Knowledge of the forwarding and logistics industry is an advantageKey Skills- Teamwork & Communication- Adaptability & Initiative- Customer-oriented mindset- Problem-solving & Planning- Attention to detail, patience, and ability to work under pressure- High sense of responsibilityCore Competencies- Business Acumen- Leadership- Cross-functional Integration- Customer Centricity- Integrity

Quyền lợi được hưởng:

· Probation: 2 months receive 100% salary· Yearly salary review, 13th Salary, Performance Bonus· Bao Viet health insurance, Social insurance 100% salary· Official working hours are Monday to Friday (8h00 – 17h30)

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code