Hạn nộp hồ sơ: 25/12/2025 (Còn 27 ngày)
Bao Quynh Bungalow Resort
Công Ty TNHH Công Nghiệp Neotek Việt Nam
Công Ty Cổ Phần Công Nghiệp Và Thiết Bị Chiếu Sáng Duhal
Ngân Hàng Vib
Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Quốc Tế Việt Nam
Công Ty Cổ Phần Đất Sài
Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Quốc Tế Việt Nam
Chi Nhánh Đà Nẵng- Công Ty TNHH Call Center Việt Nam
Chi Nhánh Đà Nẵng- Công Ty TNHH Call Center Việt Nam
Công Ty TNHH Melia PH Group
Chi Nhánh Công Ty TNHH Bảo Hiểm Hanwha Life Việt Nam Tại Hà Nội
Công ty TNHH Bảo hiểm Nhân thọ FWD Việt Nam
- Responsible for welcoming and farewell guests, handling their complaint and queries, making their stay as comfortable and enjoyable as possible. VIP room / villa inspection to go beyond guest ‘expectation.
- Manage the activities of guest relations and front office shift ensuring that guests receive prompt, professional attention and personal recognition.
› Manage daily operation of Guest Relations team.
› Examine daily duties, assign tasks and check on progress.
› Provide upscale guest relation experiences for guests throughout their stay.
› Courtesy and politeness are to be observed at all times and freely communicate with guests
› Assist in facilitating smooth and pleasant check-out by conducting billing check one day prior of VIP departure
› Preparing and checking all VIP folder including registration card, key card and welcome kit
› To ensure to review all VIP bookings and arrange all requirements from the guests
› Keep a visible and active presence in the lobby and the resort premises by communicating with guests for their feedback and offer assistance if necessary.
› Familiar with the hotel’s policies and procedures, product, service, rates, special events, city and local information and promotes such whenever possible
› Aware and familiar with measures and procedures to follow during emergency situations
› Co-ordinate with Housekeeping department and the reception to ensure that rooms assigned to VIP guests are in order.
› Be totally familiar with room amenities, layout, rate structure, outlets (e.g. promotions, banquet, function, party etc.)
› Communicate with guests and staff and follow up to be resolved issues properly.
› Handles guest’s complaint or requests to ensure immediate follow up
› Analyze guest’s feedback from online reviews and suggest ways to improve rating.
› Works with Front Office Manager on manpower planning and management needs
REQUIREMENTS
YÊU CẦU
Trình độ: Trung cấp / Cao đẳng chuyên ngành Điện lạnh, Điện công nghiệp, Cơ điện tử hoặc tương đương
Kinh nghiệm:Tối thiểu 1–2 năm kinh nghiệm ở vị trí tương đương, ưu tiên trong khách sạn, resort hoặc tòa nhà cao tầng
Kiến thức và kỹ năng:Am hiểu hệ thống điện lạnh trung tâm, VRV/VRF, chiller, AHU, FCU, máy lạnh tủ đứng, split, inverter
Biết đọc sơ đồ kỹ thuật, bản vẽ hệ thống điện – điện lạnh
Có khả năng phát hiện, phân tích và khắc phục sự cố nhanh chóng
Có chứng chỉ nghề điện lạnh hoặc an toàn điện là lợi thế
Tác phong làm việc gọn gàng, trung thực, chịu được áp lực
Ưu tiên có thể làm ca xoay và trực đêm
[WHAT WE OFFER?
Bạn sẽ nhận được]
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.
Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Quốc Tế Việt Nam
Chi Nhánh Đà Nẵng- Công Ty TNHH Call Center Việt Nam
Chi Nhánh Đà Nẵng- Công Ty TNHH Call Center Việt Nam
Công Ty TNHH Melia PH Group
Chi Nhánh Công Ty TNHH Bảo Hiểm Hanwha Life Việt Nam Tại Hà Nội
Công ty TNHH Bảo hiểm Nhân thọ FWD Việt Nam
Bao Quynh Bungalow Resort
Công Ty TNHH Công Nghiệp Neotek Việt Nam
Công Ty Cổ Phần Công Nghiệp Và Thiết Bị Chiếu Sáng Duhal
Ngân Hàng Vib
Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Quốc Tế Việt Nam
Công Ty Cổ Phần Đất Sài