Việc làm Giám Sát Chăm Sóc Khách Hàng ( Customer Service Supervisor) - OrthoLite Việt Nam

Giám Sát Chăm Sóc Khách Hàng ( Customer Service Supervisor)

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: (Đã hết hạn)
  • place Địa điểm: Bình Dương
Công Ty TNHH OrthoLite Việt Nam
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Trung cấp - Nghề
Ngày đăng tuyển:
02/04/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Địa điểm làm việc:
Bình Dương
KP 1B, AN PHÚ, THUẬN AN, BÌNH DƯƠNG, Thuận An, Bình Dương
1. KP 1B, AN PHÚ, THUẬN AN, BÌNH DƯƠNG

Việc Làm Tương Tự

Công Ty TNHH Đầu Tư Thương Mại Dịch Vụ Địa Ốc Đại Việt

Chăm Sóc Khách Hàng (Có Data Sẵn, Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm, Làm Tại Văn Phòng)

Công Ty TNHH Đầu Tư Thương Mại Dịch Vụ Địa Ốc Đại Việt

Hồ Chí Minh,... 8 - 20 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần VAKA LAND

Chăm Sóc Khách Hàng (Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm) Tại Dĩ An, Bình Dương

Công Ty Cổ Phần VAKA LAND

Hồ Chí Minh,... 8 - 30 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Đầu Tư Thương Mại Dịch Vụ Địa Ốc Đại Việt

Chăm Sóc Khách Hàng (Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm)

Công Ty TNHH Đầu Tư Thương Mại Dịch Vụ Địa Ốc Đại Việt

Hồ Chí Minh,... 8 - 20 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Và Phát Triển Địa Ốc Phát Đạt

Chăm Sóc Khách Hàng (Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm) Tại Dĩ An, Bình Dương

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Và Phát Triển Địa Ốc Phát Đạt

Bình Dương Từ 10 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Arc Works

Trưởng Nhóm Chăm Sóc Khách Hàng

Công Ty TNHH Arc Works

Bình Dương 20 - 35 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Bất Động Sản Danh Việt Group

Nhân Viên Tư Vấn/ Kinh Doanh/ Sale Bất Động Sản (Lương Cứng 10M Đến 15M + Hoa Hồng, KYC Kinh Nghiệm

Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Bất Động Sản Danh Việt Group

Bình Dương,... 10 - 15 triệu VNĐ
Công Ty Tài chính TNHH HD SAISON

Nhân Viên Tư Vấn Trả Góp - Toàn Quốc (Hành Chính - Hđ Chính Thức)

Công Ty Tài chính TNHH HD SAISON

Bình Dương,... 8 - 15 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần VAKA LAND

Chăm Sóc Khách Hàng (Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm) Tại Dĩ An, Bình Dương

Công Ty Cổ Phần VAKA LAND

Bình Dương 8 - 30 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Bệnh Viện Đa Khoa Phúc An

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng

Công Ty TNHH Bệnh Viện Đa Khoa Phúc An

Bình Dương,... 7 - 9 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Và Phát Triển Địa Ốc Phát Đạt

Chăm Sóc Khách Hàng

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Và Phát Triển Địa Ốc Phát Đạt

Bình Dương Từ 10 triệu VNĐ
Shinhan Finance - Công Ty TNHH MTV Shinhan Việt Nam

Nhân Viên Tư Vấn (Thu Nhập Từ 8 - 15 Triệu + HH Không Giới Hạn)

Shinhan Finance - Công Ty TNHH MTV Shinhan Việt Nam

Bình Dương 8 - 25 triệu VNĐ
Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Quốc Tế Việt Nam VIB

Cộng Tác Viên Thẻ Tín Dụng Online Toàn Quốc

Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Quốc Tế Việt Nam VIB

Hà Nội,... 18 - 100 triệu VNĐ

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

Mô tả Công việc
1. Follow up on sale orders and meet customers' satisfaction
Supporting to work with PPC to confirm ETD of new order/ delay order to assuring shipping on time to customer
Handling all issues happen during the production process in CS responsibility to make shipments on time and get customer satisfaction
2. Building and fostering customers relationships
Visiting customers for the meeting to solve complaints, negotiate about deduction, join training courses, as well as periodic customer visits to strengthen customer relationships.
Transfer the complaints/ wishes/ suggestions internally for improvements.
3. Negotiation with Customers
Negotiate with customers to postpone the RTD of orders delay, issues relating to material & product quality.
Negotiate with customer related to cancelled orders from customer.
4. Resolve customers complaints
Dealing with customer/related departments (QC, PUR, PPC) to resolve issue relating to material quality to assure get customer satisfaction
Supporting CS staffs to work with customer, PD, PUR, QC to solve issues related to Color swatches
5. Follow up on Key in Order
Checking new customer information like brand, order volume, type of order, co-operation history with other customers in the same group (if have) [protected info] handing over to CS staff.
Resolving problems related to orders to assure orders can be keyed in system on time
6. Follow up on Sales Contract, Shipment, Payment and Inventory control
Supporting CS staff to resolve complicated sales contract to implement order following law and regulation.
Checking sales contract before CS staff sending to customer - Supporting CS staff to deal with customer to the sales contract confirm
Tracking offset status of canceled orders that finishing or having inventory materials, pushing customers to arrange payment for canceled orders cannot offset following sales contract.
Managing CS staff to work with WH/Logistic/Transportation company about shipment arrangement to assure shipping on time to customer
7. Others:
Setting & Communicating Expectations to each team members help them understand well what superior expect from them.
Identify and solving problem happen with the team or propose solution to manager if the problem is beyond the scope of resolution
Collecting data and Updating weekly report

Yêu cầu công việc:

Yêu Cầu Công Việc
1.Education : College and above
2.Foreign language: English: Intermediate level
3. Experience: At least 4-5 years of experience in the same level, understand the customer service, strong about manage employees.

Quyền lợi được hưởng:

- Having chances to get attractive company bonus every month/year

- Company trip once a year + Joining party

- Salary and position is reviewed 1 time a year

- Bonus by individual ability and company’s performance.

- Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits

- Dynamic and sociable working environment.

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code