Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển
07/06/2024
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Trung cấp - Nghề
Yêu cầu kinh nghiệm
Không yêu cầu
Địa điểm làm việc
"• Welcomes guests as soon as they arrive with due care and attention
• Helps encourage customer loyalty by developing friendly, personalised relationships
• Ensures that administrative procedures never take priority over guest relations
• Anticipates guests' needs and takes them into consideration
• Handles any guest complaints and/or remarks; provides a response as soon as possible
• Conveys the brand and hotel image through his/her irreproachable attitude"
- Free motor parking
- Hotel's meal
- Hotel's uniform
- Professional orientation and internal training courses
- Chance to permanent staff
167 Hai Bà Trưng, Phường 6, Quận 3, TP Hồ Chí Minh
Novotel Saigon Centre, managed by Accor , is the new international 4 stars hotel located in the center of Ho Chi Minh City . With 250 modern rooms & suites, an international inter... [Xem thêm]
Hồ Chí Minh 30/06/2024 Thỏa thuận
Hồ Chí Minh 19/07/2024 8 - 12 triệu VNĐ
Hồ Chí Minh 08/07/2024 Thỏa thuận
Hồ Chí Minh 08/07/2024 Thỏa thuận
Hồ Chí Minh 19/07/2024 Thỏa thuận
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi
Quận 1 21/07/2024 Thỏa thuận
Quận 1 18/07/2024 9 - 10 triệu VNĐ
Quận 1 06/07/2024 8 - 9 triệu VNĐ
Quận Tân Bình 10/07/2024 6 - 7 triệu VNĐ
Quận Bình Thạnh 12/07/2024 7 - 9 triệu VNĐ
Thủ Đức 13/07/2024 8 - 8 triệu VNĐ
Quận Bình Thạnh 17/07/2024 6 - 8 triệu VNĐ
Huyện Bình Chánh 21/07/2024 Từ 7 triệu VNĐ
Quận 1 06/07/2024 10 - 12 triệu VNĐ
Quận Bình Thạnh 25/07/2024 7 - 10 triệu VNĐ