Tải app JobsGO

Finance & Administration Staff - Temporary 6 Months

  • Hết hạn trong 18 ngày nữa
  • Mức lương Thỏa thuận

JobsGO còn rất nhiều công việc tương tự để bạn tham khảo dưới đây

    Tính chất công việc

    Full-time

    Vị trí/chức vụ

    Nhân Viên/Chuyên Viên

    Ngày đăng tuyển

    19/06/2024

    Số lượng tuyển

    1

    Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

    Đại Học

    Yêu cầu kinh nghiệm

    Không yêu cầu

    Yêu cầu độ tuổi

    22-30

    Yêu cầu giới tính

    Nữ

    Yêu cầu ngôn ngữ

    Tiếng Anh Tiếng Anh

    Địa điểm làm việc

    ⇒ u 1, Tòa nhà Empress Tower, 138-142 Hai Bà Trưng, P.Đa Kao, Quận 1, TPHCM

    Việc làm Hồ Chí Minh Việc làm Quận 1

    Mô tả công việc

    · Welcome guest, receive and transfer phone calls with good manner.

    · Control courier letters in & out, documents, sample/ package in domestic and international

    · Book and follow up logistics travel for staff (flights & hotel & room booking& transportation, visa, resident card); register or cancel the sim card (Mobiphone or Viettel) as process.

    · Facilitate new employees and exit checklist: deliver and keep track working tools (insurance card, door card, parking card and others)

    · Follow up and arrange stationery availability, medicine & First aid checklist in office monthly.

    · Collect and re-check taxi bill, mobile phone & internet bills, courier bills, office rental bill and a driver’s overtime reports monthly.

    · Work with tea lady for maintain a clean and tidy reception, meeting rooms, photocopy and fax machines area.

    Notarize documents and translate docs (If any)

    • Open PoM relate to all HR Admin expenses and laise with finance to make the payment request for vendors.

    • In SUN system, refer to sales order made by customer service section. Do invoicing function in SUN system for that sales order and make e-invoices for daily sales.

    • Send e-invoices to customers through email.

    Yêu cầu công việc

    • Fresher or 2-year experience in Finance or Business Administration

    • Having experience of working with e-invoice application is preferable.

    • Experience in voluntary or community or charity or social projects or events is advantage. • Good at English speaking and listening

    • PC Skills: Excel, Word, PowerPoint

    • Demonstrated ability to contribute in a team

    • Customer orientation and Communication Skills

    Quyền lợi được hưởng

    - Competitive salary

    - Fullsocial welfare

    Công Ty TNHH Yara Việt Nam
    Tham gia vào đại gia đình

    Công Ty TNHH Yara Việt Nam

    Dược/Hóa chất/Sinh hóa

    138-142 Hai Ba Trung Da Kao Ward. District 1, HCMC

    100-200 nhân viên

    Yara delivers solutions for sustainable agriculture and the environment. Our fertilizers and crop nutrition programs help produce food required for the growing world population. Ou... [Xem thêm]

    Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi

    Tải miễn phí ứng dụng
    Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
    Tạo CV / Resume