Assist Customer Success Manager in nurturing the long-term relationship with our customers, which includes: initial onboarding and training, increasing adoption, ensuring retention, and ongoing satisfaction.
Identify and resolve challenges with product adoption encountered by our customers
Respond to customer queries and provide assistance in a timely and accurate way, via phone, email or chat
Help customers maximize the value of Palexy products with absolute knowledge of the Product
Identify opportunities for product improvement and revenue growth by proactively connecting with customers and understanding their needs
Yêu cầu công việc:
No prior experience required;
Proficiency in Thai (both written and spoken) is REQUIRED; (the most important)
Strong communication and problem-solving skills;
Proficient in Microsoft Excel and PowerPoint, with the ability to analyze and work with data effectively;
Strong organizational skills, attention to detail, and honesty;
Quick learner with new technology tools;
Eagerness to learn, develop, and take on a wide range of tasks;
Quyền lợi được hưởng:
Clear career advancement path
Opportunities to work and learn with various international partners
Flexible working environment (no time tracking)
Many special benefits from the company
Training programs
Annual company trip
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.
Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
Quét QR Chat Zalo Với Nhà tuyển dụng
Quét mã QR để kết nối trực tiếp với nhà tuyển dụng
Nhận phản hồi nhanh chóng từ các chuyên viên nhân sự
Đặt câu hỏi chi tiết về công việc và công ty
Thể hiện sự quan tâm và chủ động trong quá trình ứng tuyển
Tạo ấn tượng tích cực và tăng cơ hội được tuyển
Rất tiếc Nhà tuyển dụng chưa kích hoạt tính năng liên hệ Zalo, chúng tôi đã gửi yêu cầu của bạn đến Nhà tuyển dụng
và sẽ thông báo tới bạn khi tính năng được Nhà tuyển dụng kích hoạt.