Việc làm Customer Service Representative/ Customer Support - The Customization Group

Customer Service Representative/ Customer Support

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: 05/12/2025
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh
The Customization Group
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Trung cấp - Nghề
Ngày đăng tuyển:
04/11/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính:
N/A
Ngành nghề:
Dịch Vụ Khách Hàng
Chuyên môn:
Xử Lý Khiếu Nại , Giải Quyết Vấn Đề , Sử Dụng CRM
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
<P>22 Nguyễn Thái Học, Phường Tân Thành, Tân Phú, , </P> , Hồ Chí Minh
1. <p>22 Nguyễn Thái Học, Phường Tân Thành, Tân Phú, Hồ Chí Minh, Việt Nam</p>

Việc Làm Tương Tự

Công Ty TNHH Kinh Doanh Tư Vấn Đầu Tư Xây Dựng Central Park

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng (Không Y/C Kinh Nghiệm)

Công Ty TNHH Kinh Doanh Tư Vấn Đầu Tư Xây Dựng Central Park

Hồ Chí Minh 8 - 10 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần VAKA LAND

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Theo Data Có Sẵn (LCB Từ 8TR + KYC Kinh Nghiệm) Tại Dĩ An Bình Dương

Công Ty Cổ Phần VAKA LAND

Hồ Chí Minh,... 8 - 30 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Dapdance

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng (Part-time / Full-time)

Công Ty Cổ Phần Dapdance

Hồ Chí Minh 4 - 7 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Đầu Tư Thương Mại Dịch Vụ Địa Ốc Đại Việt

Chăm Sóc Khách Hàng (Không Yêu Cầu Kinh Nghiệm)

Công Ty TNHH Đầu Tư Thương Mại Dịch Vụ Địa Ốc Đại Việt

Hồ Chí Minh,... 8 - 20 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Lyn Property

Chuyên Viên Chăm Sóc Khách Hàng (CTy Bđs)

Công Ty Cổ Phần Lyn Property

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
 Bellsystem24 VietNam

Tổng Đài Chăm Sóc Khách Hàng Hãng Điện Tử Midea - Xoay Ca Linh Hoạt [H4] [BSV]

Bellsystem24 VietNam

Hồ Chí Minh 6 - 7 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Videmed

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng - Ngành Nha Khoa

Công Ty TNHH Videmed

Hồ Chí Minh Thỏa thuận
 Bellsystem24 VietNam

Chuyên Viên CSKH (Customer Service Agent) ] [H4] [BSV]

Bellsystem24 VietNam

Hồ Chí Minh 6 - 8 triệu VNĐ
 Bellsystem24 VietNam

Cskh Tổng Đài Viettel 198, Lương Tăng Theo Năng Lực_ [G6]

Bellsystem24 VietNam

Hồ Chí Minh 6 - 9 triệu VNĐ
Công Ty TNHH Sản Xuất Thương Mại Dịch Vụ Alutek Việt Nam

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng

Công Ty TNHH Sản Xuất Thương Mại Dịch Vụ Alutek Việt Nam

Hồ Chí Minh 8 - 10 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Altius Link Việt Nam

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Dịch Vụ Vận Chuyển

Công Ty Cổ Phần Altius Link Việt Nam

Hồ Chí Minh 7 - 8 triệu VNĐ
Công Ty Cổ Phần Altius Link Việt Nam

Tổng Đài Viên Chăm Sóc Khách Hàng Sàn Thương Mại Điện Tử _ Thuần Cskh

Công Ty Cổ Phần Altius Link Việt Nam

Hồ Chí Minh 7 - 9 triệu VNĐ
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

We are Global Print-on-Demand (Global POD)!


The Vietnam-based subsidiary of The Customization Group. We bring cutting-edge and scalable top-tier print-on-demand solutions to businesses and creators worldwide. Fast, sustainable, and hassle-free — because your vision deserves the best!


The Customization Group is a global leader in mass customization, leveraging AI and automation to revolutionize the personalized products industry. With a strong international presence across Asia, Europe, North America, and the Middle East, we manufacture up to 500,000 unique products daily, reaching millions of customers through 20+ own online shops and 1,000+ partner stores. Our AI-first strategy drives efficiency, scalability, and innovation, keeping us ahead in a fast-moving market while growing through AI-driven acquisitions and partnerships.


Our diverse team of 500+ professionals from 40+ nationalities thrives in a culture of collaboration and ambition. Whether in our tech hubs, production facilities, or business locations, you’ll find the perfect environment to take ownership and drive impact in the future of e-commerce.


We have a brand-new opportunity for a Customer Service Representative/ Customer Support. In this role, you will be able to put yourself in the customers' shoes and remain helpful, patient, and cheerful. Sounds good? Then keep reading!


Why you will love working with us:


* International experience in our globally spread fast-paced teams

* A role that evolves quickly, opening doors to new opportunities

* Monthly phone/data and transportation allowance for work support

* Annual Performance Bonus to reward your achievements

* Private Health insurance to support your well-being

* Social insurance contribution based on 100% of salary

* A 13th-month salary for your yearly contribution

* Dynamic and collaborative team culture and a supportive work environment


What You will Do:

• Provide timely and professional support to merchants via Facebook Page Chat and email

• Assist merchants in setting up their stores, creating their first products, and navigating the merchOne platform

• Troubleshoot order, product, and account-related issues, ensuring quick resolution and customer satisfaction

• Collaborate with the Operations, Product, and Global Support teams to escalate and resolve complex cases

• Proactively share customer feedback with internal teams to improve products, processes, and overall experience

• Use support tools (ticketing system HubSpot, order administration systems, knowledge base, AI-powered assistants) efficiently to handle requests

• Stay open-minded and curious: explore and adopt new tools (including AI-based support solutions) to optimize workflows and deliver faster, smarter service


Yêu cầu công việc:

• 1–3 years of experience in customer support, e-commerce, or SaaS, ideally in a fast-paced environment

• Excellent written and spoken English communication skills

• Strong empathy and patience when dealing with customers; a true customer-first mindset

• Tech-savvy and a fast learner, comfortable working with multiple systems and tools

• Creative problem-solver with strong organizational and multitasking skills

• Prior experience with e-commerce platforms (Shopify, WooCommerce, Etsy, etc.) or print-on-demand is a plus

• Curious and eager to learn about new technologies such as AI and automation to improve support quality


Quyền lợi được hưởng:

A 13th-month salary for your yearly contribution
Private Health insurance
Monthly phone and meal allowance for work support
Monthly transportation allowance for work support
Dynamic and collaborative team culture and a supportive work environment


Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code