Customer Service (Contract & Reporting)

  • salary Mức lương: Thỏa thuận
  • date Hạn nộp: 12/09/2025
  • place Địa điểm: Hồ Chí Minh
Công Ty TNHH America Indochina Management Vietnam - AIM
Xem thông tin công ty

Thông Tin Chung

Loại hình:
Toàn thời gian
Vị trí/chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Yêu cầu bằng cấp:
Trung cấp - Nghề
Ngày đăng tuyển:
12/08/2025
Yêu cầu kinh nghiệm:
Trên 3 năm
Yêu cầu giới tính:
N/A
Chuyên môn:
Tư Vấn Bán Hàng
Địa điểm làm việc:
Hồ Chí Minh
117-119-121 Nguyễn Du, Phường Bến Thành, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
1. 117-119-121 Nguyễn Du, Phường Bến Thành, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
avatar CV CỦA BẠN CÓ PHÙ HỢP VỚI VIỆC LÀM NÀY?

Chi Tiết Công Việc

Mô tả công việc:

1. Contract: For both new customer & Existing customer

  • Prepare contracts following templates (AIM or template of customer), review and verify all terms of contract and following with sales executive or directly with client until contract is signed
  • Ensure contract renewals are performed in timely fashion – coordinate with Owner Account and Operation manager for support if required
  • Support product alternative proposals – prepare costings and cost in use analysis for consultants – manage to client acceptance and case closure
  • Monitor, on monthly basis, account by account chemical consumption – record case in CRM for any anomalies – track to closure
  • Prepare and send quotations for existing clients
  • Ensure pricelist is up to date
  • Track and execute rebate for customer follow contract

2. Report

  • Prepare and submit monthly quantity sales for Account Manager
  • Prepare and submit monthly report for Main Supplier with analysis
  • Other report assigned by manager

3. Sales support & customer service

  • Provide quotation and pricelist to existing clients
  • Customer service: feedback and inform all related parties for customer issue
  • Handle order-related complaints or issues, escalating to the appropriate department if necessary, and ensuring timely resolution.
  • Update and maintain the customer database, ensuring that all information is accurate and up-to-date.

4. Other tasks will be assigned

Yêu cầu công việc:

* Requirements:

  • Good communication and written in English
  • Good at Excel skills
  • Detail oriented, analytical skills
  • Problem-solving and team-working skills
  • Be able to self-motivate and have effective time management.
  • Ability to work under pressure in a fast-paced environment.
  • Ability to prioritize and manage multiple tasks simultaneously.

* What we offer:

  • Competitive salary + monthly bonus + 13th salary
  • An open and dynamic English working environment & promotion opportunities
  • Great chance to develop through on-the-job training method

* Working location: 117 – 119 – 121 Nguyen Du, Ben Thanh Ward, District 1, HCMC

* Working time: 8:00 – 17:30; Monday – Friday

Quyền lợi được hưởng:

- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương

Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo, hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.

TẢI MIỄN PHÍ ỨNG DỤNG

Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!

QR Code