Provide solutions to recovery service, and improve customer satisfaction
Clarify the customer's complaints, resolve customer issues and provide solutions to recovery service, and improve customer satisfaction.
Deliver excellent customer service and manage the needs of our customers (guests and partners) through our communication channels
Understand and deliver business strategies and improve customer services through the execution of self-service
Working with other stakeholders to find solutions for hard complaints & providing advice to team members to resolve customer issues as soon as possible.
Proactive manage and have the ability to detect incident issues, promptly alert relevant teams to find solutions
Yêu cầu công việc:
2-3 years of relevant experience in customer service (Experience in Ecommerce/ Digital product or BPO is a plus)
Good communication in English and negotiation skills
Basic analytical skills to keep track of performance
Fast learning and open to change.
Teamwork, time management, and data analyst skills
Quyền lợi được hưởng:
13th-month salary
Competitive compensation scheme including an annual performance bonus
Annual Leave: 12 days
Employee discount
Provide budget for Laptop purchasing
Social insurance: in accordance with the Social Insurance Law and Premium Health insurance
Bi-annual Performance Review
Chú ý: Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy gửi phản ánh đến chúng tôi.
Tìm việc hiệu quả bằng cách tải JobsGO về di động của bạn và sẵn sàng nhận việc làm ngay hôm nay!
Quét QR Chat Zalo Với Nhà tuyển dụng
Quét mã QR để kết nối trực tiếp với nhà tuyển dụng
Nhận phản hồi nhanh chóng từ các chuyên viên nhân sự
Đặt câu hỏi chi tiết về công việc và công ty
Thể hiện sự quan tâm và chủ động trong quá trình ứng tuyển
Tạo ấn tượng tích cực và tăng cơ hội được tuyển
Rất tiếc Nhà tuyển dụng chưa kích hoạt tính năng liên hệ Zalo, chúng tôi đã gửi yêu cầu của bạn đến Nhà tuyển dụng
và sẽ thông báo tới bạn khi tính năng được Nhà tuyển dụng kích hoạt.